مسئولان باشگاه پرسپولیس از آغاز مراحل تمدید قرارداد کریم باقری خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
معاون امور جنگل‌های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: تمام استان‌ها برنامه ۱۰ ساله برای اجرای مراحل کاشت و نگهداری نهال‌ها تهیه کرده‌اند و عملیات گودبرداری و مقدمات کاشت آغاز شده است.
صادقی گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: از همین رو مذاکره با بازیکنانی که طبق نظر سرمربی محترم تیم، قراردادشان باید تمدید می‌شد از همان هفته گذشته آغاز شده و تمدید قرارداد این گروه از بازیکنان تقریبا در مراحل پایانی است.
روند تخریب ورزشگاه نوکمپ که چند روز پیش آغاز شده به مراحل حساس رسیده و در روزهای آینده کل سازه این ورزشگاه تخریب خواهد شد.
درحالیکه انتخابات پارلمانی یونان که از صبح امروز آغاز شد، مراحل ابتدایی شمارش آراء را سپری می‌کند، نتایج اولیه از پیشتازی حزب راست‌گرای حاکم حکایت دارد.
به گزارش مهر،  داوطلبان پس از ورود به پرتال سازمان سنجش آموزش کشور مراحل برای انجام ثبت نام را انجام می‌دهند.
وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرد که مذاکرات اخیر طرف های درگیر در جده گام نخست است و به زودی مراحل دیگری آغاز خواهد شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه لحظاتی پیش آغاز شد.
طبق تصاویری که به‌تازگی در اینترنت منتشر شده، چری مراحل تست سدان چری آریزو ۸ هیبریدی را آغاز کرده است.
بدنبال احیای مناسبات دیپلماتیک کشورهای عربی با سوریه، دولت تونس نیز مراحل تعیین سفیر جدید خود در دمشق را آغاز کرد.
مدیرکل آژانس اتمی طی سخنرانی در آغاز نشست شورای حکام، با بیان اینکه به توافقی با ایران رسیده که به آژانس اجازه می‌دهد مراحل نظارت و راستی‌آزمایی را ادامه دهد، گفت از تمایل تهران در این زمینه استقبال می‌کند.
محمدی با بیان اینکه ۱۶ آتش‌نشان زن در میان نیرو‌های عملیات سازمان از سال آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند گفت: این افراد تمامی مراحل جذب، آموزش، پزشکی و ... را گذرانده‌اند و با شروع سال جدید فعالیت رسمی خود را شروع می‌کنند.
در پی متهم شدن مدافع مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به تجاوز جنسی، همسرش مراحل قانونی برای جدایی از این بازیکن ملی‌پوش را آغاز کرد.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.
شیخ دیاباته امروز مراحل تست پزشکی را آغاز می‌کند.
شیخ دیاباته امروز مراحل تست پزشکی را آغاز می‌کند.
16 تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از روز شنبه 12 شهریور رقابت خود را برای کسب مقام قهرمانی به صورت حذفی آغاز خواهند کرد.
شیراز - ۱۳ نفر برای حضور در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان فارس ثبت نام کردند و از فردا مراحل بررسی صلاحیت آنها آغاز می شود.
پزشک پرسپولیس از آغاز مراحل تست پزشکی لوکادیا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ