ده‌ها هزار زندانی خشونت طلب برای مبارزه در خط مقدم اوکراین آزاد شده اند و پس از بازگشت از جنگ از رئیس جمهور روسیه مدال شجاعت دریافت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصاحبه با سارق معروف که توسط پلیس مشهد دستگیر شد حاوی نکات تامل‌برانگیزی بوده است.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
یک سارق در شرایطی که کیف یک زن را به سرقت برد، عقوبت سخت و تلخی او را انتظار کشید و با شلیک گلوله تنبیه شد. منبع: خبرفوری
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
یک عابر پیاده که مورد حمله دو موتورسوار برای کیف‌قاپی قرار گرفته بود؛ با شجاعت تمام به دو مهاجم حمله و آنها را از روی موتور سرنگون کرد.
یک خانم در فلوریدا ۲۰ سال پیش یک تمساح کوچک اندازه مارمولک را که تازه از تخم بیرون آمده بوده به خانه اش می‌یاورد و بزرگش می‌کند. پلیس فلوریدا بعد از ۲۰ سال تازه متوجه می‌شوند و او را به باغ وحش انتقال می‌دهند.
گزارشی از برنامه در شهر از سارقانی که بعد از سرقت با پول دزدیده شده فندک و کباب لقمه‌ای خریده‌اند را ببینید.
ویدیویی از یک طلا فروشی در شرق تهران که سارق با یک قبضه کلت کمری اقدام به سرقت نمود، اما چند دقیقه بعد دستگیر شد.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ: شنیدیم رهبر انقلاب از منطقه شوش و مولوی گله‌ای کردند از بهمن ۱۳۹۷ که کار را شروع کردیم پارک و کوچه و خیابانی نبود که مملو از معتاد نباشد./امروز بیش از ۹۰ درصد نقاط شوش و مولوی و هرندی پاکسازی شده است./عرض و اندام اراذل و اوباش در تهران برچیده شده است.
سارق خودرو هنگام فرار از مهلکه تصادف وحشتناکی را در میدان شهر استاری انجام داد.
یک سارق که از حواس پرتی راننده کامیون سو استفاده کرد به راحتی گوشی موبایل اش را به سرقت برد.
حکایت سارقی که ماشین سردار رادان را دزیده بود را در این ویدیو ببینید. سردار رادان امروز با حکم رهبر انقلاب فرمانده فراجا شد.
تصاویری ضبط شده توسط دوربین‌های بانک از لحظه سرقت ماهرانه و گروهی دو سارق از یک خانم با ترفند عجیب را ببینید./ منبع: خبرآنلاین
یک سارق بعد از دستگیری توسط پلیس می‌گوید : اگر گوشی را نمی دادند با قمه آنها را می زدیم.
اعترافات خنده‌دار یک سارق موتورسیکلت در طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت درباره نحوه سرقت یک دستگاه موتور را ببینید.
ساعت ۱۲ و ده دقیقه روز شنبه در خیابان بهشت تهران یک موتورسوار از سوی دو سارق باقمه مورد سرقت قرار گرفت.
رئیس‌ جمهور سابق آمریکا طی سخنانی در یک گردهمایی انتخابات میان‌دوره‌ای نانسی پلوسی را یک حیوان توصیف کرد.
نماینده سابق پارلمان لبنان که یکی از مخالفان سرسخت تیراندازی در مراسم عروسی بوده است، در یک مراسم عروسی دست به اسلحه شد و تیر هوایی شلیک کرد!
پلیس در حال تعقیب و گریز یک کیف قاپ بود که مرد رهگذر با یک ضربه پا مجرم را به زمین انداخته و نیرو‌های پلیس او را می‌گیرند. این ویدیو مربوط به ایران نیست.
تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک سارق خونسرد ضبط شده است را ببینید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
یک مرد جوان با حضور در یک موبایل‌فروشی ابتدا مدل گوشی مد نظر خود را که یک آیفون ۱۳ بود انتخاب کرد. سپس با بیان اینکه «زلزله را احساس کرده» حواس فروشنده را پرت کرد و با او از مغازه خارج شد. این سارق پس از جلب اعتماد فروشنده و در اختیار گرفتن تلفن همراه، از یک لحظه غفلت بهره برد و تفلن همراهی گران قیمت را سرقت کرد.
ویدیویی از سارقی که سعی داشت موبایل یک رهگذر را در خیابان‌های سعادت آباد تهران قاپ بزند، اما با واکنش سریع صاحب موبایل روبرو شد و در دام افتاد را ببینید.
سرقت کیف زن در چهار راه رسولی چابهار و کتک زن سارق توسط مردم و جوانان زاهدانی را در این صفحه ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ