محققان دریافتند که نسبت اندازه سیاهچاله‌ها به کهکشان‌های میزبانشان، شبیه همان چیزی است که اخیرا مشاهده شده است. این بدان معناست که پیوند بین این دو، حدود ۸۶۰ میلیون سال بعد از بیگ بنگ (انفجار بزرگ) صورت گرفته. محققان این پروژه با استفاده از نمونه‌های بزرگتر به دست آمده توسط تلسکوپ، به بررسی این یافته‌ها ادامه می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دست و پای او با طناب پلاستیکی بسته و دور گردنش هم طناب پلاستیکی پیچیده شده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که حدود ۱۰ روز از قتل مرد تنها می‌گذرد. تیم جنایی در ادامه با به‌هم‌ریختگی وسایل خانه مقتول روبه‌رو شدند. این موضوع نشان می‌داد، عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به قتل او زده‌اند، چراکه شواهد نشان می‌داد برخی از اموال او دزدیده شده‌اند.
سرهنگ راستی گفت: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت پای متهم کرده و پس از زمینگیر شدن سارق مسلح قبل از اینکه وی قادر به ادامه تیراندازی‌ها به سمت مأموران شود دستگیر شد.
فضای خاص حاکم بر مجلس، نشان می‌دهد این موضوع بیشتر ناشی از هراسی است که نمایندگان درخصوص افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده «شاسی بلند گیت» را دارند. پرونده‌ای که نه تنها پای قالیباف و ۷۵ نماینده را به موضوع باز کرد، بلکه باعث افشای دریافت خودرو خارج از چارچوب‌های قانونی توسط نهاد‌های دولتی، صدا و سیما و بسیاری از ارگان‌های دیگر شد.
احتمالا امسال هم سوژه همین ماجرای طرح عفاف و حجاب است که پیش از انتخابات هیات رییسه مطرح شده و احتمالا تا نزدیک شدن به موسم انتخابات هیات رییسه در خردادماه، دو طرف روی همدیگر را می‌بوسند و فضای بین آن‌ها دوستانه می‌شود.
علی ضیاء استوری جدیدی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.
در قسمت چهارم سریال طنز "نون خ" که به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی "امیر وفایی" هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، با ماجرای قرارداد سنگین ویلموتس شوخی شد.
ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
نادعلی درباره قرارگاه اجتماعی اظهار کرد: در این قرارگاه دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند و این قرارگاه گرچه فراز و فرود‌هایی داشت، اما اتفاقات خوبی در آن رخ داد و شهرداری تهران به عنوان میاندار در این قرارگاه بود. اما گاهی اوقات نیاز به همکاری بیشتر است و بودجه باید یکدست در اختیار باشد و شهردار تهران با رئیس جمهور نامه نگاری‌هایی کرده است تا مباحث تهران به صورت یک تکه در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد و بودجه این اختیارات هم از دستگاه‌ها دریافت شود.
مرد میانسال ادامه داد: هنگامی که خواستم از بیمارستان ترخیص شوم، بیمارستان، پای قطع شده خودم را به من تحویل داد تا آن را دفن کنم! اما آنقدر عصبی و ناراحت بودم که در مسیر حرکت پا را به سطل زباله‌ای در محله طرشت پرتاب کردم و به سمت خانه آمدم!!
میلاد کر می‌گوید پاکو خمس یکی از بهترین مربیان لیگ برتر ایران است و دانش خود را به خوبی به بازیکنان انتقال می‌دهد.
تیم جنایی با بررسی‌های اولیه آثار خون روی پتو و فرشی که در آنجا وجود داشت را کشف کردند و متوجه شدند پشت گردن مقتول هدف ضربه چاقو قرار گرفته و آثار کبودی روی دست و پای او به دلیل بستن طناب مشهود بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گوش بری در فضای مجازی!/ بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران/ پسر از قصاص پدرش گذشت/ حمل هروئین با بطری شامپو/ دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی/ ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!/ ۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
پای مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس به طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی باز شد.
پای مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس به طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی باز شد.
مدافع چپ پای نساجی با تمجید از عملکرد تیمش در جدال با تراکتور، ابراز امیدواری کرد برابر پرسپولیس نیز بتوانند نمایش خوبی به جا بگذارند.
همانطور که مارکا روز پنجشنبه گزارش داد، کریم بنزما برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت شده است.
شخصی که پس از دیدار برزیل و کره جنوبی با ساموئل اتوئو درگیر شد، راز این ماجرای جنجالی را فاش کرد.
موضوع از این قرار بود که انفجار‌ها مربوط به یک برنامه فرهنگی با نام «تا پای جان» در محل گروه ۴۴ توپخانه ارتش اصفهان با موضوع روایت زندگی شهید صیاد شیرازی بود که اتفاقاً در زمینه تبیین و روشنگری در جهت نشان دادن پیشینه برخی از هسته‌های اصلی همین عوامل رسانه‌های معاند بوده است.
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر پنجم پایتخت گفت: بطور کلی یکی از پیامد‌های مراکز دفن زباله انتشار گاز متان ناشی از دفن زباله‌هاست و در آرادکوه نیز چندین سال است که زباله‌ها به صورت چند لایه روی هم دفن شده‌اند و به صورت بی‌هوازی گاز متان را از خود متصاعد کردند.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ زوایای پنهان ماجرای دستگیری دکتر فرهود پدر علم ژنتیک را بیان کرد.
ماجرای دیسکالیفه شدن سجاد غلامی یکی از اتفاقات عجیب این روز‌های کشتی بود که به نظر برای تعیین میزان قصور و اشتباه افراد باید تأمل بیشتری کرد.
طبق خبر‌های ذکرشده ۲۶ سکه در جریان عملیان راه‌سازی بزرگراه همت در سال ۱۳۸۳ کشف شد. پای صحبت اهالی محله بالون که بنشینید معتقدند سکه‌ها بیشتر بوده و در همان لحظه ابتدایی کشف سکه قبل از ورود نیروی انتظامی مقداری از آن برداشته‌شده است. به‌هرحال افرادی زیادی در آن حوالی بوده‌اند.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج، با استناد به تحریم‌های آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن به موقع قرارداد مارک ویلموتس بوده، از این کشور و رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ