ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، معقتد است که سیتی در بازی امشب خیلی بهتر از آنها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از جمع 6 مدال‌آور نوجوان ایران در مسابقات جهانی استانبول، دو کشتی‌گیر سال آینده هم قادر به همراهی تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی هستند که یکی از آنها فرصت دو طلایی شدن در این رده سنی را دارد.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
مدافع فصل گذشته مس کرمان مدعی است آنها با بدشانسی و اتفاقات غیرفوتبالی شانس بقا را از دست دادند.
کاپیتان مس رفسنجان مدعی است آنها نیز تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا شانس رسیدن به رتبه چهارم را به دست بیاورند.
سرمربی استقلال معتقد است که تیمش در همه زمینه ها از پرسپولیس بهتر بوده و آنها هنوز شانس قهرمانی دارند.
دروازه بان اسبق استقلال معتقد است فرم استقلال این روزها از پرسپولیس و سپاهان بهتر است و آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
مهاجم نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که آنها می توانند با حمایت مسئولین و شارژ روحی، برای بقا در لیگ برتر تلاش کنند.
رسانه‌های ایتالیایی عملکرد درخشان میلان در دیدار برابر ناپولی را تحسین کردند و حالا شانس بیشتری برای آنها در لیگ قهرمانان قائل هستند.
خارجی‌های استقلال با وجود عدم دریافت مطالبات خود اقدام ویژه‌ای انجام ندادند و باشگاه باید قدر آنها را بداند.
یورگن کلوپ مدام در صحبتهای دیشب روی یک جمله تاکید داشت اینکه شانس آنها یک درصد بیشتر نیست و آنها در همین محدوده تمام تلاش خود را می‌کنند.
پرتغال باتوجه به مسیر ساده‌تر نسبت به سایر تیم‌ها، از شانس خوبی برای صعود به مراحل نهایی برخوردار است.
ادن هازارد معتقد است امسال شانس قهرمانی بلژیک نسبت به دوره گذشته جام جهانی بیشتر است. بلژیک در دوره گذشته تا نیمه نهایی بالا رفت و به فرانسه باخت. آنها در نهایت سوم شدند.
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعیان قهرمانی جام جهانی را مشخص کرده و می‌گوید از میان آنها شانس انگلیس و دو تیم دیگر برای قهرمانی کمی بیشتر است.
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعیان قهرمانی جام جهانی را مشخص کرده و می‌گوید از میان آنها شانس انگلیس و دو تیم دیگر برای قهرمانی کمی بیشتر است.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
نظرسنجی ها نشان می دهد که بیش از دو سوم آمریکایی ها فکر می کنند اقتصاد کنونی خوب نیست و اقتصاد عامل مهمی در انتخاب آنها خواهد بود.
الیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، فاش کرد آنها درباره جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، صحبت کرده اند.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.
دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.
راننده پیشین فرمول یک درباره پیست‌هایی که لوئیس همیلتون در آنها شانس پیروزی دارد صحبت کرد.
مدافع صنعت نفت آبادان می گوید اگر آنها کمی خوش شانس بودند، می توانستند از پرسپولیس یک امتیاز را بگیرند.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکس 9 کشتی‌گیر ایرانی، آنها را شانس کسب مدال در مسابقات جهانی 2022 صربستان معرفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ