نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی در سال 1402 در حالی 26 فروردین برگزار می‌شود که تعیین رشته‌های اعزامی به هانگژو مهم‌ترین دستور جلسه این ستاد خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان سعودی امروز شنبه از تعیین سفیر جدید خود در فلسطین خبر داد که البته به صورت غیر مقیم و فوق العاده در اراضی اردن حضور خواهد داشت.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز سه شنبه برگزار می‌شود که به طور کامل به تعیین اعضای انتصابی مجمع این کمیته اختصاص دارد.
تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پس از دو مرحله لغو شدن، برای روز شنبه پیش‌بینی شده که هنوز شرایط ایده‌آل برای اکثریت اعضای این مجمع ایجاد نشده است.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تبدیل پنجشنبه‌ها به روز کاری و تعیین شنبه به عنوان روز تعطیل از دیگر مصوبات نشست امروز این کمیسیون بود تا مناسبات اقتصادی کشور تحت تأثیر تفاوت روز‌های تعطیل در هفته با سایر کشور‌ها قرار نگیرد.
فوتبال آلمان در حالی به ایستگاه پایانی رسیده که شنبه (۶ خرداد) تکلیف تیم قهرمان، تیم‌های سقوط کننده و هم‌چنین صعود کننده مشخص می‌شود.
ساماندهی تعطیلات موضوعی است که از زمان مجلس ششم تا کنون مطرح بوده، ولی به دلایل گوناگون، هنوز تعیین تکلیف نشده است. تعطیلات نوروزی، تغییر برخی تعطیلات مذهبی و موارد مشابه، طرح‌هایی است که بار‌ها در مجلس به بحث گذاشته شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است. موضوع تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها از موضوعاتی است که اخیرا به شدت بین نمایندگان مجلس داغ شده است.
سخنگوی دولت روز سه شنبه خبر از تغییر وزیر جهاد کشاورزی داد و گفت: رییس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تعیین شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توافقات اخیر ایران و عربستان برای از سرگیری روابط و بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور در تهران و ریاض اظهار کرد: بر اساس توافق صورت گرفته بین ایران و عربستان، هیئت فنی عربستان سعودی در روز شنبه وارد تهران شد و این هیئت در تهران و مشهد، اکنون مشغول بررسی شرایط و زمینه سازی برای بازگشایی سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد است
جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران بعد از ساعت‌ها چانه زنی و مذاکره فشرده در بامداد روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه همچنان بی‌نتیجه ماند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 16 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 15 دقیقه و با حضور 203 نفر از نمایندگان آغاز شد و آخرین مواد لایحه بودجه 1402 مورد بررسی قرار گرفت
قائمی با بیان اینکه قرار شد روز شنبه آتی جلسه بدون سقف زمانی برای تعیین نرخ کرایه برگزار شود، در مورد پیشنهادات شهرداری تهران برای نرخ کرایه سال آینده گفت: پیشنهاد شهرداری برای بلیت مترو افزایش حدود ۴۰ درصد بود و برای اتوبوسرانی مدل پیمایشی مدنظر بود و همچنین نرخ پیشنهادی برای تاکسی نیز در حدود مترو بود، اما تاکید می‌کنم که ارقام نهایی نشده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
سخنگوی وزارت صمت گفت: احتمالا فرایند قرعه کشی لیست نهایی متقاضیان خرید خودروهای وارداتی جهت تعیین اولویت خرید، عصر سه شنبه انجام می شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
با ابلاغ وزارت صمت و تعیین بانک کارآفرین بعنوان بانک منتخب برای متقاضیان خرید خودرهای وارداتی، تا روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک کارآفرین ضمن افتتاح حساب وکالتی در لیست متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گیرند.
بیات،تعیین تکلیف نهایی را به مراجعه فردا (پنج شنبه) خود به دیوان عالی کشور موکول کرد و گفت: «تا زمانی که دیوان عالی کشور رسما اعلام نکند که حکم اعدام حمید قره حسنلو نقض شده است، نمی‌توان نظری در این زمینه اعلام کرد به همین دلیل همچنان باید صبر کرد تا موضوع به ما ابلاغ شود.»
ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته از صبح امروز شنبه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته و دیگر اعضای هیات رئیسه از شنبه آینده آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته دوازدهم تا پانزدهم رقابت‌های لیگ بیست و دوم را در شرایطی اعلام کرده است که براساس آن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.
بامداد روز سه شنبه، فضاپیمای DART ناسا در برنامه‌ای از پیش تعیین شده با یک سیارک برخورد کرد که تلسکوپ‌های زمینی نیز آن را ثبت کردند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به برگزاری مذاکرات احیای از روز پنچ شنبه در وین گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی آزمایی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ