استفان فوکس گفت: فعالیت‌های خودسرانه موی تای در ایران مثل بنزین ریختن روی آتش است. استقلال موی تای باید حفظ شود، در غیر ای صورت کار به IOC کشیده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جریان حکمت ملی عراق، در دیدارهای جداگانه با رئیس ائتلاف فتح و دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق بر حمایت از دولت «محمد شیاع السودانی» در اجرای برنامه‌ها و ارائه خدمات تأکید کرد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطینی در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام الله تاکید کرد که ملت فلسطین قهرمان نهایی این میدان خواهد بود.
وزیر خارجه اوکراین و دبیرکل ناتو با هم تلفنی گفتگو کردند و در این گفتگوی تلفنی دبیرکل ناتو بر اهمیت ادامه کمک‌ها به اوکراین تاکید کرد.
دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در دیدار با رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد و دکتر رئیسی نیز ضرورت پیگیری جدی اهداف تعیین شده برای گسترش همکاری‌ها میان این اتحادیه و ایران را مورد تاکید قرار داد.
دبیرکل سازمان ملل با اشاره به برخی مشکلات در خصوص اجرای توافق‌نامه غلات گفت که روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل به گفتگو درباره این موضوعات ادامه خواهند داد.
اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ما اصلا در نظام جمهوری اسلامی، نظام سرکوب نداریم. نظام روشنگری داریم می‌گوید: لذا شما می‌بینید در نهایت آزادی شما هرچه می‌خواهید می‌پرسید و من هرچه می‌خواهم جواب می‌دهم.
استفان فوکس گفت: فعالیت‌های خودسرانه موی تای در ایران مثل بنزین ریختن روی آتش است. استقلال موی تای باید حفظ شود، در غیر ای صورت کار به IOC کشیده خواهد شد.
دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در پیامی خطاب به رهبر انقلاب اسلامی، سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفت و تاکید کرد که مقاومت با حمایت ایران قوی‌تر شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی با وزرای خارجه پاکستان ،کویت و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی OIC بر محکومیت هتک حرمت صهیونیستی مسجدالاقصی و توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی تاکید کرد.
آیت الله سیستانی در دیدار با نمایندگان سازمان ملل بر اهمیت تلاش‌های هماهنگ برای ترویج فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز، نفی خشونت و نفرت و توجه به حقوق و احترام متقابل در میان پیروان ادیان و گرایش‌های فکری مختلف تاکید کرد.
الحجرف با اشاره به حمایت شورای همکاری از گفت‌وگو برای رسیدن به ثبات، تاکید کرد: «کشورهای عضو شورای همکاری خلیج [فارس] می‌خواهند که ایران یک شریک مسئول در این منطقه باشد».
دبیر کل اتحادیه عرب در دیدار با نخست وزیر پیشبرد امور لبنان بر ضرورت تعجیل در انتخاب رئیس جمهور این کشور تاکید کرد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن بر لزوم تشدید تلاش‌ها به منظور برقراری مجدد آتش بس تاکید کردند.
دبیر کل اتحادیه عرب در جریان دیدار با نخست وزیر عراق در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل بر اهمیت برون رفت این کشور از بحران سیاسی تاکید کرد.
امیر سعید ایروانی، نماینده جدید کشورمان در سازمان ملل بر عزم جمهوری اسلامی ایران در تداوم تعامل سازنده و همکاری نزدیک با سازمان ملل تاکید کرد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در زمان مقرر برگزار می‌شود، گفت: دبیرکل فدراسیون طبق تحلیل خودش تصمیم به لغو انتخابات گرفت.
اعضای هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در اولین نشست خود که به صورت رسمی برگزار شد، تعیین دبیرکل و رسیدگی به مشکلات انتخاباتی مربوط به برخی رشته ها را مورد تاکید قرار دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین افزود: به همه طرف‌ها تاکید کرده ایم حل و فصل موضوعات ساختگی و سیاسی پادمانی، یک ضرورت اساسی است. ما اراده جدی و واقعی برای رسیدن به توافق قوی و پایدار را داریم و این اراده را در عمل نشان داده‌ایم.
دبیرکل فدراسیون بولینگ و بیلیارد تشکیل و راه‌اندازی کانون‌های استعدادیابی در استان‌ها را یکی از اولویت‌های این فدراسیون برای ماه‌های آینده عنوان کرد.
رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیام تبریکی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مجاهدان اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: و ملّتی مجاهدت مظلومانه‌ توام با دلاوری ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان و اراده و اخلاص‌،‌ ناکارآمد است که ایمان و صبر دارد، مغلوب ظالمان و ستمگران نخواهد شد.
دبیر کل جهاد اسلامی گفت: تاکید می‌کنم که اگر دشمن به شروط ما پایبند نباشد آتش بس را باطل می‌دانیم و جنگ دوباره از سر گرفته می‌شود.
دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، بر پیروی این سازمان از سیاست چین واحد تاکید کرد.
در ویدیوی جدید هم، ابتدا گوریل قزاقستانی و بعد هالک ایرانی برای وزن کشی روی ترازو می‌روند. سپس این دو روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند، تا دوربین‌های حاضر در مراسم لحظه درگیری مجدد آن‌ها را به ثبت برسانند. درگیری شروع می‌شود و سجاد غریبی و جومانوف آلمات باخیتوویچ به جان یکدیگر می‌افتند.
آیت الله علم الهدی در این دیدار با تاکید بر استفاده مدیران جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه های نظام و مواضع انقلابی اظهار داشتند: سازمانهاي بین المللي مي توانند و بايد یك ظرفيت برای نظام باشند به شرط آنكه نمايندگان ما چنين باور و اعتقادي داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ