شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت با محوریت عاشورا و عزاداری امام حسین (ع) در محلات، مساجد و اماکن مذهبی خبر داد و گفت: پروتکل‌های بهداشتی از موارد مهم عزاداری محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه شمس آذر در اولین بازی تاریخی خود در لیگ برتر و در خانه قصد دارند تماشای جدال با هوادار را رایگان کنند.
به جز بیرانوند، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از جایگاه خود در تیم اطمینان ندارند، خصوصا بعد از تصمیم روز گذشته یحیی گل‌محمدی…
بنابر اعلام سازمان مدیریت بحران ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست قرار دارد، خطر این پدیده توسط کارشناسان هشدار داده شده است ورئیس سازمان محیط زیست می‌گوید راهکار، اجرای لایحه جامع آبخیزداری است.
باشگاه خیبر خرم‌آباد فردا به طور رسمی مدیرعاملی فراز کمالوند و سرمربیگری ابراهیم اشکش را اعلام خواهد کرد.
تعرفه ویژه مکالمه، اینترنت و پیامک ایرانسل برای حجاج بیت‌الله‌الحرام، اعلام شد.
انتظار می‌رود Apple Reality Pro یکی از قدرتمندترین هدست‌های XR باشد و قیمت آن نیز بر همین اساس باشد. گفته می‌شود که دارای نمایشگر‌های میکرو OLED سونی، پردازنده‌های دوگانه ساخته شده توسط TSMC، دوربین و منبع تغذیه خارجی است.
بنا بر اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، در‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت چهار صبح شنبه باز است و برنامه‌های ویژه جایگاه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب، در حدود ساعت هشت صبح اقامه خواهد شد.
رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: دولت برای کنترل تورم باید برنامه‌های مدونی داشته باشد و حتماً باید این برنامه‌ها را اعلام کند.
مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد در استقبال از نوروز ۱۴۰۲ و در راستای پاسداشت آیین‌های کهن ایرانی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که حول شعار «سعدآباد؛ باغ‌موزه اندیشه» برگزار می‌شوند.
ویژه برنامه‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران برای نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با عنوان بهار ایران، اعلام و تشریح شد.
امیر قلعه‌نویی فهرست یازده بازیکن خود را برای مصاف برابر استقلال در آزادی مشخص کرد.
معاون سازمان حمایت در نامه ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد.
ایرانسل به مناسبت چهل‌ و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بسته اینترنت هدیه ۴۴ گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
مشهد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه‌های گرامیداشت نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مشهد را اعلام کرد.
قیمت اقلام ویژه شب یلدا که در بازارهای میوه و تره‌بار عرضه می‌شوند، اعلام شد.
طبق اعلام پژمان درستکار قرار است کامران قاسمپور در وزن 97 کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر قرار بگیرد.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، چه مجریان و گزارشگرانی برای این ویژه برنامه‌ها انتخاب شده اند؟ کدام‌ها به قطر اعزام شده یا می‌شوند و چه افرادی قرار است اداره گر ویژه برنامه‌هایی باشند که از استودیو‌ها روی آنتن می‌روند؟
پس از ثبت رکورد فروش در ماه گذشته، شرایط فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی توسط ایران خودرو دیزل برای این ماه اعلام شد.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود.
سرمربی تیم ملی امروز بعد از تمرین، در نشست خبری پذیرای اصحاب رسانه خواهد بود تا پیش از حضور در قطر به سوالات آنها پاسخ دهد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، به مسیرهای راهپیمایی روز اربعین اشاره کرد و از محدودیت‌های تردد و محدودیت‌های توقف در این روز گفت.
سرمربی پورتو اعلام کرد که امروز را به مهاجم ایرانی تیمش مرخصی داده است.
مدیر امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود یکصد موکب ویژه خانم‌ها در اربعین امسال خدمات رسانی خواهند کرد گفت: توصیه اکید ما به بانوان تشرف خانوادگی است.
معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که انعطاف‌پذیری و چابک‌سازی بیش‌تر، محور اصلی برنامه‌های این گروه است، اعلام کرد: به همین منظور هم‌سویی بیش‌تر با استراتژی‌های کسب و کار و عملیات موثر و کارآمد را به عنوان اولویت مهم و کلیدی در حوزه منابع انسانی این گروه صنعتی تعریف کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ