آقای انبارلویی نباید درگیر تعداد معترضین شود. به شهادت شاهدان، اعتراض های اجتماعی از ناحیه تعداد قابل توجهی از جوانان و نوجوانان حمایت می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
مسئله اصلی نه شائبه کار‌های تبلیغاتی، بلکه دور نگاه داشتن نمایندگان مجلس از اطلاعات و آمار‌هایی است که در جلسات عمرانی مطرح میشود. براین اساس می‌توان فهمید نگرانی‌ای که باعث صدور چنان بخشنامه‌ای شده، این است که مبادا نمایندگان با در دست داشتن اطلاعات کار‌های عمرانی بتوانند به‌راحتی به دولت انتقاد کنند.
چرا روسیه از واژه "خلیج" استفاده می کند و مالکیت ایران بر جزایر سه گانه را زیر سوال می برد؟؛ ریشه را باید در توافق نانوشته تهران و واشنگتن برای احیای برجام جست...
سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد-برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.
یحیی گل‌محمدی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس اولین صحبتهای خود را انجام داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مشوق برای سواد آموزی گفت: ریشه کنی مطلق بی‌سوادی ممکن نیست.
دبیر شورای عالی امنیت ملی هرگونه تنش در مناطق مرزی را عاملی بازدارنده در توسعه شهرهای مرزی عنوان کرد و گفت: باید با هرگونه عوامل بحران آفرین با قاطعیت برخورد و ریشه آنان را خشکاند.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در حال حاضر رشد قیمت‌ها تابعی از انتظارات تورمی است نه مدیریت اقتصادی، گفت: دولت باید از فرصت پیش‌رو بهره‌برداری لازم را کرده و ناترازی‌های را از بین ببرد.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ریشه ماجرای مسمویت عمدی دانش آموزان قم را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم، گفت: وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و اطلاعات باید به ما پاسخ دهند.
بررسی بودجه کشور دارای ابعاد و قلمرو‌های گسترده در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی است؛ فقط نباید به بررسی اعداد و چگونگی تحقق و یا عدم تحقق و یا تراز و یا ناترازی آن بسنده کرد. زیرا موازین حاکم بر مالیه عمومی کشور به همان اندازه‌ای که با ارقام و اعداد (بودجه) سروکار دارد، با حقوق عمومی و علوم سیاسی، اقتصاد توسعه، اقتصاد سیاسی، جامعه‌شناسی و... در جامعه نیز سروکار دارد.
نتانیاهو جزو معدود شخصیتهای اسرائیلی است که توانسته است بیش از ۱۵ سال بر اریکه قدرت تکیه زند. با این حال وجود پرونده‌های قضایی سبب می‌شود تا وی همواره سایه دادگاه را بالا سر خود احساس کند.
دولت اعلام کرده که به دنبال تشکیل سازمان بازرگانی است اما نکته مهم آن است که باید بررسی شود آیا مشکلات فعلی تجارت و بازار کشور با تشکیل ساختار جدید حل می شود.
شهردار تهران با بیان اینکه راه مقابله با دشمنی و عداوت شکل گرفته این است که قوی شویم، گفت: راه قوی شدن چنگ زدن به اسلام، تبعیت از رهبری، خدمت به مردم و مشارکت است.
بسیاری از دانشمندان باور دارند که عادت ناخنک زدن به غذا و پرخوری و یا خوردن مواد غذایی ناسالم بدان خاطر است که مواد غذایی ناسالم ارزان قیمت قفسه‌های سوپرمارکت‌ها و فست فود‌ها را پر کرده اند.
متاسفانه در ایران تبیین نشدن فرهنگ اعتراض باعث شده تا مسوولان سیاسی کشور به هر تجمع اعتراضی نام اغتشاش بدهند. وقتی نام اغتشاش به یک تجمع گذاشته شد، پلیس تشویق می‌شود تا با این تجمعات برخورد‌های سلبی داشته باشد.
در کمیته زنان و خانواده کمیسیون علمی فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریشه و عوامل وقایع اخیر کشور مورد بررسی آسیب شناسانه قرار گرفت.
در کمیته زنان و خانواده کمیسیون علمی فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریشه و عوامل وقایع اخیر کشور مورد بررسی آسیب شناسانه قرار گرفت.
توضیحات محمدصادق شهبازی فعال اجتماعی؛ را در خصوص وقایع اخیر و هنجارشکنی در دانشگاه‌ها را مشاهده می‌کنید.
اتفاق بزرگی که صورت گرفته این است که حجم واقعی قدرت دشمن در طول زمان کاهش یافته است. ما با گرادیان بسیار شدید از نرخ تنزیل قدرت نسبت به زمان در نظام استکباری مواجه هستیم که اساساً به دلیل از دست رفتن قدرت ارعاب دشمن است.
«در کنار کاهش درآمد سرانه شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم بوده‌ایم. این موضوع نیز در کاهش قدرت خرید مردم اثر گذار بوده و بر نارضایتی مردم در سال‌های اخیر افزوده است. این معترض بودن نسبت به مسائلی مانند آزادی بیان، بیکاری، شرایط سخت ازدواج و...، نیز است، اما به اعتقاد بنده مهم‌ترین عامل در این زمینه متغیر اقتصادی است که مردم را نسبت به شرایط موجود ناخوشایند کرده است.»
جامعه این ریا و تناقض را می‌بیند که مسئولان مدام به غرب حمله می‌کنند و پیوسته از بحران‌های غرب می‌گویند و از نظام جهانی جدید شرق‌محور و جاذبه‌ها و دستاوردهای ایران حرف می‌زنند ولی بعضا فرزندان خودشان زندگی در کشورهای توسعه‌یافتهٔ غربی را به ایران و روسیه و چین ترجیح می‌دهند.
مرگ ملکه انگلیس در این کشور باعث تاثیر عمومی شده ولی در لیورپول شرایط مثل دیگر شهرهای این کشور نیست. لیورپولی‌ها مشکلاتی دیرینه با سلطنت و دولت انگلیس دارند.
طرحی را که ۲۲ تیر در مجلس اعلام وصول شد ۶۹ نماینده امضا کرده‌اند و نظرشان این است که «با توجه به مرجعیت دینی حوزه‌های علمیه و ضرورت استقلال آن، لازم است با اضافه شدن یک تبصره به ماده یک قانون سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، صلاحیت اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی، به صورت مستقل در اختیار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قرار بگیرد». واکنش گسترده انجمن‌های علمی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ