شهردار تهران گفت: توجه به نوجوانان برنامه امسال شهرداری پایتخت در حوزه فرهنگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر اهمیت و جایگاه اتحادیه گیاهان دارویی و اولویت این سازمان در حمایت از آن برای تقویت نقش‌آفرینی و حضور مؤثر در زنجیره ارزش گیاهان دارویی تاکید کرد.
حضور نوجوانان در اعتراضات گسترده مردم فرانسه، موضوعی است که در روزهای اخیر توجه اکثر رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را به خود معطوف ساخته است.
ضربه ایستگاهی خاص نوجوانان ژاپن مقابل ایران مورد توجه رسانه مطرح اسپانیایی قرار گرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب اراک اظهار کرد: با توجه به شرح و علل حادثه، میزان مسئولیت سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی ۳۰ درصد، میزان مسئولیت شهرداری اراک ۳۰ درصد و میزان مسئولیت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک ۴۰ درصد بر اساس نظریه اولیه کارشناسی اعلام شده است.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کارهای مهم‌تر بپردازید.
تجمع مقابل فدراسیون جودو در حالی علیه میراسماعیلی شکل گرفت که تعداد قابل توجهی از حاضرین از خردسالان و نوجوانان بودند.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
تنش بین فوتبال ایران و عربستان با توجه به بهبود روابط سیاسی دو کشور پایان یافته است و امروز شاهد تقابل تیم های ملی نوجوانان ایران و عربستان در دبی خواهیم بود.
قهرمانان نونهالان و نوجوانان فولاد پس از قهرمانی در ایران مورد توجه خاص منصوریان و تیم بزرگسالان قرار گرفتند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه باید به مساله مغفول مانده کودکان و نوجوانان در حوزه ادبیات توجه بیشتری کرد، گفت: زنان در حوزه ادبیات و نویسندگی بسیار پیشرفت کرده‌اند.
سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خواستار توجه بیشتر خانواده ها به مقوله چهارشنبه آخر سال شد و گفت: قربانی ۷۰ درصد حوادث چهارشنبه آخر سال نوجوانان هستند.
سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس می‌گوید در صورت برنامه‌ریزی مناسب و توجه کافی به تیم‌های پایه، این تیم در سال‌های آینده ستارگان زیادی خواهد داشت.
هرچند عده‌ای مسمومیت‌ها را به نیروهای خارج از کشور و از جمله منافقین منتسب می‌کنند اما با توجه به گستردگی جغرافیایی و نبود تشکیلات منسجم و باقی نگذاشتن ردپا در این ماجرا، به نظر می‌رسد این ادعا نمی‌تواند چندان جدی باشد.
سرمربی نام‌ آشنای تیم فوتبال احسان ری به شدت نسبت به بی توجهی رئیس و سایر اعضای هیئت فوتبال تهران در ماجرای علی نوبخت گلایه کرد.
سارق مسلح ۱۲ ساله در میشیگان آمریکا از پمپ بنزین دزدی کرد؛وقوع این حادثه چند روز بعد از حادثه خونبار تیراندازی یک نوجوان در تگزاس از دلایل توجه به این سرقت است.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که دختر نوجوان فلسطین حین تیراندازی به سمت افراد مسلح «به صورت تصادفی» هدف گلوله قرار گرفته است!
یک جمعیت‌شناس با اشاره به آمار ۱۰،۵ میلیونی نوجوانان کشور، نسبت به ضرورت پوشش تحصیلی همگانی و اجباری ۱۵ تا ۱۸ ساله‌ها تا آخر مقطع دبیرستان تاکید کرد و گفت: «۷۰ درصد نوجوانان دختر و ۷۰درصد نوجوانان پسر ۱۵ تا ۱۸ ساله محصلند و ۳۰درصد این جمعیت «رها» هستند. این یک مساله است و باید به پوشش تحصیلی در این رده سنی توجه کرد.»
خطیب نماز جمعه مشهد به مسوولان آموزش و پرورش توصیه کرد برای بازگشت و توبه نوجوانان فریب خورده برنامه ریزی کنند و مطمئن باشند همین نوجوانان و جوانان خودشان تبدیل به بمب و انرژی فراوان علیه آمریکا و دشمنان ایران خواهند شد.
سرمربی تیم نوجوانان می‌گوید تیمش بدون توجه به شرایط گروه به دیدار سوم پا خواهد گذاشت.
آقای انبارلویی نباید درگیر تعداد معترضین شود. به شهادت شاهدان، اعتراض های اجتماعی از ناحیه تعداد قابل توجهی از جوانان و نوجوانان حمایت می شود.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی شنبه این هفته با راهیابی ۱۷ تکواندوکار به اردوی تیم ملی برگزار شد که نکته مهم آن توجه به نوجوانان با آتیه و درخشش آنها بود.
نزدیکان امیرحسین خادمی نوجوان زرین دشتی، اعلام کردند که او از طرف ۳ نفر از جمله ۲ صاحب کارش مورد تجاوز قرار گرفته است. امیرحسین فردای آن روز از متجاوزان شکایت می‌کند. اما آنطور که خانواده امیرحسین می‌گویند، دادستانی توجه چندانی به این شکایت نمی‌کند و چند ساعت بعد جنازه اش در بیابان‌های شهر حاجی آباد پیدا می‌شود.
دیروز جمعه ۲ نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله در ساحل گوهرباران ساری که به دریا زده بودند، به رغم تذکر ناجیان غریق حاضر در محل مبنی بر خطرناک و ممنوعه بودن شنا در این منطقه، اما آن‌ها توجه نکرده پس در دریا غرق شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ