صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌ها ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده مدال برنز کشتی المپیک می‌گوید که یک روز در مبارزه با حسن یزدانی از او انتقام می‌گیرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به لزوم ایجاد تغییرات مثبت در رویکرد عربستان نسبت به تحولات یمن و منطقه و برقراری روابط راهبردی میان دو کشور اشاره کرد.
این روستا نخستین بار در دهه‌ی ۱۹۶۰ در جریان یک پروژه‌ی ساخت و ساز شناسایی شد، اما در حفاری‌های اخیر، عناصر معماری، ردیف‌های سنگی، حفره‌های دیرک، سه گور انسانی با نذورات تدفین و توده‌ی بزرگی سرامیک کشف شده است.
انجمن علمای یمن با محکوم کردن هتاکی صهیونیست‌ها به قرآن کریم، از نهادهای اسلامی خواست سکوت خود را در قبال چنین جنایاتی بشکنند.
زمانیکه در نقطه‌ای از زندگی مشترک، اهداف و رویا‌های زوجین از هم فاصله بگیرد، حرف‌های مشترک کمتری با هم داشته باشند، ساعات کمتری را با هم بگذرانند و صمیمیت و رابطه جنسی بین شان، کاهش معنی داری پیدا کند و در بیشتر موضوعات با هم اختلاف داشته باشند، شاید ازدواج شان به نقطه‌ای رسیده که بعنوان طلاق عاطفی شناخته می‌شود و باید برای آن فکر اساسی کرد.
دختر جوان که در جست و جوی پدرش بود می‌گوید: مقدمات قانونی نبش قبر و انجام آزمایش دی ان‌ای مدتی طول کشید. جواب آزمایش مثل پتکی بود که بر سر رؤیا‌های تمام این سال‌ها کوبیده شد. جسد دفن شده متعلق به پدرم بود. او چند ماه بعد از خروج از خانه در حاشیه شهر فوت کرده بود و جسدش را به عنوان یک بی‌هویت دفن کرده بودند.
مجید نظرزاده با ابتکار و ایده خلاقانه و از طریق آزمون و خطا در باغچه کوچک خانه‌اش، توانسته رؤیا‌هایی بزرگ را شکل بدهد و حتی کارخانه تولید کود ارگانیک راه‌اندازی کند. چرا که علاوه بر وجود انواع گیاهان، نوعی از کرم‌های خاکی در باغچه وجود دارد که به جز تولید کود، باعث شده اعضای این خانواده هیچ زباله تری نداشته و مخزن زباله‌شان همیشه خالی از پسماند باشد.
لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ با اریک تن‌هاخ متحول شده‌اند و فصل آینده مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر خواهند بود.
انتقاد از عملکرد برخی نمایندگانی که جز منافع جناحی و دریافت رانت شخصی چیزی در کارنامه فعالیت سه سال اخیر خود ندارد، همچنان ادامه‌دار است و چهره‌های شاخص اصولگرا با نتیجه سیاست رقابتی که به انتخاب چنین افرادی ختم شده، منتقد هستند؛ بنابراین باید تأکید داشت که حضور نامزد‌هایی از همه احزاب و جریان‌های سیاسی در کنار ایجاد فضای رقابتی و امید به افزایش مشارکت یک کارکرد مهم دیگر هم دارد و آن انتخاب اصلح است.
کار‌های زیادی در خواب انجام می‌دهید: جا به جا شدن، خروپف کردن، دیدن رویا‌های عجیب و غریب. اگر مریض هستید، ممکن است نیمه شب با سرفه از خواب بیدار شوید. اما آیا می‌توانید در خواب هم عطسه کنید؟
به گفته این متخصص تغذیه در موارد پیش دیابتی، مقاومت به انسولین و تخمدان پلی کیستیک تجویز رژیم کتوژنیک برای یک دوره کوتاه مدت می‌تواند مفید باشد.
به گفته این متخصص تغذیه در موارد پیش دیابتی، مقاومت به انسولین و تخمدان پلی کیستیک تجویز رژیم کتوژنیک برای یک دوره کوتاه مدت می‌تواند مفید باشد.
آن‌هایی که دنبال کاهش وزن بی‌دردسرند اغلب سراغ رژیم کتو یا پالئو می‌روند، اما پژوهش‌های جدید نشان می‌دهند این نوع رژیم‌ها هم ناسالم اند و هم برای محیط زیست زیان‌بارند.
آقای مجومدار درخصوص ارتباطش با بادکنک هایش گفت: «آن‌ها از طریق رویا‌ها و تله پاتی با من صحبت می‌کنند. بادکنک‌ها باید آزادی و فرصت دیدن جهان را داشته باشند و به همین دلیل است که من با آن‌ها همه جا می‌روم.»
بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت به تشریح آخرین وضعیت سلامتی حمید سجادی پرداخت.
بشر تاکنون رؤیا‌های بسیاری را در سر پرورانده که پرواز آزادانه در فضا نیز یکی از آن‌ها بوده است. این رؤیا نخستین‌بار توسط «بروس مک کندلس دوم» محقق شد.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
رژیم‌های کاهش وزن به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ در رژیم‌های بسیار کم کالری که در مواردی نادر، بیمار تحت نظر و حتی در حالت بستری به ناچار تحت این رژیم قرار می‌گیرد، میزان کالری دریافتی فرد بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ کیلو کالری است. این گونه رژیم‌ها معمولا خطر ایجاد سنگ کیسه صفرا، ریزش مو و مشکلات پوستی و گوارشی، افسردگی، عصبانیت و کمبود مواد مغذی و ریزمغذی‌ها را به همراه دارد.
محمد نوری و قاسم حدادی‌فر دو دستیار مهدی تارتار در ذوب‌آهن رویا‌های بزرگی را در امر مربیگری فوتبال در سر می‌پرورانند.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
یحیی گل‌محمدی این روزها با ظاهری کاملا متفاوت با گذشته، در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود.
فاجعه اخلاقی و استراتژیک ناشی از جنگ رهبر روسیه در اوکراین به رویا‌های امپراتوری او پایان داده است. یکی از خطاهای بزرگ پوتین دست کم گرفتن مردم و ارتش اوکراین بود. ظاهراً پوتین در مورد احساس هویت ملی اوکراینی‌ها و اراده آنان برای مبارزه اطلاعات نادرستی داشت.
ممکن است پس از بیدار شدن به دنبال توضیح یا معنی یک رویای عجیب، اما واقعی بوده باشید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد هرچند آنچه در رویای خود دیده اید ممکن است معنایی نداشته باشد، اما می‌تواند به ساماندهی مغز شما کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ