معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه واقع‌بینانه تدوین شده و در آن مسئولیت و تکلیف یکایک دستگاه‌های اجرایی به‌طور شفاف مشخص گردیده که امکان فرافکنی برای هیچ دستگاهی وجود نداشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی دانشمندان در تلاشند تا دریابند که تفاوت بین صاحبان این حیوانات خانگی چیست، زیرا گربه‌ها و سگ‌ها واقعاً بسیار متفاوت هستند.
در این چهار فریم تفاوت علیرضا بیرانوند و دیگر گلرهای شاغل در فوتبال ایران را مشاهده می‌کنید!
زایمان طبیعی برخلاف سزارین که یک عمل جراحی محسوب می‌شود، سعی در به حداقل رساندن مداخلات پزشکی به خصوص استفاده از مداخلات جراحی و بیهوشی دارد.
واژه مردم به نحو اطلاق در جای‌جای قانون اساسی از مقدمه تا پایان آن، بار‌ها تکرار شده است. ملاحظه اصول متعدد نشان می‌دهد که از نظر قانون اساسی، تمامی ایرانیان از هر دین و آیین و قوم و زبان و جنسیتی، در دایره شمول واژه مردم بوده و دارای حقوق مساوی در کلیه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... هستند.
به گفته پیرهادی لایحه برنامه هفتم توسعه همچون قانون برنامه ششم توسعه برای آسیب‌های اجتماعی اولویت‌بندی قائل شده‌اســت اما متاسفانه اولویت‌های پیشنهاد شده در لایحه برنامه هفتم توسعه تفاوت چندانی با اولویت‌های تعیین شده دربرنامه ششم توسعه ندارند .
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
بینی‌تان مثل شیر آب آبریزی دارد، تب دارید و عطسه‌هایتان تمام نمی‌شوند، پس دچار یکی از سرماخوردگی‌های تابستانی شده‌اید؛ اما واقعاً چرا باید در تابستان سرما بخورید؟ واقعیت این است که سرماخوردگی فقط مربوط به زمستان نیست و عجیب نیست که در تابستان هم دچار سرماخوردگی شوید.
تفاوت رمز ارز و ارز دیجیتال
مبلغ عضویت ایران در اجلاس شانگهای را نیز به عنوان مثال دوم خود می‌آورد: «عضویت ایران در شانگهای را دولت قبل کارهایش را انجام داد و فقط عضویت کامل انجام نگرفته بود. این را هم از دستاوردهای این دولت اعلام کردند!»
شاید تصور کنید تجربه حس غم فقط می‌تواند روحیه شما را تخریب کند، اما در واقع با برخورد صحیح می‌تواند سازنده باشد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس از ایجاد محدودیت برای این نماینده افشاگر حمایت کرد!
کارشناس سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال ۱۳۸۶ تاکنون تمام محصولات پالایشگاه ها به قیمت جهانی فروخته می شود با این تفاوت که پنج فرآورده اصلی خود را به دولت و مابقی را به بازار می فروشند.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از جریان ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند، افزود: برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود یک برنامه قرآنی و مذهبی است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان واریز معوقات رتبه بندی هم گفت: حقوق رتبه‌های پایه پرداخت شده است. تفاوتی میان رتبه پایه و رتبه استحقاقی افراد وجود دارد که رئیس جمهور هم در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه داشتند به آن اشاره کردند. به استناد قانون رتبه‌بندی و اعتباری که پیش‌بینی شده است اختلافی داشته ایم که این اختلاف هم با سازمان برنامه و بودجه و مبنای محاسباتی داشته‌است. این اختلاف محاسباتی به دستور رئیس جمهور در جلسه‌ای که به ریاست آقای مخبر در روز شنبه یا یکشنبه برگزار می‌شود، صحبت خواهد شد.
یک نماینده مجلس به تندی از عملکرد سازمان برنامه در پرداخت حقوق معلمان انتقاد کرد و نوشت: مجلس نسبت به این کم‌کاری بی تفاوت نخواهد ماند.
ابتکار گفت: خیلی سخت است صحبت‌کردن از اتفاقات ۹۸ چراکه بخشی آغازگر این کار بودند و از درون این اتفاقات شروع شد. آنجا هم دردناک بود. بحث تیر بر روی مردم هیچ جا مورد تایید نیست اما مدیریت یک مساله مثل این ماجرا در دولتی که همه قوا در آن یکدست است با دولت آقای روحانی که دشواری زیادی داشت؛ خیلی تفاوت دارد.
حوه سرچ عکس در گوگل با آیفون و اندروید در این روش یکسان است. برنامه را باز کنید و در صفحه اول روی آیکون دوربین در کادر جست و جو کلیک کنید. سپس به برنامه اجازه دسترسی به حافظه را بدهید.
از نزدیکان به باشگاه استقلال و امور بین الملل این مجموعه خبر می‌رسد مدیر برنامه بازیکن سابق استقلال نسبت به اتفاقات اخیر در رابطه با آنچه ادعا کرده در واریز پول به حساب بازیکنش جعل صورت گرفته بی تفاوت نخواهد ماند.
سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.
سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست مقابل نیوکسل، گفت تفاوت دو تیم به علت شلوغی بیشتر برنامه‌های بازی‌های چلسی در هفته‌های اخیر بوده است.
سازمان برنامه و بودجه علت تفاوت میانگین قیمت هر متر خانه در شهر تهران توسط مرکز آمار و بانک مرکزی را تفاوت در شیوه میانگین گیری عنوان کرد.
ایرانسل و مپنا، همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، تفاهم‌نامۀ همکاری در حوزۀ خودروی متصل امضا کردند. ایرانسل، با رونمایی از خدمت خودروی متصل، در این نمایشگاه حضور دارد.
واقعیت‌های میدانی جامعه با این آمارها تفاوت دارد. ممکن است زمان پخش یک برنامه خاص مثل مسابقه فوتبال، سریال یا برنامه ای خاص، صداوسیما توجه مردم را جلب بکند، اما اینکه مردم به این رسانه اعتماد کنند و تماشای آن را در سبد فرهنگی خود قرار بدهند، بعید می‌دانم امروز این طور باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ