نماینده آبادان عنوان کرد: آمار‌هایی که توسط رئیس دولت طی دو جلسه در صحن مجلس ارائه شد، بعضاً خطا و غیرواقعی بوده است؛ ما شخص آقای رئیسی را انسانی صادق و وارسته می‌دانیم، بنابراین این آمار‌های غیرواقعی ناشی از آماری است که اطرافیان و دولتمردان به رئیس جمهوری ارائه می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست «بریکس پلاس» که سران ۷۰ کشور جهان به آن دعوت شده اند، با شماری از سران کشورهای حاضر نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.
رئیس جمهور به منظور شرکت در نشست سران «بریکس» که به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود چهارشنبه عازم ژوهانسبورگ می‌شود.
رئیس جمهور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل «اسدالله اسدی» با او دیدار کرد.
رئیس باشگاه پاری سن ژرمن متهم به دزدی و آدم ربایی شد.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: طی سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ به نسبت مدت مشابه سال قبل وقوع جرایم خشن مانند قتل، آدم ربایی و ... در استان ۱۰ درصد کاهش یافته است.
آقای رئیسی از سال ۱۴۰۰ دنبال این بود که آقای شمخانی را عوض کند. این دو سال هم تحمل کرد و شاید آدم مناسب پیدا نکرده نبود که زودتر این کار را انجام دهد. البته افرادیکه کاندید شده بودند در این ابعاد نبودند که دبیر شورای عالی امنیت ملی باشند. آقای شمخانی این وزن را داشت که این سمت را داشته باشد. تحمل آقای رئیسی هم در این جهت بود که آدم مناسب پیدا نکرده بود البته امیدواریم آقای احمدیان در کار خود موفق باشد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از عاملان آدم‌ربایی در شمال تهران خبر داد.
این میلیاردر آمریکایی همچنین افزود: صادقانه ترجیح می‌دهم که یک فرد عادی و نرمال،‌ رئیس جمهوری آمریکا باشد کسیکه عقل سلیم دارد و در میان مردم جایگاهی دارد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری آدم ربایان و شناسایی دزدان در شمال تهران خبر داد.
هروقت دستگاه ریموت کنترل دولت را از جماعت ⁧پایداریچی⁩ پس بگیرد، آدم حسابی‌ها دورش جمع می‌شوند.
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که همتای روسیه‌ای او «آدم بدی» نیست اما به ادعای وی، این دلیل نمی‌شود که علیه اوکراین جنگ راه بیندازد!
ابراهیم فیاض گفت: اگر حاج قاسم زنده می‌ماند، شاید بعد‌ها روی وحدت آسیا و اروپا هم کار می‌کرد و جنگ اوکراین هم رخ نمی‌داد. یعنی اگر حاج قاسم زنده بود، امروز جنگی که به تحریک آمریکا با یک آدم سلبریتی مثل زلینسکی اتفاق افتاد هم رخ نمی‌داد. امروز در ایران هم نقش‌آفرینی این سلبریتی‌ها را می‌بینید. می‌آیند یکی را رئیس جمهور یک کشور می‌کنند و کشت و کشتار‌ها شروع می‌شود و جنگ اوکراین راه می‌افتد.
رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: یک نفر از سه متهم این پرونده که عامل اصلی تعرض به این نوجوان ۱۶ ساله بود در دادگاه از باب آدم ربایی به ۱۰ سال حبس و به لحاظ تعرض به اعدام محکوم شد و دو متهم دیگر نیز هر کدام به ۱۰ سال حبس تعزیری، صد ضربه شلاق و همچنین دو سال تبعید محکوم شدند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ماجرای دستگیری پزشک کلاهبردار و آدم ربایان در پایتخت را تشریح کرد.
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از اشرافیت اطلاعاتی و توان بالای عملیاتی پلیس بین‌الملل در رهایی گروگان و دستگیری آدم ربایان در یکی از کشورهای همسایه خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت جزئیات پیدا شدن کودک ۱۰ ساله را تشریح کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از رسیدگی به بخش مربوط به اتهامات آدم ربایی متهمین پرونده در دادگاه کیفری یک مستقر در شهرستان داراب خبر داد و تصریح کرد: صدور کیفر خواست متهمین در خصوص سایر اتهامات مطرح شده در دادسرای زرین دشت انجام شده و کلیه بخش‌های پرونده با نظارت مستقیم مسئولان عالی قضایی استان رسیدگی خواهد شد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،‌ حوزه سیاست خارجی دولت سیزدهم را به عنوان نقطه مثبت این دولت برشمرد و در عین حال گفت: اگر دولت می خواهد در ادامه راه کاری انجام دهد، باید فکری برای رابطه با جهان کند. نمی شود مدیر یک روزنامه، سیاست خارجی ما را تعیین کند یا اینکه چهار تا آدم افراطی رابطه ما با جهان را تعریف کنند آن هم افرادی که هیچ درک درستی از منافع ملی و درد مردم ندارند.
روز گذشته، نرخ دلار در صرافی‌ها با افت حدود ۱۲۰۰ تومانی همراه شد و در کانال ۳۱ هزار تومان جای گرفت. روندی که در صورت تدبیر بانک مرکزی برای افزایش سقف ۲۰۰۰ دلاری برای نیاز ارزی مردم در سرفصل ۲۴، احتمال تعدیل بیشتر شاخص ارزی را تقویت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ