بیماری پارکینسون ۱۰ میلیون نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می‌دهد و علائم آن شامل لرزش انگشتان و دست ها، از دست دادن بویایی، مشکلات راه رفتن، سرگیجه و ... است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جای این تهدیدات که هیچ پایه قانونی و اخلاقی ندارد و نشانه ضعف دولت است و نه قدرت آن، بهتر است راه را باز کنید، خیلی سریع مجوز دهید، تشویق کنید و دست از سانسور بردارید، اگر هم نظری هست ممیز‌های معتبر و فهمیده، با نویسنده یا ناشر تعامل کنند. هنگامی که همه‌چیز را می‌خواهید، مطمئن باشید، همه‌چیز را از دست خواهید داد. قانون و اخلاق خیابان یک‌طرفه‌ای نیست که دیگران رژه بروند و صاحبان قدرت از آن‌ها سان ببینند. در برابر هر حقی، تکلیفی وجود دارد.
دربی رفت اصفهانی‌ها در لیگ بیست و سوم با درخشش غیرمنتظره یک بازیکن 19 ساله به پایان رسید.
باشگاه رئال مادرید ابراز اطمینان کرده کمیته برگزاری مسابقات لالیگا نیز مثل دادگاه والورده را تبرئه کند.
در روزهای گذشته دوپینگ دو ملی پوش تکواندو کشورمان مثبت اعلام شد و رای به محرومیت چهار ساله هر دوی آن‌ها داده شده است.
یکی از روش‌های مطمئن برای سرمایه گذاری، خرید مسکن است. درست است این راه به نسبت بازارهای مختلف امن است اما باز هم نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر و دانستن نکات مهم است. به همین سبب به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
این رازی جذاب است که ما امروز شروع به کشف آن کرده‌ایم. ما مطمئن نیستیم که این مردمان وقتی استخوان‌های غول‌پیکرِ ماقبل‌تاریخ را پیدا کردند، درباره آن‌ها چه فکری می‌کردند..، اما باستان‌شناسان آهسته ودرعینِ‌حال با اطمینان، در حالِ کشفِ این سرنخ‌ها هستند.
واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر با توان تولید ۱۰۰۰ مگاوات الکتریکی، از زمان شروع بهره‌برداری صنعتی در سال ۱۳۹۲ تاکنون با رسیدن به مرز تولید ۵۸ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، نقش مهمی در تامین مطمئن بخشی از انرژی الکتریکی موردنیاز کشور به ویژه در استان‌های جنوبی و کاهش خاموشی ایفا کرده است.
سرمربی سابق تیم ناپولی با اطمینان می‌گوید که اسپالتی کار خود را در این باشگاه ادامه می‌دهد.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کیفیت رقابت‌های انتخابی به قدری خوب بود که بچه‌ها 80 درصد راه موفقیت در مسابقات جهانی را طی کردند.
برای از بین بردن بوی بد لباس‌ها، هیچ چیز بهتر از آویزان کردن آن‌ها در فضای باز نیست. با این حال به یاد داشته باشید که منظور ما از بوی بد تنها بوی مرطوب نامطبوع است و هرگز بوی بدن یا کثیفی نیست. یک راه مطمئن برای از بین بردن بوی لباس آویزان کردن لباس‌ها در بالکن، تراس یا حیاط است، زیرا عبور هوا از الیاف پارچه باعث از بین رفتن بو‌های نامطبوع می‌شود.
یک راه حل سریع و مطمئن برای خلاص شدن از آفت دهان استفاده از نعنا فلفلی است. این گیاه علاوه بر رفع آفت‌ها باعث تسکین و بی‌حسی دردهای ناشی از آن می‌شود.
در حالی که هنوز هیچ راه مطمئنی برای پیشگیری از زوال عقل وجود ندارد، رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات، همراه با ورزش فراوان و عدم استعمال دخانیات، همگی به سلامت قلب کمک می‌کنند که به نوبه خود به محافظت از مغز در برابر بیماری‌هایی که منجر به زوال عقل می‌شود، می‌انجامد.
رژیم ترکیه برای سر من جایزه تعیین کرد. ما برای کار‌های بعدی آماده نیستیم. این که رژیم اردوغان از تهدید جان اعضای اپوزیسیون در کشور‌های مستقل احساس راحتی می‌کند نشانه‌ای مطمئن برای شکست غرب است. ما باید روشن سازیم که اگر او این راه را ادامه دهد از صحنه جهانی دور خواهد شد. اگر این کار را نکنیم او چه چیزی را از دست خواهد داد؟
اهواز - سرپرست سازمان حفظ نباتات گفت: تصمیمات خوبی در زمینه تأمین به موقع نیازهای ارزی خرید نهاده‌های دام اتخاذ شده است و مطمئن هستم به زودی شاهد گشایش‌های بزرگی در این زمینه خواهیم بود.
یک گروه سرمایه‌گذاری قطری طی چند روز آینده برای خرید منچستریونایتد پیشنهاد خواهند داد و مطمئن است که هر رقیبی را در این راه شکست خواهد داد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: ما به خارج درباره انتخاب رئیس جمهور تکیه نمی کنیم بلکه ما راهکار نزدیک تر و مطمئن تر یعنی گفتگو و توافق لبنانی را مورد توجه قرار می دهیم.
آیت‌الله هاشمی در خاطرات خود نوشته است: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که کشور به بن‌بست رسیده بود و اصولگرایان به پیروزی خود در ادامه راه احمدی‌نژاد مطمئن بودند. مردم و مراجع تنها راه را در نامزدی من می‌دانستند. من موافق نبودم. در شب روز آخر نام نویسی، احساس کردم که دچار استبداد نظر شده‌ام.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به شرایط جوی به همکاران خود دستور داده‌ایم تا در صورتی که از ایمنی جاده‌ها مطمئن نیستند با اطلاع رسانی راه را مسدود کنند.
تیم فوتبال پرسپولیس با ثبات در منطقه دفاعی راه مطمئن خود برای رسیدن به جام زرین را پیدا کرده است و می خواهد با قهرمانی در نیم فصل سایه اش روی آن نقش ببندد.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان از مه آلود بودن و لغزندگی جاده‌ها خبر داد و تاکید کرد: حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.
کلم بروکلی راهی مطمئن برای تامین نیاز بدن به فولات است ماده‌ای مغذی که به تبدیل کربوهیدرات به انرژی کمک می‌کند. هم چنین، اسفناج سرشار از ویتامین آ برای تقویت سلامت چشم و استخوان است.
سرخیو بوسکتس از پیروزی پرگل برابر بیلبائو خوشحال بود و در پایان بازی گفت که اطمینان دارد ژاوی از سبک بازی تیم و نتیجه پایانی راضی است.
رئیس پلیس راه از افزایش تصادفات زائران اربعین در ساعات پایانی روز خبر داد و گفت: به زائران توصیه می کنم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
«انجام حملات نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران نمی توانند روندِ اوج گیری قدرت هسته ای ایران را متوقف سازند. دلیل اصلی این مساله نیز این است که هر میزان از توانمندی های ایران که بر اثر این حملات نابود شود، تنها ظرف یک یا نهایتا دو سال، بار دیگر احیا خواهد شد. تنها راه جهت حلِ معادله اتمی ایران این است که تهران را قانع کنیم که اساسا این کشور نیازی ندارد به تسلیحات اتمی فکر کند. تنها ارائه تضمین های هسته ایِ معتبر به ایران می تواند این کشور را در این رابطه خاطر جمع و مطمئن سازد. قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید این پیشنهاد را به ایران داد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ