شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در راستای وظیفه راهبری، نظارت و سنجش اثربخشی سیاست‌های فرهنگی و راهبردی عفاف و حجاب مصوب این شورا به بررسی کیفیت اجرای این مصوبات از سوی دستگاه‌های مسئول پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیفیت اینترنت و شاخص‌های مرتبط با آن با حضور وزیر ارتباطات در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در این هفته بررسی می‌شود.
با دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه تا جلسه بعدی شورای‌ عالی فضای مجازی به بررسی کیفی شبکه ادامه دهد.
تحقیقات زیادی به بررسی تاثیر نور صفحه نمایش‌ها بر کیفیت خواب و سلامتی پرداخته‌اند. بخش عمده‌ای از این مطالعه بر تاثیر قرار گرفتن در معرض نور بر ریتم‌شبانه روزی متمرکز بوده است و نشان داده که اختلال‌هایی که در پی قرار گرفتن در معرض نور به وجود می‌آیند باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی و چاقی می‌شوند.
بررسی آماری نشان می‌دهد، این روزها اینترنت کمترین کیفیت را دارد و اکثر کاربران را ناراضی کرده و داد بسیاری از صاحبان صنایع و کسب‌وکارها، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و دانشجویان، هنرمندان و پژوهشگران را درآورده است. همچنین تقریبا اکثر کاربران ایرانی ناچار شده‌اند از فیلترشکن و وی‌پی‌ان استفاده کنند و در عمل، هزینه ماهانه فیلترشکن نیز به هزینه‌های ارتباطات اینترنتی آن‌ها افزوده شده است.
بازرس قضایی و بازرس كل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی كل كشور با بیان اینكه كیفیت قطعات خودرو در برخی محصولات سایپا به طور نسبی ارتقاء داشته است، گفت: سعی سازمان بازرسی كل كشور بر این است كه با نظارت های متناوب از خطوط تولید، كیفیت محصولات خودروسازان كه مطالبه جدی مردم است را مورد بررسی قرار دهد.
دومین جلسه اعضای ستاد مکه مکرمه به منظور بررسی و پیگیری آخرین امور زائران به ریاست معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال امید بررسی شرایط کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید بررسی سطح کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
بررسی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا نشان می‌دهد در شهر‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و پاوه وضعیت هشدار را داریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد با فرستادن دو نماینده، کیفیت مسابقات کافا و میزبانی قرقیزستان را مورد بررسی قرار بدهد.
سرپرست آموزش و پرورش گفت: در فرآیندی که در کنار رتبه‌بندی برقرار شده است، مدارک و مستندات برای کنترل کیفیت دوباره بررسی می‌شوند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دسترسی مردم به میوه با کیفیت حق آنهاست و تعزیرات حکومتی توزیع میوه از میدان تره بار اصلی تا میادین شهرداری را با اولویت بررسی می‌کند.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
وزیر ارتباطات گفت: چیزی به نام اینترنت طبقاتی نداریم که به طبقه خاصی اینترنت با کیفیت و با سرعت ارائه شود چرا که برای ما همه مردم خاص هستند.
رئیس جمهور قانون اساسی را مشتمل بر اساس و اصولی دانست که هم نشان از حقوق آحاد شهروندان و هم نشان از تکالیف مسئولان و دست‌اندرکاران دارد و گفت: اینکه فرهیختگان و صاحب‌نظران، کیفیت اجرای اصول قانون اساسی را نه صرفا در محافل آکادمیک و علمی بلکه در عرصه اجتماعی مورد بررسی و نظارت قرار دهند، بسیار آموزنده و مفید خواهد بود.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
با توجه به اینکه کیفیت اغلب خودروهای داخلی قابل قبول نیست، رئیس سازمان استاندارد گفت که علاوه بر ۵ خودرویی که تولیدشان متوقف شدند، ارزیابی کیفیت سایر خودروها نیز فعلاً در دست بررسی است.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل در گفت و گو با ورزش سه درباره روند مسابقات لیگ و نحوه بررسی عملکرد لژیونرها توضیح داده است.
ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.
ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.
رئیس مرکز بررسی استراتژیک ریاست جمهوری گفت: رتبه بندی معلمان باید بتواند موجب ارتقای کیفیت معلمان نظام آموزشی شود.
گزارش‌های بررسی دفتر حوادث سازمان هواپیمایی نشان می‌دهد کیفیت نقاشی ابتدای باند اصلی مناسب نبوده و علاوه بر تولید FOD، ناهم سطحی نیز بوجود آورده که چرخ‌های هواپیما‌ها در وزن و سرعت زیاد دچار مشکل می‌شوند.
تنفس هوای "قابل قبول" در شهر تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ