دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، از رفتار یولیان ناگلزمان انتقاد کرد و مدعی شد که اگر او دوست ندارد به حرف‌هایش توجه شود باید به تیمی دسته سومی برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور در شهر تبریز به یک برد ارزشمند دست یافت که ورزشگاه میزبان، لبریز از تماشاگر بود. در واقع همان اتفاقی که این روزها در فوتبال ایران کمتر رخ می دهد و گنجایش ورزشگاه ها به ندرت پر می شوند.
برنامه دینی که در آن به حجاب توهین شود، به مدافعان امنیت طعنه بزنند و در هر قسمت به جمهوری اسلامی کنایه بزنند، مصداق «مسجد ضرار» است. همان مسجدی که با دستان پیامبر (ص) ویران شد.
در روزهای گذشته جواد نکونام از کوین یامگا در پست وینگر راست استفاده کرده، درست همان کاری که فرهاد مجیدی به این بازیکن سپرده بود.
ادبیات ربیعی در مورد برجام توهین‌آمیز است که برجام را زندگی آدمیزادی توصیف می‌کند و یعنی بدون برجام، زندگی ایرانی‌ها زندگی مثل آدمیزاد نبوده و نیست! البته این ادبیات شاذ و توهین‌آمیز از سوی روحانی و دولتمردانش در مدح برجام و تخطئه منتقدان برجام اتفاق جدیدی نیست و از همان زمان مذاکرات برای به نتیجه رسیدن برجام شروع شد و تمام هم نمی‌شود! آن‌ها مثل آدمیزاد زندگی کردن را زندگی کردن در سایه کدخدا می‌دانستند و لاغیر!
تسنیم: مسیری که وحید جلیلی در پیش گرفته، حتی بعضی حزب‌اللهی‌ها را نگران کرده / آمار‌ها و بررسی افکار عمومی نشان می‌دهد که تلویزیون رو به افول است؛ رقبای تلویزیون هم در حال تقویت‌اند / ایدۀ بخصوصی هم در صداوسیما دیده نمی‌شود / آیا با شعر گفتن غیرمقفا و شعار دادن می‌توان برای صداوسیما ایده تراشید؟ / از جلیلی بعید نیست که در مواجهه با نقد‌ها بگوید این حرف‌ها همان حرف‌های ضدانقلاب است
وزیر دفاع طالبان مشخصا در مورد درگیری اخیر مرزی با ایران در نیمروز گفت: «مشکلی که با ایران پیش آمد، چهار روز برایم گزارش می‌آمد که آن‌ها توپ و هاوان شلیک می‌کنند. من (به ایرانی‌ها) گفتم این کار را نکنید و به نفع‌مان نیست »
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که استقلال در همان ثانیه‌های نخست به محوطه جریمه سرخپوشان رسید.
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که استقلال در همان ثانیه‌های نخست به محوطه جریمه سرخپوشان رسید.
دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ، به شدت از شیوه اخراج اولی کان و حسن صالح حمیدزیچ عصبانی است.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده عصر همان روز در یک مصاحبه تلویزیونی به اظهارات پسکوف واکنش نشان داد و ضمن رد اتهامات مطرح شده اعلام کرد: «امریکا به هیچ‌وجه اوکراین را به انجام حملاتی در بیرون از خاک این کشور تشویق نمی‌کند.» او افزود: «ما نه آن‌ها را تشویق می‌کنیم، نه چنین امکانی را برای‌شان فراهم کرده ایم که به خارج از خاک اوکراین حمله کنند. ایالات متحده در این اتفاق، هر چه که بوده نقش نداشته است.»
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
جنگ با ایران جنگ ما نیست. ایران وطن ما است. اگر سربازان تالشی را بزور وادار به جنگ‌با ایران بکنند ما سلاح هایمان را به سمت کاخ ریاست جمهوری الهام علیف خواهیم گرفت
کسی که حیا را وا می‌نهد، در برابر دوربین ابتذال ذهن و باور خود را نمایش می‌دهد، بی‌گمان دچار فلج‌اندیشگی است. محکوم به بی‌بصیرتی و نافهمی نسبت به دور و بر و احوالات خود و جهان پیرامونی خود است. او به همان میزان کوته نگری و ناتوانی در ادراک گرفتار آمده است که رسانه‌ها و شبه رسانه‌های معاند فارسی زبان گرفتاراند.
نتایج یک مطالعه برخلاف دهه‌ها تحقیق علمی است که نشان می‌دهد شیرین کننده‌های کم کالری مانند اریتریتول بی خطر هستند همان طور که مجوز‌های نظارتی جهانی برای استفاده از آن در مواد غذایی و نوشیدنی‌ها نشان می‌دهد
نویسندگان بیانیه که بی‌محلی همان اقلیت اغتشاشگر در پاییز امسال به اصلاح‌طلبان را دیده‌اند، گویی احساسی از جنس جاماندن از تحولات دارند. می‌دانند نه در بین ملت جایی دارند و رابطه خود را با نظام نیز بر هم زده‌اند. حال که آشوب‌های پاییز را شکست‌خورده می‌بینند، می‌خواهند فرصت‌طلبانه از انزوا درآیند. غافل از اینکه انزوای این آلزایمری‌ها ناشی از کنشگری سرتاپا تناقض خودشان است و تا با مردم و نظام صادق نباشند، در روی همین پاشنه خواهد چرخید.
آیا بی‌تابی مادر دلیل حقوقی برای آزادی یک مجرم است؟ کدام مادری برای زندانی بودن فرزندش –به هر دلیلی در زندان باشد- بی‌تابی نمی‌کند؟ پیش از این هم، عفت مرعشی، مادر فائزه هاشمی با انتشار یادداشتی در روزنامه سازندگی از رهبری به عنوان دوست خانوادگی ۵۰ ساله خواسته بود تا فائزه را آزاد کنند. یعنی همان جا هم خانواده هاشمی دنبال بهره‌برداری از آشنایی قدیمی با رهبر بودند!
ساعتی بعد از حمله کارلوس کی‌روش به خبرنگاران سایت مذکور در قطر، سردبیر همان سایت در تهران بازداشت شد تا مشخص شود که کارلوس کی‌روش تبدیل به خط قرمزی عجیب شده است.
سرگیجه برای افراد بسیاری علامتی نه چندان جدی است، اما این شرایط می‌تواند به تجربه یک حمله قلبی اشاره داشته باشد. در همان مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۳ در کانادا انجام شد و در نشریه JAMA منتشر شد، تقریبا ۲۴ درصد بیماران مرد و ۲۷ درصد بیماران زن سرگیجه را به عنوان یکی از علائم مرتبط با حمله قلبی گزارش کردند.
قابل پیش بینی است ریکاردو ساپینتو در دربی هم از وجود امیر ارسلان مهطری در نوک خط حمله استقلال بهره ببرد.
به نظر می‌رسد، استقلال دربی را با حضور امیر ارسلان مطهری در نوک خط حمله آغاز خواهد کرد.
به نظر می رسد، استقلال دربی را با حضور امیر ارسلان مطهری در نوک خط حمله آغاز خواهد کرد.
حمله دبیر؛ سرم همان دوپینگ است، ۲سال محرومش می‌کنم
نخست‌ وزیر آلبانی بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که سامانه مدیریت اطلاعات کشورش توسط همان مهاجم، بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفته است!
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ