دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ، به شدت از شیوه اخراج اولی کان و حسن صالح حمیدزیچ عصبانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.
معاون دفتر سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری گفت: امروز سومین رویداد تور فناورانه در حوزه خودرو برای متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.
یک رسانه سعودی به نقل از منابع وابسته به مخالفان سوری از تحرکات شبه نظامیان وابسته به ترکیه با هدف سیطره بر مرزهای عراق و سوریه و مقابله با متحدان دولت سوریه در شرق سوریه خبر داد.
یک رسانه سعودی به نقل از منابع وابسته به مخالفان سوری از تحرکات شبه نظامیان وابسته به ترکیه با هدف سیطره بر مرزهای عراق و سوریه و مقابله با متحدان دولت سوریه در شرق سوریه خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
پیراهن فصل جدید پرسپولیس نوعی بازگشت به اصل هم محسوب می‌شود؛ به رنگ محبوب آلن راجرز مربی انگلیسی محبوب و مهم باشگاه.
منابع سوری از درگیری شدید داخلی میان شبه نظامیان وابسته به ترکیه در شمال سوریه خبر دادند.
شبکه «بی بی سی» در این گزارش نوشت، این نخستین تغییرات اساسی در وزرای کابینه ترودو از زمانی محسوب می‌شود که جاستین ترودو در سال ۲۰۲۱ مجدداً با یک پیروزی شکننده و حداقلی بعنوان نخست‌وزیر منصوب شد.
همزمان با هفته بهزیستی، سید مصطفی وهابی مستند ساز شبکه اینترنتی دانشگاه تهران در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران حضور یافته است.
پردیس- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای شرق استان تهران گفت: شبکه فاضلاب «سعیدآباد» جاجرود تا پنج ماه آینده به بهره برداری می رسد.
برکناری مدیر شبکه مستند با نفوذ جلیلی و مجری جریان عدالتخواه با نفوذ منتقدان جلیلی، حکایت از جدی شدن تنش قدرت در جام جم دارد
برکناری محسن یزدی مدیر شبکه مستند با دستور وحید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، جنگ بر سر صندلی‌های مدیریتی در سازمان را کلید زد، اما چرا برکناری او تا این اندازه برای برخی اصولگرایان مهم بوده و نسبت به این روند واکنش‌های تند نشان داده‌اند؟
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
تونی کروس شیوه برکناری الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را دور از شأن و اعتبار باشگاه بایرن مونیخ می داند.
براساس آخرین نظرسنجی که شبکه «۱۳» رژیم صهیونیستی انجام داده بیش از نیمی از رای دهندگان معتقدند، بایستی نتانیاهو، وزیر امنیت داخلی تندروی خود را برکنار کند.
چالش افزایش نرخ سود سپرده های بانکی، مدتی است که در شبکه بانکی خودنمایی می کند؛ تا جاییکه بانک مرکزی برای روسای شعب بانکی که نرخ سود را بیش از سقف قانونی افزایش دهند، خط و نشان کشیده و از برکناری آن ها خبر داده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه افزود: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهمترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه افزود: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهمترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.
شبکه تلویزیونی المیادین و همچنین رسانه های سعودی از حمله پهپادی نیروهای یمنی به بندر نفتی قنا در استان شبوه در شرق یمن خبر دادند.
عبدالرشید سعدالله‌اف نسبت به برکناری سرمربی تیم ملی کشتی آزاد این کشور از سوی مامیاشویلی واکنش نشان داد.
مالک جدید شبکه توئیتر شماری از مدیران ارشد این شبکه را از کار برکنار کرد.
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر وعده همیشگی کسب ستاره سوم در صورت حضور بلندمدت در استقلال را تکرار کرد.
درگیری مزدوران ئتلاف متجاوز باهم در تمامی استان های یمن تازگی ندارد، از همان آغاز نبرد ائتلاف سعودی-اماراتی در سال ۲۰۱۵ علیه مردم یمن، مزدوران آنها در این کشور دچار اختلاف شدند.
گروهی از نیروهای نظامی فرانسه وارد بندر بلحاف در جنوب استان شبوه در حدود ۲۳۰ مایلی شرق عدن شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ