در حالی که کارشناسان نمی‌توانند مطمئنا بگویند که سنگ نگاره‌های الجساسیه چه زمانی و توسط چه کسی ساخته شده تمام آنان موافق هستند که جذاب‌ترین و غیر عادی‌ترین حکاکی‌ها در این مکان مربوط به قایق‌ها و کشتی‌ها هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
در هفته گذشته از تاریخ ۷ مرداد تا ۱۱ مردادماه نماد‌های بسیاری مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به نتایج ۱۹ نماد که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تدوین ضوابط برای رونق تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی توسعه شهر‌ها در چارچوب قوانین و مقرارت شهری است.
معاملات بورس روز چهارشنبه در نماد‌های شاخص‌ساز، با نوسانات منفی همراه شد و نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افت سه هزار و ۶۵۱ واحدی که معادل ۰.۱ درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات چهارشنبه در سطح دو میلیون و ۵۱۴ هزار واحدی ایستاد. امروز در اولین روز هفته شاخص تغییر مسیر خواهد داد؟
در فرابورس نماد درهآورد با بازدهی بیش از ۲۸۰ درصدی رتبه اول بهترین بازدهی سال گذشته را از آن خود کرد
دعوای مالکان یکی از تاریخی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آسمان‌خراش‌های نیویورک باعث شد این ساختمان اواخر مارس ۲۰۲۳ به حراج گذاشته شود.
کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت روز گذشته بازار سرمایه گفت: پس از دو سال بازار شاهد ثبت یکی از بهترین روزهای خود بود. آیا با این وجود شاخص کل به ۲ میلیون واحد خواهد رسید؟
در حالی که برقع یکی از نماد‌های اصلی استیلای مردانه و به‌شدت افراط گرایانه طالبان بر زنان و آزادی‌های انسانی در افغانستان است، این محصول، در فروشگاه آنلاین آمازون به‌عنوان نوعی مد و برای زیبایی، به فروش می‌رسد.
یکی از شناخته شده‌ترین نماد‌های مصر باستان پرنده مصری است. به عنوان نمادی برای زندگی پس از مرگ و تولد دوباره و همچنین مکانی برای رفتن روح عمل می‌کرد. مصریان معتقد بودند که پس از مرگ، روح یک فرد توسط پرنده‌ای ربوده می‌شود و به اوزیریس بر تخت او می‌پیوندد.
مازنی نوشت: بسیاری از چهره‌ها که داعیه لیدری هم دارند در دام هشتگ‌ها گرفتار می‌شوند و با آن همراه می‌شوند و بالاخره حرفی می‌زنند که حرف این‌ها نیست، حرف آنهاست! به نظر می‌رسد همه ما باید از خودمان در این فضا مراقبت کنیم و تا از خبر یا مطلبی اطمینان حاصل نکردیم از پذیرش و به خصوص بازنشر آن خودداری کنیم.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، پیش بینی بورس در هفته اول آبان از نظر کارشناسان بورسی، ده خبر مهم برای بورس اولین روز آبان ماه، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | فردا کدام گروه‌ها مورد توجه هستند؟، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در کدام گروه‌ها و نماد‌ها بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در چند روز گذشته و به دنبال انتشار گزارش عملکردهای ۶ماهه شرکت‌ها در سامانه کدال، بسیاری از ناشران بورسی و فرابورسی در خصوص عملکرد خود توضیحاتی برای آگاهی سهامداران در تارنمای کدال منتشر کرده‌اند که در ادامه به تشریح چندی از اطلاعیه‌های نمادهای عرضه اولیه شده پرداخته‌ایم.
کاهش ارزش نماد‌های شاخص ساز در بازار سرمایه سبب افت قیمت سبد سهام عدالت شده است و ارزش سهام عدالت امروز نیز با کاهش ۰.۵ درصدی همراه بود.
گزارش عملکرد ۶ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۶ ماهه منتهی به شهریور نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، هفته آینده افزایش قیمت طلا نخواهیم داشت، آیا زمان خرید سهام فرا رسیده است؟، فشار دولت به ناشران بورسی به دلیل کسری بودجه شدید، قیمت طلا ارزان شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون خبری مهم برای سهامداران وتجارت و نماد‌های بانکی، قیمت دینار عراق چقدر شد؟، شاخص افت کرد ارزش سهام عدالت ۹ میلیونی شد، سه وام مسکن که باید با آن آشنا شوید!، برگزاری مجمع ۲ نماد برای افزایش سرمایه، شپنا، خساپا، تفارس و دکوثر چه روندی را طی خواهند کرد؟، تحلیل تکنیکال شاوان | روند شاوان چگونه خواهد بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر ورزش و جوانان به گرفتن کارت زرد از سوی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و توضیحاتی در خصوص تاثیر اظهاراتش درباره پرونده ویلموتس روی انتخابات فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
سخنگوی دولت گفت: تصمیم بر آن شد هیئت وزیران اختیار خود مبنی بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را به هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی تفویض کند.
«آمریکا با یک معمای راهبردی وقتی در مورد ایجاد ثبات در تنگه تایوان صحبت می شود رو به رو است. از یک سو، آمریکا نیاز دارد تا حمایت خود از تایوان را بویژه با توجه به اینکه چین به کرات واشینگتن را به مثابه یک ببر کاغذی تصویرسازی می کند که به هیچ عنوان به کمک تایوان نخواهد آمد، ثابت کند. از سوی دیگر، ایالات متحده آمریکا نیاز دارد تا چین را نیز مطمئن سازد که همچنان به سیاستِ "چین واحد" که رسما آن را پذیرفته، پایبند است».
این زن در تحقیقات به پلیس گفت: «مدتی بود که زن همسایه با من دشمن شده بود. هر بار او را می‌دیدم، بی‌دلیل دعوا به راه می‌انداخت. نمی‌دانستم چرا با من اینطور برخورد می‌کند. دیگر از دستش کلافه و عصبانی شده بودم. تا اینکه آخرین بار دوباره با هم درگیر شدیم. او بی‌دلیل سد راه من شد و دعوا به راه انداخت. ناگهان ظرفی را روی صورتم خالی کرد و متواری شد. صورتم سوخت و فریادزنان از مردم کمک خواستم.»
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای از تظاهرات مسالمت آمیز مردم عراق در روز دوشنبه به منظور دفاع از دولت و نهادهای قانونی قدردانی کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم تا شب عید خبر خوبی برای جاماندگان سهام عدالت داشته باشیم و واگذاری سهام برای این افراد انجام شود.
تبعات تصمیمات دولت در لایحه بودجه تا چهارشنبه هفته جاری دامن بازار سرمایه را گرفته بود و سهامداران هر روز بیشتر از روز قبل شاهد از دست رفتن سرمایه های خود بودند. این ماجرا تا جایی پیش رفت که حتی شاخص کل بورس به کمتر از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد نیز رسید.
پس از خبرهای فراوان پیرامون واریز سود سهام عدالت در سال جاری، سرانجام زمان واریز این سود مشخص شد. هر نفر قرار است چقدر سود دریافت کند؟ آیا برای دریافت سود نیاز به انجام کاری هست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ