رییس کمیته برگزاری مسابقات می‌گوید تصمیم‌گیری در مورد بازی پیکان و پرسپولیس به زودی انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مقامات، آژانس عالی ایالات متحده برای حمایت مالی از مصرف کننده، برنامه های خود در کاخ سفید برای نظارت بر شرکت هایی که داده های شخصی افراد را ردیابی و می فروشند، اعلام خواهد کرد.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز ساعاتی بعد از انتشار این گزارش گفته بود که نمی‌تواند آن را تأیید کند.
مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در برنامه تلویزیونی جهان آرا گفت: روحانی اگر حاضر می‌شد با ترامپ سلام علیک کند تمام تحریم‌ها برداشته می‌شد!
آقای تاج! صحبت درباره سرمایه گذاری رقبا به جای خود، از برنامه و چشم انداز توسعه فوتبال ایران بگویید
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
یک مقام محلی در شبه جزیره کریمه گفته است که دولت کی یف هیچ برنامه عملی برای بازگرداندن این شبه جزیره ندارد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند راهکار همه مشکلات کشور و ریشه همه آن‌ها در سازمان برنامه است، گفت: نباید رتبه‌بندی معلمین به چنین اتفاق بزرگی تبدیل می‌شد و سازمان برنامه به اندازه وزارت آموزش و پرورش مقصر بود.
رییسی: دیدگاه‌ها و نظرات بسیاری از اندیشمندان گرفته و از تجربیات شش برنامه گذشته استفاده شده است. برنامه‌نویسی همواره در کشور بوده، ولی سخن در میزان اجرای برنامه‌هاست. یک آسیب‌شناسی ضرورت داشت. خوش‌بینانه گفته می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد برنامه‌های گذشته اجرا شده است که این میزان قابل قبول نیست. ما برنامه‌های گذشته را آسیب شناسی کردیم.
مربی ایرانی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: منتظر مشخص شدن برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم.
محسن زنگنه اظهار کرد: طبق گفته آقای منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون برنامه بودجه، قرار است دولت فردا لایحه برنامه هفتم را به مجلس تقدیم کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: زمانی که من وزیر آموزش و پرورش بودم و برخی وزارتخانه‌ها با هم ادغام می‌شدند من امدم بیرون از آموزش و پرورش و از من پرسیدند به نظرتان آموزش و پرورش با کجا ادغام شود گفتم نفت.
محسن هاشمی رفسنجانی در برنامه حضور گفت: حاج احمدآقا بعد از فوت امام، برای جمع‌آوری و تنظیم اسناد ایشان خیلی وقت گذاشت. این اطلاعات الان در مخزن اطلاعات سرّی است که هنوز افشا نشده است.
سیارک ۲۰۲۳ DW در حال حاضر در فهرست ریسک بالای ناسا با عدد یک در مقیاس تورینو قرار دارد، بدین معنا که در حال حاضر نگرانی برای مردم در این باره وجود ندارد. اما در حالی که این سیارک اکنون در رتبه یک مقیاس تورینو قرار دارد، اما می‌تواند به عدد ۱۰ برسد که به معنای قطعیت برخورد با زمین است، اتفاقی که به طور متوسط هر ۱۰۰،۰۰۰ سال یک بار رخ می‌دهد. . ناسا گفته است که در صورت رسیدن عدد تورینو به ۳، در این مورد به مردم هشدار خواهد داد.
«فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت: «پیشتر درباره پهپاد‌های ایران هشدار داده بودیم و این پهپاد‌ها هم اکنون اوکراین را هدف قرار می‌دهند». بن فرحان به برنامه هسته‌ای ایران نیز اشاره کرد و گفت: «خواستاراحیای توافق هسته‌ای هستیم، اما با دیدی فراگیر و اینکه کشور‌های حاشیه خلیج (فارس) نیز در آن مشارکت داشته باشند».
بیست و یک روز تا پایان مهلت قانونی پرداخت مالیات خودروهای لوکس زمان باقی است. این در حالی است که طبق گفته رئیس سازمان امور مالیاتی، در حال حاضر اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شکست بدی را مقابل تراکتور پذیرا شد گفت: این تیم کاملاً بی برنامه بود و طوری عمل کرد که من تا به حال در لیگ برتر چنین استقلالی را ندیده بودم.
به گفته حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه شامل احکام و تبصره‌های بودجه است. چرا که طرح مجلس برای ارائه لایحه بودجه در دو مرحله نهایی نشد و لایحه بودجه در یک مرحله شامل احکام و تبصره‌های بودجه به مجلس ارائه می‌شود.
به گفته حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه شامل احکام و تبصره‌های بودجه است. چرا که طرح مجلس برای ارائه لایحه بودجه در دو مرحله نهایی نشد و لایحه بودجه در یک مرحله شامل احکام و تبصره‌های بودجه به مجلس ارائه می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای میرکاظمی امروز صبح گفته است کار داریم، چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون در مجلس است؟ امروز او باید در نشست مجلس حضور پیدا کند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای اغتشاشات اخیر گفت: پرحجم ترین حملات رسانه ای را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که برخی از افراد ناآگاه فریب خوردند.
کارشناس صداوسیما به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی در برنامه شیوه که به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، کنایه تندی زد و گفت: جای آقای رییسی باشم او را عزل می‌کنم.
یک منبع ترکیه ای گفته است که اردوغان فعلاً برنامه‌ای برای سفر به فلسطین اشغالی ندارد.
سرمربی آلومینیوم اراک به انتقاد شدید از نحوه برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.
در شرایطی که پرسپولیس در مسیر جذب مهاجم دوم مدنظر خود، گام مثبتی برداشته بود، این موضوع گفته می‌شود به دلیل برخی دخالت‌ها تا این لحظه بی نتیجه مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ