دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از کشته شدن یک سارق مسلح در درگیری با مأموران پلیس در شهرستان دزفول خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دزفول- رئیس کل دادگستری خوزستان از اجرای حکم اعدام یک سارق مسلح در شهرستان دزفول خبر داد.
در شبانه روز گذشته در سطح شهر تهران حوادثی رخ داده از دستگیری سارقان مسلح تا سارق اموال که همه این موارد در دستور کار پلیس قرار گرفتند.
مضحک ترین سارق مسلح بانک
جانشین پلیس آگاهی پایتخت ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک بانک، از دستگیری متهم ۲۴ ساعت بعد از وقوع سرقت خبر داد.
متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.
چند دزد که پس از سرقت فکر می‌کردند با حضور به موقع پلیس به دام افتاند با بی توجهی پلیس مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.
او اسلحه را به سمتم گرفت و از من خواست تا طلا‌های مغازه را داخل ساکی که همراه داشت بریزم.
ویدیویی از یک طلا فروشی در شرق تهران که سارق با یک قبضه کلت کمری اقدام به سرقت نمود، اما چند دقیقه بعد دستگیر شد.
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری دو سارق زورگیر خبر داد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می‌کردند.
ده‌ها هزار زندانی خشونت طلب برای مبارزه در خط مقدم اوکراین آزاد شده اند و پس از بازگشت از جنگ از رئیس جمهور روسیه مدال شجاعت دریافت می‌کنند.
پایان فرار یک ماهه ۴ سارق مسلح
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف اجساد دختر و پسر گمشده در خودرو/ انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان/ فرجام ازدواج با مرد پولدار!/ مجازات مرگ، پایان درگیری بر سر پارک خودرو/ کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ‌های سرقتی!/ گروگانگیری خانوادگی برای انتقام از همسر سابق
توضیحات سرهنگ ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری سه باند سارق مسلح در پایتخت خبرداد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری سارقی که با سلاح گرم از کارگران سرقت کرده بود، خبر داد.
رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این سرنخ سبب شد تا ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی‌های لازم قانونی به مخفیگاه متهمان بروند و هر سه سارق جوان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس/ عبرت از شکست های تلخ!/ سارق خرما قاتل شد/ کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند زمین/ محاکمه ۲ برادر به اتهام قتل فروشنده/ اعتراف بادیگاردهای کمدین/ معروف به اسیدپاشی!/ آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌ها ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
دادستان تهران گفت: قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر و این پرونده امروز به دادگاه ارسال شد.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره دستگیری این سارق مسلح گفت: پس از اعلام خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، ماموران در کمتر از یک دقیقه در محل حاضر شده و سارق مسلح را در حال خروج از طلافروشی مشاهده کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مسلح طلافروشی، خبر داد.
دستگیری سارق مسلح طلافروشی
به زعم اغلب تحلیلگران سیاسی با توجه به اخبار مثبتی که از برجام مخابره می‌ شود دستیابی به توافق نهایی امکان ‌پذیرتر است تا اعلام شکست آن به طوری‌ که اغلب تحلیلگران در داخل و خارج این پیش‌بینی را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ