حسا‌ترین دیدار هفته نخست دور برگشت فوتبال زنان، درحالی با پیروزی طلایی پوشان سپاهانی در برابر شهرداری سیرجان در یک دیدار خارج از خانه رقم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی به سِمت ریاست کل دادگستری استان گیلان منصوب شد.
امیرحسین صادقی در جمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه حضور یافت و نسبت به شرایط تیم اعتراض کرد.
مربی تیم ملی هندبال گفت: به نظر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش واقف نیستم اما مراحل کار به شکلی است که فکر می‌کنم تیم به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
در حدیثی از رسول خدا (ص) نقل شده است: هر کس سوره فجر را در دهه اول ماه ذی‌الحجه قرائت کند گناهانش بخشیده می‌شود و اگر در غیر این ایام خوانده شود مایه نورانیت او در قیامت می‌شود.
در جدال دوستانه تیم ملی و تیم‌ امید، یکی از تقابل‌های جالب توجه بین امیرعلی صادقی و حسین کنعانی شکل گرفت.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که مهم‌ترین هدف در بازی برابر پیکان حفظ روند صعودی تیم است.
شاگردان مهدی تارتار در پنج بازی اخیر میانگین دو امتیاز در هر دیدار کسب کرده اند.
رسول خدا فرمود، خدای تعالی فرموده است: «روزه برای من است و من پاداش آن را می‌دهم.» و امام صادق علیه السلام فرموده‌اند: «هر کس که در روز بسیار گرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را می‌گمارد تا دست به چهره او بکشند و او را بشارت دهند تا هنگامی که افطار کند‌».
صادق زیباکلام نوشت: جناب روحانی خوب شد تیم ملی ایران برد که جنابعالی با پیام پیروزی سکوتتان را بشکنید. والا در قبال اعتراضات اخیر و کشته شدن بیش از چهارصد نفر از هموطنانمان آنچنان سکوت کرده اید کانه هیچ نقشی در وضعیت امروز نداشته اید. کمترین گناه شما پشت کردن به مطالبات ۲۴ میلیون رای دهنده بود.
زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: «صادق کبدانی» ملقب به «یاغی» و مشهور به «خدا نور لجه‌ای» در مهرماه امسال با قرار وثیقه آزاد شده بود.
مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با عدم مشروعیت رسانه‌های داخلی بین مردم در رویارویی با حوادث و اتفاقات و پیگیری از طریق رسانه‌های خارجی گفت: پیامبر اسلام قبل از بعثت به محمدامین معروف بودند و صادق یکی از القابشان بود. شخصی که بعدها بین مردم فرمودند که بنده فرستاده خدا هستم درصد بسیار کمی به حرف ایشان باور کردند بنابراین اگر مردم واقعیتی را نپذیرفتند دلیل بر کذب خبر نیست مردم چه بپذیرند چه نپذیرند این واقعیت است.
رسول خدا فرمود، خدای تعالی فرموده است: «روزه برای من است و من پاداش آن را می‌دهم.» و امام صادق علیه السلام فرموده‌اند: «هر کس که در روز بسیار گرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را می‌گمارد تا دست به چهره او بکشند و او را بشارت دهند تا هنگامی که افطار کند‌».
امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌».
پیوستن مدیری خوش‌ذوق، کاردان و خوشنام به کمیسیون ملی یونسکو، بی‌گمان رشد و بالندگی این نهاد کهن‌سال و موثر را به ارمغان خواهد آورد. از خداوند متعال موفقیت‌های روزافزون‌تان را در انجام این مسئولیت مهم خواستارم
حضرت محمد (ص) فرمود: «كسى كه روزه، او را از غذاهاى مورد علاقه‌‏اش باز دارد، بر خداست به او از غذاهاى بهشتى بخوراند و از شراب‌هاى بهشتى به او بنوشاند.» امام صادق (ع) فرمود: «هر كس كه در روز بسيار گرم براى خدا روزه بگيرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را مى‏ گمارد تا دست ‏به چهره او بكشند و او را بشارت دهند تا هنگامى كه افطار كند.»
رسول خدا فرمود، خدای تعالی فرموده است: «روزه برای من است و من پاداش آن را می‌دهم.» و امام صادق علیه السلام فرموده‌اند: «هر کس که در روز بسیار گرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را می‌گمارد تا دست به چهره او بکشند و او را بشارت دهند تا هنگامی که افطار کند‌.»
امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌.»
امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌.»
امام صادق (ع) می‌فرمایند: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا به خونش آغشته شود.»
امام صادق (ع) می فرمایند: هر مؤمن روزه دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، مانند کسی است که در راه خداوند، در خون غلتیده باشد.
حضرت محمد (ص) فرمود: «كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‌‏اش باز دارد، بر خداست كه به او از غذاهاى بهشتى بخورانند و از شراب‌هاى بهشتى به او بنوشاند.» و امام صادق فرمود: «هر كس كه در روز بسيار گرم براى خدا روزه بگيرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را مى‏ گمارد تا دست ‏به چهره او بكشند و او را بشارت دهند تا هنگامى كه افطار كند.»
حضرت محمد (ص) فرمود: «خواب روزه‌دار عبادت است، سكوتش تسبیح، عملش قبول شده و دعایش پذیرفته است‌» و امام صادق (ع) فرمود: «هر مؤمن روزه‌‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا ‌خونش ریخته شده است‌.»
حضرت محمد (ص) فرمود: «هر بنده روزه‌‏دارى که دشنام داده شود در مقابل آن گوید، درود خدا بر تو. من روزه هستم مگر اینکه خداوند تبارک و تعالى گوید بنده روزه‏‌دار من به من پناه آورده، او را از آتش جهنم پناه داده و وارد بهشت کنید.» امام صادق (ع) فرمود: «خداوند روزه را واجب کرد تا ثروتمند و فقیر یکسان باشند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ