مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، آخرین جزئیات واگذاری سهام ۹۰ هزار میلیاردی به این سازمان را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
چلسی که در مراحل نهایی انتقال مویزس کایسدو قرار دارد تلاش می کند تا این بازیکن را در بازی هفته اول مقابل لیورپول در اختیار داشته باشد.
سعید صادقی، ستاره فصل گذشته سرخ‌ها، به مراحل نهایی تمدید با پرسپولیس رسیده است.
مذاکرات میان گادوین منشا و فولاد به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.
اصحاب رسانه صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ از مراحل نهایی آماده‌سازی مسیر رفت فاز ۲ آزادراه تهران شمال بازدید کردند.
مذاکرات دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با باشگاه استقلال به مراحل پایانی رسیده اما هنوز وارد مرحله امضا قرارداد نشده است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: گزارش‌ها نشانگر تصحیح نزدیک به ۹۰ درصد از کل پاسخ برگ‌های شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد سال جاری است.
به نظر می رسد کار حضور ساکت الهامی در باشگاه مس رفسنجان به مراحل پایانی خود نزدیک شده و با تاییدیه نهایی مدیران صنایع مس، سرمربی فصل گذشته هوادار کارش را در رفسنجان آغاز خواهد کرد.
مدافع تیم فوتبال امید ایران برای طی مراحل نهایی قرارداد خود به قطر سفر کرد.
رئیس اداره دوم آسیایی در وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: پیش‌نویس توافق جامع مسکو- تهران در مراحل نهایی است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از طی مراحل نهایی بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در دولت و ارسال آن به مجلس تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد؛ عدم مراجعه داوطلب در مهلت تعیین شده، براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرائی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.
مراحل نهایی برگزاری تورنمنت کافا در حال انجام است و فدراسیون‌های عضو آسیای مرکزی بر روی جزئیات نیز توافق کرده‌اند.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آستانه دیدار تیمش با میلان در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌گوید او و بازیکنانش در اوج فوتبال‌شان هستند و فردا تنها برای پیروزی وارد زمین خواهند شد.
هوشنگ نصیرزاده از طی مراحل نهایی پرونده لایسنس حرفه‌ای این باشگاه خبر داد.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی گفت: کیفرخواست پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی به مراحل نهایی نزدیک شده است.
اگرچه هنوز مذاکرات به مراحل نهایی نرسیده‌اند اما همه می‌دانند که بهترین و بی دردسرترین جانشین برای یورگن لوکادیا، آخرین آقای گل پرسپولیس است.
فیفا به صورت رسمی از توپ مراحل نیمه نهایی و فینال جام جهانی رونمایی کرد.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، معتقد است اینتر می تواند حداقل به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.
شهردار منطقه ۱۳ از مراحل نهایی آماده سازی و تحویل مجموعه جنگ افزارسازی ساصد خبر داد و گفت: ۱۱ هکتار از کمبود سرانه های عمومی و فضای سبز منطقه تامین می شود.
رئیس سازمان‌بورس و اوراق بهادار از اصلاح اساسنامه صندوق پالایش و دارا در دولت خبر داد و گفت: بند به بند اساسنامه این دو صندوق، باید در دولت تصویب شود.
سخنگوی دولت گفت: باید پیشنهاد افزایش حقوق مراحل نهایی خود را طی کند تا امکان اجرایی شدن آن فراهم شود؛ پیش‌بینی ما این است تا پایان ماه آینده این موضوع فراهم شود.
ستاره محبوب هواداران استقلال آخرین ورودی این تیم برای فصل جدید فوتبال ایران خواهد بود.
وینگر اسبق سپاهان مراحل پایانی عقد قرارداد خود با استقلال را نهایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ