باشگاه تاتنهام قصد دارد میزان اشتیاق بایرن مونیخ به هری کین را سنجیده و در صورت دریافت رقم مورد نظر این بازیکن را بفروشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رقم قرارداد دروازه‌بان این تیم را فاش کرد.
مشاور نخست وزیر دولت السودانی نرخ فقر در کشورش را بیش از ۲۰ درصد اعلام کرده و تصریح کرد که بیش از شش میلیون از شهروندان این کشور حقوق تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.
مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و پورتو با وجود اختلاف مالی برای امضای قرارداد انتقال احتمالی مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.
باشگاه سپاهان اصفهان به اعلام رقم ۱۱۳ میلیارد تومانی دریافتی از سوی یک بازیکن این تیم واکنش نشان داد.
مالک باشگاه تراکتور ادعا کرد که یک بازیکن برای حضور در تیم فوتبال سپاهان رقم نجومی دریافت خواهد کرد.
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
رقم درخواستی باشگاه‌ پیکان برای صدور رضایتنامه سامان فلاح باعث شده تا انتقال این ستاره جوان به تیم‌های دیگر به تعویق بیفتد.
موندو دپورتیوو ادعا کرد که اوریول رومئو می‌تواند با 4.5 میلیون یورو از خیرونا به بارسا منتقل شود.
رقم عجیب قرارداد نکونام با استقلال؛ ۲۷میلیارد!!
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است؛ ما هم می‌توانیم بگوییم ۲۰۰ میلیارد به فلان بازیکن می‌دهیم. با این کار فضا را ملتهب و خودشان را وارد یک بحران خود ساخته کردند.
روزبه چشمی در حاشیه تمرین استقلال با عصبانیت به اعتراض شدید علیه وضعیت موجود باشگاه پرداخت.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس ۱۲.۵ میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود ۶ میلیارد تومان بوده است.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس 12.5 میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود 6 میلیارد تومان بوده است.
مدافع فصل گذشته الاهلی قطر در مذاکرات با مسئولان باشگاه تراکتور رقم عجیبی را درخواست کرده است.
سید پیام نیازمند در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص رقم پرداختی باشگاه سپاهان برای حضور قرضی او به باشگاه پورتیموننزه پرتغال در فصل گذشته عنوان کرد: برای انتقال قرضی مبلغ کمی بود، ولی اجازه ندارم بگویم، چون باشگاه باید عنوان کند.
اما ظاهرا طرفداران مسی از دیدن قیمت های غذاهای این رستوران شوکه شده اند و اظهار داشتند که تنها در صورتی به این رستوران می روند و حاضر به پرداخت چنین رقم هایی هستند که خود لیونل مسی غذا را سرو کند.
همواره یکی از جذاب‌ترین رخدادها در هر سال پدیده‌های نجومی هستند که مناظری تماشایی در آسمان برای ما رقم می‌زنند.
رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این سرویس با حجم غیرقابل تصور و نجومی از عملیات های فداکارانه در کرانه باختری و اراضی اشغالی مواجه است.
چلسی تیمی بود که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیشترین هزینه ها را انجام داد و خرید هایی نجومی داشت به طوری که آن ها با خریدن انزو فرناندز از بنفیکا با رقم 121 میلیون یورو، رکورد گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکستند.
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
تیم فوتبال استقلال که در پایان نیم فصل اول در رده چهارم جدول قرار گرفت، پرهزینه ترین تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است.
رقم نجومی درآمد فدراسیون جهانی فوتبال از محل برگزاری مهمترین رویداد این رشته ورزشی در سال 2026 تا یازده میلیارد یورو تخمین زده می شود.
نام این مدیر در فهرست پاداش بگیرهای نجومی دوران کی‌روش دیده شده است و رقم دریافتی او از هر پیروزی یا مساوی و همچنین حق ماموریت سفرهای پرتعداد خارجی ، سر به فلک می‌کشد.
منچسترسیتی علی‌رغم تمایل برناردو سیلوا به جدایی، حاضر نیست به هر قیمتی او را از دست بدهد. یا 100 میلیون یورو یا برناردو ماندنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ