سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال در مورد برنامه‌های آماده سازی این تیم تا جام جهانی را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی علیپور، مهاجم ژیل ویسنته پرتغال، برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای بازگشت به میادین فوتبال دنبال می‌کند.
تنها نماینده تنیس روی میز بانوان ایران در بازی‌های آسیایی که این روزها در ترکیه پیگیر تمریناتش است با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی پیش روی خود گفت: هنوز به اوج آمادگی لازم نرسیده‌ام.
تنها نماینده تنیس روی میز بانوان ایران در بازی‌های آسیایی که این روزها در ترکیه پیگیر تمریناتش است با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی پیش روی خود گفت: هنوز به اوج آمادگی لازم نرسیده‌ام.
تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اجرای برنامه‌های آماده‌سازی خود، امروز در یک بازی تدارکاتی میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.
مرمت آئینه کاری تالار برلیان کاخ گلستان با حضور متخصصان هنر گچ بری و آئینه کاری آغاز شد تا برای برنامه‌های روز مشروطیت آماده شود.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل برنامه‌های فضایی و موشکی ایران را خارج از حوزه و صلاحیت قطعنامه ۲۲۳۱ خواند و گفت: آماده‌ایم مذاکرات را در اولین فرصت برای بازگرداندن برجام و اطمینان از اجرای کامل آن توسط همه از سر بگیریم.
ایروانی برنامه‌های فضایی و موشکی ایران را خارج از صلاحیت قطعنامه ۲۲۳۱ خواند و گفت: آماده‌ایم مذاکرات را در اولین فرصت برای بازگرداندن برجام و اطمینان از اجرای کامل آن توسط همه از سر بگیریم.
باشگاه النصر تمام برنامه‌های آماده‌سازی پیش‌فصل خود را به طور رسمی اعلام کرد.
تنیسور شماره پنج جهان برنامه‌های خود را برای آماده شدن در گرنداسلم ویمبلدون به اشتراک گذاشت.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در یک ویدیو درباره نحوه آماده‌سازی آلبی‌سلسته و برنامه‌های تکنیکی‌اش در فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: آماده‌سازی نمایشگاه از دوشنبه گذشته انجام شده است و امسال ناشران در دریافت غرفه و حضور در نمایشگاه کتاب بهتر عمل کردند و از روز گذشته ناشران در حال مراجعه و انتقال تجهیزات غرفه‌های خود هستند. امیدواریم با حضور اصحاب رسانه و ۷۰ دستگاه همکار در این دوره از نمایشگاه کتاب شاهد یک رویداد فرهنگی خوب باشیم.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در خصوص تامین زمین و همچنین اجرا برای سال آینده برنامه ویژه‌ای داریم و از دیگر موضوعات مهم برای سال آینده بحث آماده‌سازی است.
رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد برنامه‌های آماده‌سازی احسان حدادی گفت که این ورزشکار در سال آینده مدتی به خارج از کشور اعزام می‌شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام تیمش به ژاپن و حضور در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: به خاطر نبود فرصت کافی نتوانستیم بخشی ازبرنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را اجرا کنیم.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون می‌گوید این بازیکن ایرانی آماده است تا پیشنهاد بازگشت به روسیه را بررسی کند.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان با تاکید بر اینکه برنامه‌هایش برای آماده‌سازی نسبت به سه ماه پیش هیچ تغییری نکرده، گفت: تکنیک پایه مشکل عمده‌ای است درمورد کمانداران با آن مواجه‌ام.
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
تیم فوتبال استقلال در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود جهت شروع دوباره لیگ برتر، ظهر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.
الکساندر لوپز مربی گلرهای تیم ملی برنامه‌های ویژه‌ای برای آماده‌سازی سنگربانان تیم ملی در نظر می‌گیرد.
در جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال با رئیس کمیته فوتسال برنامه‌های آماده سازی تیم ملی تا جام جهانی ۲۰۲۴ بررسی شد.
در بازگشت از مرخصی و تعطیلی تمرینات، این تیم اردوی آماده سازی خود را برای شروع دوباره لیگ و جدال حساس دربی بعد از جام جهانی در نظر خواهد گرفت.
بازیکنان تیم آتلانتا در خلال برنامه‌های آماده سازی خود به مسجد شیخ زاید شهر ابوظبی رفتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
در تفسیر روزنامه دولتی چینی "گلوبال تایمز" کارشناسان مانور اخیر چین را تمرینی برای "اتحاد مجدد چین و تایپه" ذکر کرده اند. در صورت وقوع یک درگیری نظامی این احتمال وجود دارد که برنامه‌های عملیاتی که در حال حاضر تمرین می‌شوند به طور مستقیم به عملیات رزمی تبدیل شوند. علیرغم این لفاظی ها، اکثر کارشناسان می‌گویند نه چین و نه ایالات متحده دست کم در کوتاه مدت خواستار جنگ در تایوان نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ