برنامه‌ها، نشست و جشنواره‌های هفته گردشگری اعلام شد. نواختن زنگ گردشگری، جشنواره جغوربغور، آیین غباررویی گلزار شهدا، جشنواره برداشت انار و سوگواری ائمه از جمله این برنامه هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در مهم ترین بازی هفته اول لیگ تراکتور را آسان‌تر از تصور و بدون دردسر زیادی شکست داد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
در بیست و چهارمین هفته اعتراضی علیه برنامه‌های کابینه نتانیاهو برای تغییر قوانین قضائی، تظاهرات در بیش از ۱۵۰ مکان از سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار جلسه علنی روز سه‌شنبه هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
رویدادهای ملی در حوزه صنایع دستی، برپایی نمایشگاه ملی در اصفهان، به نام زدن سند ارگ سمنان به نام دولت و تجاوز به عرصه کوشک ابرکوه یزد خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌ برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در ۵ استان کشور خبر داد.
معاون وزیر فناوری هند هفته گذشته در مصاحبه‌ای با رویترز گفته بود تسلا در مورد برنامه‌های خود برای ایجاد یک پایگاه تولیدی در هند جدی است.
تخریب باروی گلپایگان، بی توجهی به مرمت مسجد ۱۸۰ ساله،تعطیلی کاخ سعدآباد، شروع هفته میراث فرهنگی و تشکیل انجمن حقوق میراث فرهنگی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مشاور امور زنان و خانواده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح برنامه‌های هفته جمعیت از ایجاد قرارگاه جوانی جمعیت در این بنیاد خبر داد.
برنامه‌های هفته هلال‌احمر، از جمله اعزام ۱۰۱ کاروان سلامت به نقاط محروم کشور و اهدای خون ۱۰۱ هزار داوطلب، اعلام شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته گرامی‌داشت مقام معلم در استان زنگ سپاس معلم است که در تمام مدارس به صدا درخواهد آمد.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال به مناسبت هفته معلم برنامه‌های متنوعی در استان تدارک دیده شده است که یکی از آن‌ها جشنواره استانی «کلاس زندگی» است.
مسابقات سه هفته پایانی لیگ برتر به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق ارتش از اعلام برنامه‌های هفته ارتش جمهوری اسلامی در استان خراسان رضوی خبر داد.
سفر وزیر میراث فرهنگی به استان خوزستان، اعلام برنامه‌های تهرانگردی، باز شدن مراکز گردشگری پلمپ شده و توزیع بسته‌های سفر به مسافران ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
وزارت اقتصاد و محافظت از اقلیم آلمان، هفته گذشته اعلام کرد که برنامه‌های حمایتی خود را برای گسترش تجارت با ایران به خاطر «وضعیت بسیار جدی ایران» لغو کرده است. روشن است که مقصود از «وضعیت بسیار جدی» اعتراضات ماه‌های گذشته است که در کنار حمایت ایران از روسیه، دلیل اصلی این تصمیم بوده است.
رقابت های باشگاهی بسکتبال در حالی از فردا وارد هفته پانزدهم می شود که تا پایان سال تحت تاثیر لیگ وابا و برنامه‌های این رقابت‌ها، با جابه جایی های اجباری مواجه خواهد بود.
رقابت های باشگاهی بسکتبال در حالی از فردا وارد هفته پانزدهم می شود که تا پایان سال تحت تاثیر لیگ وابا و برنامه‌های این رقابت‌ها، با جابه جایی های اجباری مواجه خواهد بود.
همزمان با هفته پژوهش، آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در حوزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، حفاظت و مرمت، ابنیه و بافت، زبان‌شناسی، گردشگری و هنرهای سنتی ارائه می‌شود.
ستاد گردشگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی با تازه‌های نشر در حوزه گردشگری برنامه‌های مختلفی با موضوع کتاب با همکاری مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.
طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده اردوی نهایی تیم ملی پس از هفته یازدهم آغاز خواهد شد و بازیکنان داخلی ما خودشان را برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه می‌کنند.
کارلو آنچلوتی در هفته های اخیر از تاثیر منفی احتمالی جام جهانی بر عملکرد رئال مادرید ابراز نگرانی کرده اما او برای هر شرایطی برنامه خاصی دارد.
فعالان حوزه گردشگری طی نشستی برنامه‌های خود را در هفته گردشگری اعلام کردند که دعوت از سفرای کشورهای خارجی و نشست با آنها از جمله این برنامه ها است.
بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ