مدیر آکادمی باشگاه استقلال نسبت به شرایط موجود در بحث مدیریتی این باشگاه ناراحت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: ما تاکنون مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته‌ است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته‌ است.
رقابت های تکواندو بین المللی ترکیه در حالی فردا با برگزاری مبارزات بخش مردان به پایان می رسد که امروز چهار تکواندوکار بانوی ایران توفیقی در کسب مدال نداشتند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از مشکلات برنامه ششم توسعه آن بود که ضمانت اجرا نداشت و به همین دلیل بسیاری از دستگاه‌ها تکالیف خود را انجام ندادند.
محسنی‌اژه‌ای یادآور شد: در سال گذشته تلاش کردیم سند تحول و تعالی را به برنامه تبدیل و برنامه را به عمل تبدیل کنیم. یکی از مسائل پیش بینی شده در این سند تعامل با قوای دیگر بود. جلسات متعدد با سران قوا، کمیسیون‌ها، نمایندگان، فراکسیون‌ها و وزرا داشتیم. در سال‌های بعد از انقلاب چنین تعاملی بین سه قوه وجود نداشت.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه واقع‌بینانه تدوین شده و در آن مسئولیت و تکلیف یکایک دستگاه‌های اجرایی به‌طور شفاف مشخص گردیده که امکان فرافکنی برای هیچ دستگاهی وجود نداشته باشد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تهدید پرسپولیس تاثیری در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نداشت.
رییس کمیته برگزاری مسابقات می‌گوید تصمیم‌گیری در مورد بازی پیکان و پرسپولیس به زودی انجام خواهد شد.
اصفهان- معاون سلامت اداره کل دامپزشکی اصفهان با بیان اینکه محیط‌زیست تاکنون برنامه جامعی برای کنترل هاری نداشته، گفت: هشدارها درخصوص تبدیل هاری به یک بیماری بحرانی به مدیریت بحران اعلام شد.
با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند بایرن مونیخ در دیدار اخیرش با پی‌اس‌جی برنامه‌ای ویژه بر ضد کیلیان امباپه داشت ولی کینگزلی کومان این نظرات را رد کرده و می‌گوید باواریایی‌ها امباپه را عمدا هدف نمی‌گرفتند.
عدم برخورداری از یک برنامه غذایی مناسب که شامل نیاز‌های اساسی بدن است هم در کوتاه مدت و هم در طولانی مدت روی کیفیت زندگیتان تاثیر خواهد گذاشت. نداشتن تغذیه مناسب به بالا رفتن سطح کلسترول، پایین آوردن سرعت سوخت و ساز بدن و بالا رفتن وزن منجر می‌شود و این‌گونه در کنار پیری زودرس، در حقیقت در‌های بیماری‌های خطرناک فراوانی را به روی خود گشوده‌اید.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: انتظار می‌رود با وجود واردات و افزایش تولید، سال آینده مشکلی در عرضه خودرو نداشته باشیم
امباپه فاصله ای با به ثمر رساندن گل تساوی پاریس مقابل بایرن نداشت اما یک آفساید میلی‌متری مانع از این کار شد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با اشاره به اینکه بدلیل خورده خوری‌ها جمع کالری دریافتی روزانه کاهش نمی‌یابد، و با وجود حذف و یا کاهش حجم وعده‌های اصلی غذایی، لاغر نخواهیم شد، می‌گوید: همچنین نداشتن برنامه تحرکی روزانه در کنار برخی مشکلات ژنتیکی، هورمونی یا غددی می‌توانند، مانع کاهش وزن فرد بشود.
مصباحی مقدم گفت: آقای رئیسی قبل از انتخابات برنامه اقتصادی مدونی نداشتند و از برنامه هفت هزار صفحه‌ای ایشان هم بنده چیزی ندیدم؛ حتی از ایشان حضوری هم مطالبه کرده ام، اما ایشان چیزی به من ارائه نکرد، ضمن اینکه شخصا پیشنهاد‌هایی را به رئیس جمهور داده ام.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درآمد دولت به علت افزایش تعداد خودرو و مصرف سوخت بیشتر شده است؛ بر اساس جداول ابتدایی که از بودجه دیدم قیمت بنزین سال آتی افزایش نمی‌یابد.
رحیم ابوالحسنی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: وقتی آقای رئیسی وزرا را معرفی کرد، متوجه شدم که نه سعید جلیلی و نه مجموعه اصول‌گرایان دولت در سایه وجود نداشتند و برنامه آنها چیزی جز یکسری شعار و گزاره‌های غیرقابل استناد نبود. دولت در سایه‌ای که این جریان می‌گوید اصولا دولت در سایه نیست.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر داده که این کار در ۴۳ سال اخیر اصلاً سابقه نداشته است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر داده که این کار در ۴۳ سال اخیر اصلاً سابقه نداشته است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش در دقایق ابتدایی دربی جنگنده نبود، گفت: می دانستیم پرسپولیس روی ضربات کرنر و ایستگاهی برنامه دارد اما نتوانستیم آنها را کنترل کنیم.
با وجود اینکه هیچ خبرنگاری اجازه حضور در تمرین تیم ملی مراکش را نداشت اما وب‌سایت‌های ورزشی، اطلاعات جالبی را از آخرین تمرین پیش از دیدار حساس با پرتغال، به بیرون مخابره کرده‌اند.
وزير ورزش و جوانان با حضور در كنفرانس خبرى برنامه هاى وزارت ورزش را در رويدادهاى پيش رو تشريح كرد.
وزير ورزش و جوانان با حضور در كنفرانس خبرى برنامه هاى وزارت ورزش را در رويدادهاى پيش رو تشريح كرد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: متاسفانه برخی از مدیرانی که منصوب می‌شوند علاوه بر نداشتن تخصص لازم و تحصیلات مرتبط، هیچگونه برنامه پیشگیری از فسادی نداشته و ارائه نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ