مانوئل پیگرینی، مربی رئال بتیس، معتقد است که در سوپرجام و در صورت مساوی شدن بازی در 90 دقیقه قانونی، کار باید به ضربات پنالتی کشیده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای حل همه این شرایط راهی نداریم به جز آن که یک آشتی ملی در سطح داخل کشور ایجاد کنیم. ما باید به یک انسجام ملی برسیم. من با هر نوع رفتار دشمن شاد کن مخالفم. اما توجه کنیم که عده‌ای مستقیما دشمن را شاد می‌کنند و عده‌ای غیرمستقیم. یعنی آن افرادی که عرصه را تنگ می‌کنند که هیچ کس در انتخابات شرکت نکند هم باید پاسخگو باشند. درست مثل این است که شخصی را به خانه‌ای دعوت کنیم که درب آن بسته است.
صالح نیکبخت می‌گوید: «هیچ قاضی‌ای نمی‌تواند در مورد عام و کلی احکامی را صادر کند و آن را در اختیار پلیس قرار دهد مضافا اینکه مجازات موضوع تبصره ذیل ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی از مواردی است که باید ابتدا به ساکن در دادگاه مطرح شود و پرونده‌های مربوطه مستقیما بدون نیاز به تحقیق قاضی کشیک به دادگاه ارسال می‌شود.»
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
براساس تحقیقات ظروف پلی استایرن نهایت تا دمای ۶۰ تا ۶۵ درجه قابل استفاده است و به ناچار اگرمایعات داغ با دمای بیشتر از این مقدارمورد استفاده قرار می‌گیرد، باید صبرکرد دمای آن به ۶۵ درجه برسد بعد از این ظروف استفاده کرد، چون مواد شیمیایی آن مستقیما توسط مایعات داغ جذب می‌شود.
امباپه هم مستقیم و غیرمستقیم آشکارا اعلام کرده که تمایلی به تمدید نداشته و قصد دارد سال آینده به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند؛ تصمیمی که پی‌اس‌جی هیچ تمایلی به پذیرفتن آن ندارد.
وال استریت ژورنال از سوی یک منبع غربی اعلام کرده که اروپایی‌ها در تلاش برای بازگرداندن آمریکا به مذاکرات هسته‌ای با ایران اند؛ در ظاهر اینطور به نظر می‌رسد که اروپا مشتاق یک توافق است، اما به واقع آن‌ها بیشتر نگران اورانیوم‌های غنی شده ایران اند. از سوی دیگر شنیده می‌شود اروپایی‌ها به دنبال راه حلی تازه برای برجام می‌گردند.
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس گفت: تبدیل وضعیت کارگران و انعقاد قرارداد مستقیم آنان با دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت دنبال شود که این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت ندارد.
ایشان نداشتن جرأت مبارزه با مفسد داخلی را موجب سلب شجاعت مبارزه با زورگویی‌های دشمن خارجی دانستند و افزودند: اگر مسئولی به عنوان مثال، جرأت مقابله با سوءاستفاده‌کنندگان از تجارت یا اعتبارات بانکی را نداشته باشد و با بدهکاران عمده بانکی مقابله نکند، در مقابل خواسته‌های دولت زورگویی مثل آمریکا هم جرأت مقابله نخواهد داشت.
لزوم ارتباط مستقیم درآمد با کار باید فرهنگ ثروت‌های بادآورده متوقف شود
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند، باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی، در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
امریکایی‌ها یک‌بار مستقیما با ما در برجام مذاکره کردند. دیپلماسی ایرانی و توانایی نیرو‌های دیپلمات ما مطالبات ما را به دنیای آن روز که همه آن‌ها یک‌طرف میز و ما یک‌طرف میز بودیم، قبولاند که ایران حق دارد از انرژی هسته‌ای استفاده کند و پای میز مذاکره هم امتیاز بلاوجه نه به غرب و نه به شرق نمی‌دهد. نه به اروپا و نه به چین و نه به روسیه و نه به امریکا. این قدرت و توانایی اقتضا می‌کند که همواره وجود داشته باشد و این‌گونه نباشد که امروز بگوییم تیم ما روی فرم نیست و ما نمی‌توانیم مذاکره کنیم.
رییس پژوهشکده شورای نگهبان در ادامه گفت: برای تدوین قوانین به خصوص قوانینی که مستقیما با حقوق مردم سروکار دارد نظامات مختلف برنامه‌های ویژه تری دارند و به صورت منظم نطرات مردم را دریافت می‌کنند و بعد نسبت به آن اقدام به قانونگذاری می‌کنند؛ لذا هز این جهت باید فعال‌تر اقدام کنیم.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کنترل وضعیت ارز و کاهش نرخ ارز آزاد، دولت باید در این بازار دخالت مستقیم کند.
دیه‌گو سیمئونه معتقد است فردا در دربی مادرید اگر بازی در 90 دقیقه مساوی شد، باید مستقیما به ضربات پنالتی بروند.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نباید به طور مستقیم در ساخت مسکن مداخله کند بلکه باید با فراهم کردن بستر مناسب از ظرفیت بخش خصوصی، انبوه سازان و متخصص ها برای ساخت مسکن بهره ببرد.
متاسفانه در بسیاری از پرونده‌های رخدادهای اخیر، وكلای تسخیری آنچنان كه باید و شاید اقدام به دفاع نكردند. برخی محاكم، متاسفانه تبصره ماده 48 را كه برای مرحله دادسراست به دادگاه نیز تسری می‌دهند. می‌گویند كه در دادگاه هم وكلای مورد تایید قوه قضايیه باید وكالت كنند. این روند، قطعا هم بر خلاف قانون اساسی و هم برخلاف قانون كیفری است. متهم را مستقیما سوار اتوبوس كرده و به دادگاه می‌برند. خانواده‌های این بنده خداها در بسیاری از موارد نمی‌فهمند كه دادگاه چه زمانی است. د راعاده دادرسي اگر مشخص شود كه رای صادره محسن شكاری برخلاف قوانین بوده است، اگر قاضی تقصیر كرده باشد، مسوولیت پرداخت دیه را دارد. اگر هم قاضی تقصیری نداشته باشد، بیت‌المال هم باید دیه شخص اعدام شده را پرداخت كند
آبادان- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: با توجه به تفاهم‌نامه با کشور چین همه باید کمک کنند تا صادرات شیلات به طور مستقیم به این کشور انجام شود.
وزیر خارجه مجارستان می‌گوید که جامعه بین‌الملل حالا باید تمرکز خود را روی این موضوع معطوف کند که تشدید تنش بین مسکو و ناتو، به درگیری مستقیم نظامی منجر نشود.
سرمربی پیکان می‌گوید تیمش باید با تمرکز بالا و آرامش مقابل استقلال ظاهر شود و جریان مسابقه را کنترل کند.
سرمربی پیکان می‌گوید تیمش باید با تمرکز بالا و آرامش مقابل استقلال ظاهر شود و جریان مسابقه را کنترل کند.
یک حقوقدان فضای مجازی با بیان اینکه اگر شخصی احساس می‌کند بر اثر اختلالات خطوط ارتباطی متضرر شده می‌تواند مستقیما به دادگاه عمومی مراجعه کند، گفت که سازمان پدافند غیرعامل و مرکز ملی فضای مجازی باید به این مسائل نظارت کنند.
نایک فروش به خرده فروشان در روسیه را متوقف کرد.
به تعطیلی کشاندن یک مجموعه فرهنگی و هنری که همین هفته گذشته برگه استحکام تازه‌اش صادر شده و تاییدیه دیگر مجموعه‌های مرتبط از جمله آتش نشانی را نیز در اختیار دارد، آن هم در دوران کرونا که فشار اقتصادی فشار حداکثری به ما وارد کرده، امری قابل دفاع نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ