هافبک جدید پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتواند نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
سرجینیو دست با نیس به توافق رسیده و انتقال او به این تیم فرانسوی در مراحل پایانی قرار دارد.
بعد از قطعی شدن انتقال نیمار به الهلال این باشگاه عربستانی به دنبال جذب یک ستاره دیگر از پی‌اس‌جی است و مذاکرات دو طرف بر سر انتقال مارکو وراتی به مراحل پیشرفته رسیده است.
چلسی که در مراحل نهایی انتقال مویزس کایسدو قرار دارد تلاش می کند تا این بازیکن را در بازی هفته اول مقابل لیورپول در اختیار داشته باشد.
یکی از مسائلی که به تشدید گاز ازن کمک می‌کند تبخیر بنزین و فرآورده‌های نفتی است. برای جلوگیری از این وضعیت در ایران طرحی به نام «کهاب» در دستور کار شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی قرار دارد که به نظر می‌رسد آن‌طور که باید مورد توجه قرار نگرفته است. کهاب در واقع مخفف شده «کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین» است که هدف آن از دست رفتن بخار بنزین در مراحل مختلف سوختگیری است.
ریاض محرز آخرین مراحل انتقال به الاهلی عربستان را پشت سر می‌گذارد.
اصحاب رسانه صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ از مراحل نهایی آماده‌سازی مسیر رفت فاز ۲ آزادراه تهران شمال بازدید کردند.
تصاویری از تست‌های اولیه موتور موشک مافوق صوت (هایپرسونیک) فتاح را مشاهده می‌کنید.
سمنان_ مدیر کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد به صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: مراحل بازتوانی و ساماندهی ۴۳۹ معتاد متجاهر استان انجام شد.
به ازای هر متولد سال ۱۴۰۱، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در نظر گرفته شده است. مراحل خرید صندوق ها به چه صورت است؟
مراحل ساخت انواع مدل روف گاردن
مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.
مراحل ثبت‌نام والدین متولدین ۱۴۰۱ برای دریافت سهام نوزادان در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.
نحوه ارسال پیامک درصورت کشف حجاب در خودرو به این صورت است که پیامک فقط از طریق سرشماره‌ای باعنوان «police» ارسال می‌شود؛ آن هم فقط به شماره تلفن همراه صاحب خودرو.
مراحل نهایی برگزاری تورنمنت کافا در حال انجام است و فدراسیون‌های عضو آسیای مرکزی بر روی جزئیات نیز توافق کرده‌اند.
"بانک ایران زمین" همانند سایر بانک‌های کشور مطابق با بخشنامه بانک مرکزی ارائه رمز دوم پویا را برای خرید‌های اینترنتی در دستور کار خود قرار داده است؛ حال این سوال پیش می‌آید که چگونه از بانک ایران زمین رمز دوم پویا را دریافت کنیم؟
مدافع پرسپوليس به دلیل آسیب‌دیدگی در نیمه اول تعویض شد و مراحل درمانی خود را با انتقال به بیمارستان دنبال خواهد کرد.
فرماندهی انتظامی مکلف شد از ابتدای سال ۱۴۰۲ سامانه تعویض پلاک انواع خودرو و موتورسیکلت را به نحوی ایجاد کند که تمامی مراحل نقل و انتقال مالکیت به‌ صورت برخط انجام شود.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مذاکرات منچستریونایتد با بایرن مونیخ برای انتقال قرضی مارسل سابیتزر به اولدترافورد به مراحل پایانی رسیده و او به زودی راهی شهر منچستر می‌شود.
انتقالی که از چند روز پیش زمزمه‌اش به گوش می‌رسید، حالا مراحل نهایی خود را طی می‌کند: سامان نریمان جهان در ذوب‌آهن.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی گفت: تأسیس و تثبیت یک فدراسیون جدید فرایند ساده ای ندارد و اگر مراحل آن با دقت انجام نشود ممکن است دوباره شاهد انتقال مقر فدراسیون به پایتخت باشیم.
مارکوس آلونسو را باید ششمین خرید تابستانی بارسلونا دانست و انتقال او در مراحل پایانی قرار دارد.
ایران درودی، نقاش، نویسنده، کارگردان، منتقد هنری و استاد دانشگاه کشورمان که چندی قبل ۸۵ سالگی اش را جشن گرفت، تقریبا از همان شهریور ماه امسال به کرونا مبتلا شد و پس از بستری شدن در بیمارستان و گذراندن دوران نقاهت، برای ادامه مراحل درمان به منزل انتقال یافت. تا اینکه پس از چند ماه مبارزه با بیماری، امروز (جمعه) هفتم آبان ماه خبر درگذشت این هنرمند اعلام رسمی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ