نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز سه شنبه برگزار می‌شود که به طور کامل به تعیین اعضای انتصابی مجمع این کمیته اختصاص دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که در مورد نیمی از دستور جلسه تعیین شده،  مصوبات لازم حاصل نشد.
نشست آتی اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود که به خاطر تعدد محورهای تعیین شده، چهار ساعت زمان برای آن در نظر گرفته شده است.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
سی امین نشست هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا (APC) به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک ایران برگزار می شود.
سی امین نشست هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا (APC) به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک ایران برگزار می شود.
جلسه فوق‌العاده هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک فردا برگزار می‌شود.
با وجود گذشت سه هفته از کنار رفتن دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک نه تنها جایگزینی برای این پست مهم اجرایی تعیین نشده بلکه نشست پیش روی هیات اجرایی هم بدون اختصاص دستورالعملی به آن برگزار می‌شود.
نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که اعضای حاضر به جز کشتی و ارائه گزارش آن توسط علیرضا دبیر به هیچ یک از دیگر محورهای تعیین شده رسیدگی نکردند.
اعضای منتخب کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری در نخستین نشست خود که به صورت آنلاین برگزار شد، سه نماینده دارای حق رای جهت عضویت در هیات اجرایی این فدراسیون را انتخاب و معرفی کردند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اولین نشست هیات رئیسه و اجرایی  کمیته ملی پارالمپیک ( دویست و دومین جلسه پیاپی ) با حضور اعضای جدید به ریاست دکتر کارگری برگزار شد.
نشست هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که آخرین جلسه به ریاست خسروی‌وفا بود، برگزار شد.
مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک ۲۲ آذر برگزار می‌شود و ۲۱ کاندیدا برای تصدی پست ریاست، نایب رییس، بازرس، خزانه دار و هیات اجرایی ثبت نام کردند.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا برگزار می‌شود که بررسی آئین‌نامه تدفین المپین‌ها در قطعه نام آوران یکی از محورهای این نشست خواهد بود.
طبق اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک و زمان برگزاری انتخابات این کمیته، مهلت نام نویسی از متقاضیان ریاست و هشت کرسی دیگر در هیات رئیسه و هیات اجرایی مشخص شد.
سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، در حالی قرار است سه‌شنبه، 29 شهریور ماه برگزار شود که ممکن است تکلیف ریاست سه پست مهم کمیته مشخص شود.
دبیر هیات اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره رازی ۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور وزیر بهداشت، دولتمردان و برگزیدگان، برگزار می شود.
اولین جلسه هیئت اجرایی جدید کمیته ملی المپیک نیز صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد.
اعضای هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در اولین نشست خود که به صورت رسمی برگزار شد، تعیین دبیرکل و رسیدگی به مشکلات انتخاباتی مربوط به برخی رشته ها را مورد تاکید قرار دادند.
نخستین نشست اعضای جدید هیات رییسه و اجرایی جدید کمیته ملی المپیک فردا برگزار می شود.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی‌نژاد عبور کرد.
در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، اعضای هیئت اجرایی این کمیته نیز مشخص شدند.
در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، اعضای هیأت اجرایی این کمیته نیز مشخص شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ