سرمربی سابق تیم ناپولی با اطمینان می‌گوید که اسپالتی کار خود را در این باشگاه ادامه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
اولیور کان، مدیر سابق بایرن مونیخ، می‌گوید اخبار مربوط به عصبانیت شدید او پس از شنیدن خبر اخراجش دروغ است.
برادر الیور کان در یک پست فیسبوک به انتقاد شدید از تصمیم بحث برانگیز مدیران بایرن مونیخ پرداخت.
در آستانه سفر هیثم‌بن طارق، پادشاه عمان به ایران، شاهد مبادله اسدالله اسدی، دیپلمات زندانی در بلژیک و اولیویه وندکاستیل، شهروند بلژیکی زندانی در ایران بودیم؛ مبادله‌ای که در تحقق یافتن آن عمان نقش واسطه و میانجی‌گری داشت.
اولیویه ژیرو گفت، دربی میلان نبرد انتقامی او با لائوتارو مارتینز نیست و مساله موفقیت تیم مطرح است.
جستجو برای پیدا کردن جانشین اولیور کان شروع شده و گفته می‌شود، اولی هوینس بیش از همه خواستار برکناری کان و استخدام یک مدیرعامل جدید برای بایرن است.
اولیویه دو ویک، پروفسور فضانوردی و مهندسی در موسسه فناوری ماساچوست، به خبرگزاری فرانسه گفت که احتمالاً شعاع خرابی‌ها بزرگتر از آن چیزی است که هر کسی پیش بینی کند. او گفت: آسیب اصلی به سکوی پرتاب در زیر آن است، جایی که شعله‌های آتش به زمین برخورد می‌کند و تعمیر دهانه چند ماه طول می‌کشد.
بعد از انتشار شایعاتی درباره برکناری اولیور کان از پست مدیریت بایرن مونیخ و منصوب شدن فیلیپ لام به جای او، لام در یک مصاحبه گفت قصد پذیرفتن هیچ پستی در باشگاه بایرن مونیخ را ندارد.
داوید کان، پسر اولیور کان، در آستانه پرواز هواپیمای بایرن مونیخ به کمک پدرش آمد و تلفن همراهش را به او رساند.
اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که مصدومیت نویر به قیمت از دست دادن قهرمانی بوندسلیگا برای این تیم تمام نخواهد شد.
یک رسانه پرتغالی به تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکید کرد که موفقیت تیم برای طارمی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد
کارلوس روبرتو دی اولیویرا، ملقب به دینامیت، بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه واسکودوگاما که سابقه بازی برای بارسا را هم داشت، دیروز صبح از دنیا رفت.
از اولیویه ژیرو به عنوان هدف نقل و انتقالاتی غافلگیر کننده باشگاه منچستر یونایتد یاد می شود و احتمالا او این ماه به صورت قرضی راهی اولدترافورد شود.
اولیویر ژیرو با چهره‌ای برافروخته در دقیقه 40 به خط طولی نزدیک شد و روی نیمکت نشست.
تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتور در گفتگو با روزنامه آبولا، به تمجید از 2 بازیکن آرژانتینی بنفیکا پرداخت.
تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتور، روز گذشته در مراسمی با عنوان تجلیل از قهرمانان اروپایی بنفیکا شرکت کرد.
مسوت اوزیل بعد از گلی که اولیویه ژیرو امشب مقابل لهستان به ثمر رساند با او شوخی کرده و مدعی شد ستاره فرانسوی این نوع ضربه زدن به توپ را از او یاد گرفته است.
پاتریس اورا معتقد است درخشش اولیویه ژیرو در جام جهانی 2022 قطر، باعث شد فرانسه خود را بدون کریم بنزما با مسابقات وفق بدهد.
مربی سابق باشگاه لسترسیتی، سوانسی و کویینز پارک رنجرز حالا در تیم ملی کنار کی‌روش است.
اولیویرا کاپیتان تیم ملی فوتسال ژاپن در مصاحبه ای اختصاصی با ورزش سه از کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا گفت.
هفدهمین مرحله از مسابقات موتوجی‌پی قهرمانی جهان با برتری راننده پرتغالی تیم ردبول به پایان رسید.
اوریکو آندره اولیویرا پینهال پرتغالی، به عنوان دستیار جدید مازیار زارع به کادرفنی تیم ملوان اضافه شد.
اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، علاقه زیادی به جذب هری کین دارد و به نظر می‌رسد که تصمیمش برای خرید او جدی است.
اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، در آستانه دیدار سوپرجام اروپا می‌گوید او و تیمش بی‌صبرانه منتظر دیدار با تیم بزرگ رئال مادرید هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ