تیم فوتبال پرسپولیس با ثبات در منطقه دفاعی راه مطمئن خود برای رسیدن به جام زرین را پیدا کرده است و می خواهد با قهرمانی در نیم فصل سایه اش روی آن نقش ببندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر ملوان مصاحبه نکردند.
بارسلونا تقریبا مطمئن است که می تواند قبل از بازی با ختافه قرارداد تمام بازیکنان معلق خود را ثبت کند.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: موراس در تمرینات انرژی خاصی را به بازیکنان منتقل می‌کند و نکته‌های فوق العاده ضروری را می‌گوید. اگر آماده باشیم و نکات مورایس را انجام دهیم نتیجه می گیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
قائم مقام باشگاه استقلال خطاب به هواداران این تیم اعلام کرد که مطمئن باشند تیم خوبی برای فصل جدید بسته می‌شود.
بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
سرمربی استقلال با انتقاد از حرکت علیرضا بیرانوند گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
سرمربی استقلال با انتقاد از حرکت علیرضا بیرانوند گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
سرمربی استقلال گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
این ضربه را مسعود شجاعی بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه ۳۵ زد اما علیرضا بیرانوند توپ را مهار کرد تا برتری سرخ ها مطمئن باقی بماند و دقایق باقی مانده حساسیت بیشتری پیدا نکند.
یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید بازیکنان این تیم اطمینان دارند که می‌توانند برابر منچسترسیتی به پیروزی برسند.
سرمربی صنعت نفت ابراز امیدواری کرد که مقابل تراکتور سرانجام اولین برد خانگی را به دست بیاورند.
کاپیتان نساجی می گوید که حتما حمید مطهری از کم کاری برخی از بازیکنان مطمئن است که این صحبت ها را مطرح کرده است.
تغییر وضعیت مدافع مطمئن پرسپولیس حضور او در اخرین بازی دور رفت رقابت های لیگ برتر را تضمین کرد.
سرمربی تیم فوتبال فوتبال مسجدسلیمان می‌گوید که در ادامه تیم بهتری در لیگ برتر خواهند داشت.
رئیس پارلمان اروپا در بحبوحه رسوایی فساد مالی در این پارلمان، مدعی شد که برای حصول اطمینان از اینکه بازیگران خارجی نمی‌توانند «قانونگذاران را بخرند»، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد!
مربی آلومینیوم در خصوص وضعیت این تیم، عملکرد خوب بازیکنان در کنار دغدغه مندی اعضای کادر فنی را به عنوان اصلی ترین دلایل موفقیت برشمرد.
مسلم مجدمی بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره شرایط فعلی خودش و این تیم صحبت کرد.
مدافع سابق تیم ملی اروگوئه و باشگاه پی اس جی، ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه یکدلی وجود ندارد و برخی از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شدند.
آخرین تصمیمات تاکتیکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام‌جهانی قطر نشان از نیمکت نشینی یکی از چهره های امیدوار در خط دفاعی دارد.
تبریز- سرمربی تراکتور با بیان اینکه نبود هواداران تراکتور در بازی فردا برابر ملوان ناراحت کننده است، گفت: بازیکنان ما سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئن هستم بهتر خواهیم شد.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، کاسمیرو را بازیکن خوبی می داند ولی مطمئن نیست که او به کار یونایتد بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ