سپاهان در صورتی که در روز آخر لیگ برتر با استقلال یا پرسپولیس یا هردوی آنها هم‌امتیاز باشد، قهرمان لیگ برتر لقب می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه هدف اصلی جریان شریان چیست، سوالی است که با حدس و گمان می‌توان به آن پاسخ داد. اما براساس یکی از این گمانه‌ها، احتمالا ماموریت اصلی شریان به زیرکشیدن محمدباقر قالیباف از ریاست مجلس یا حتی ناکام گذاشتن او برای نشستن بر جایگاه هیات رئیسه مجلس در صورت ورود مجدد به مجلس شورای اسلامی است.
حمله به سفارت سوئد در عراق در پی خشم عمومی از این کشور بدلیل صدور مجوز سوزاندن کتب شریف آسمانی و بویژه قرآن کریم صورت گرفت است.
باشگاه تاتنهام قصد دارد میزان اشتیاق بایرن مونیخ به هری کین را سنجیده و در صورت دریافت رقم مورد نظر این بازیکن را بفروشد.
محققان دریافتند که نسبت اندازه سیاهچاله‌ها به کهکشان‌های میزبانشان، شبیه همان چیزی است که اخیرا مشاهده شده است. این بدان معناست که پیوند بین این دو، حدود ۸۶۰ میلیون سال بعد از بیگ بنگ (انفجار بزرگ) صورت گرفته. محققان این پروژه با استفاده از نمونه‌های بزرگتر به دست آمده توسط تلسکوپ، به بررسی این یافته‌ها ادامه می‌دهند.
در صورت امکان با مو‌های خیس نخوابید. وقتی مو خیس است، به مراتب بیشتر مستعد آسیب است؛ زیرا باعث ایجاد موخوره شود. اگر مجبورید روی مو‌های خیس بخوابید، حتما با یک شانه دندانه پهن آن را شانه کنید.
هفته سی‌وسوم لیگ یک فوتبال ایران به صورت همزمان با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که همه تیم‌های مدعی صعود پیروز شدند تا کار رقابت برای لیگ برتری شدن به هفته آخر کشیده شود.
با نتایجی که در هفته بیست‌ونهم رقم خورد حالا همه‌چیز به هفته پایانی و روز پنجشنبه کشیده شده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بار دیگر به صورت غیرمستقیم به پرسپولیس حمله کرد و آنها را به دلیل بازی در خانه مقابل پیکان به چالش کشید.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
استفان فوکس گفت: فعالیت‌های خودسرانه موی تای در ایران مثل بنزین ریختن روی آتش است. استقلال موی تای باید حفظ شود، در غیر ای صورت کار به IOC کشیده خواهد شد.
در مورد قابلیت‌های روسیه برای بازیابی در آب‌های عمیق اطلاعات کمی وجود دارد. هر مأموریتی برای انجام این کار احتمالاً شامل بالا کشیدن هواپیمای ۱۱ متری به وزن تقریبی۲۲۰۰ کیلوگرمی از اعماق آب‌های دریا است؛ و این در صورتی است که این پهپاد هنوز سالم و یکپارچه باشد. اما اگر پهپاد در هنگام برخورد با آب شکسته باشد، برای یافتن آن نیاز است تا چندین کیلومتر مربع از بستر دریا بررسی شود تا بتوان قطعات آن را پیدا کرد؛ و این کار برای هیچ کس آسان نیست.
در شرایطی که رئیس رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته از خطر جنگ داخلی در صورت تصویب اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو هشدار داده بود، کنست امروز به طور اولیه این اصلاحات را تایید کرد.
پاکستان در صورت کشیده شدن به باتلاق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد چرا که با تجزیه، آشوب و فروپاشی ارتش مواجه خواهد شد.
دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، همه افراد به‌ویژه مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان جزو گروه‌های حساس محسوب می‌شوند و باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد به‌طور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تاحدی سخت‌تر از حالت طبیعی صورت بگیرد. کار کردن در باغچه، فعالیت شدید خارج از منزل مانند دویدن و ... از جمله این کارهاست.
در ادامه یک معمای تصویری ارائه شده است که باید شکل بعدی را از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنید. انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
تصویر جدید تلسکوپ فضایی هابل، کهکشان «LEDA ۴۸۰۶۲» را در صورت فلکی برساووش به تصویر کشیده است.
مانوئل پیگرینی، مربی رئال بتیس، معتقد است که در سوپرجام و در صورت مساوی شدن بازی در 90 دقیقه قانونی، کار باید به ضربات پنالتی کشیده شود.
صورت در هم‌ کشیده و چشمان نیمه بسته امید ابراهیمی، بخشی از تلخ‌ترین خاطره او از دوران فوتبالش محسوب خواهد شد.
خشونت حد و مرزی ندارد؛ از شیشه‌شکستن شروع می‌شود و به اسلحه ‌کشیدن می‌رسد. اگر ما ابتکار عمل را در دست بگیریم و با جوانان سخن بگوییم، آن ها خشونت را ترک می‌کنند و تنها عده‌ای محدود می‌مانند که از اول برای خشونت به خیابان آمده بودند. در آن صورت آن ها تنها می‌مانند، به ویژه زمانی که مشاهده کنند مخاطبی ندارند، خیابان را رها می‌کنند.
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر پنجم پایتخت گفت: بطور کلی یکی از پیامد‌های مراکز دفن زباله انتشار گاز متان ناشی از دفن زباله‌هاست و در آرادکوه نیز چندین سال است که زباله‌ها به صورت چند لایه روی هم دفن شده‌اند و به صورت بی‌هوازی گاز متان را از خود متصاعد کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد و این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز صورت می ‌گیرد.
در تصاویر منتشر شده گروهی از سربازان روسی را می‌توان دید که به صورت دراز کشیده اند و دست هایشان را از پشت بسته اند. در تصاویر دیگر، گروهی از سربازان روس در باغی دیده می‌شوند که به اسارت درآمده‌اند.
یک دیپلمات چین نسبت به اتخاذ اقدامات متقابل در صورت عدم دست کشیدن واشنگتن از فروش تسلیحات به تایوان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ