مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید در مصاف با سپاهان یک پنالتی مسلم برای این تیم گرفته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده می‌گوید توجه بازیکنان تراکتور باید روی مسائل فنی باشد.
رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن در سخنانی با اشاره به رفتار زننده در غرب علیه مقدسات مسلمانان، نسبت به تداوم اشغال و محاصره مردم یمن هشدار داد.
دستیار پاکو خمس می‌گوید بازی فیزیکی در وضعیت نامطلوب چمن نقش جهان به سپاهان کمک کرد تا برنده بازی باشند.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، پس از شکست سه بر صفر برابر ازبکستان در تورنمنت کافا درباره این مسابقه اظهار نظر کرد.
آبادان- مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بیشتر از اینکه نفت آبادان در شکست ما نقش داشته باشد ما خودمان به خودمان گل زدیم.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
حامد لک در مورد حواشی پس از بازی با هوادار توضیح داد و گفت از ساکت الهامی انتظار بی احترامی به تیم‌شان را نداشته است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس می‌گوید دو شانس گلزنی داشته و اشتباهات در فوتبال یک چیز طبیعی است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صحبت های قابل تاملی را در نشست خبری قبل از بازی با ملوان مطرح کرد و گفت: در بازی مقابل سپاهان مشکل انفرادی داشتیم و این باعث شد که ما بازی را باختیم.
ما تیم سوم از لحاظ ضرر خوردن از داوری هستیم تا زمانی که var نیاید شرایط همین است شاید بدتر هم بشود
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست مقابل ویارئال گفت ترجیح می‌دهد از خودش و تیمش انتقاد کند تا داور بازی که دو تصمیم جنجالی داشت.
سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از شکست سنگین برابر پرسپولیس گفت: ما بد باختیم چون چند بازیکن نساجی در حد این تیم نیستند و از این به بعد اینجا یا جای من است یا جای آنها.
سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است تیمش با اشتباه بازی خودی بازنده دیدار با مس بود.
کارشناس و مربی کهنه کار فوتبال کرواسی معتقد است که بعد از اعلام پنالتی برای آرژانتین، بازیکنان تیم ملی کشورش دیگر نتوانستند روحیه خود را بازیابند.
متهم بازداشت شده در تحقیقات گفت: با مقتول و پژمان که مثل ما اعتیاد دارد در خانه متروکه بودیم و سر یک پاکت سیگار قماربازی می‌کردیم. اما من قمار را باختم و از این شکست خیلی ناراحت شدم. به همین دلیل به پژمان گفتم مقتول را گوشمالی دهد، اما او دست به قتل زد و بعد از جنایت هم متواری شد.
فوتبال نمادی است که موجب تبلور هویت ملی می‌شود و باهمراهی نمادهایی همچون «صعود» و «پرچم» ما را به عنوان یک ملت پیوند می‌زند؛نمادی که این روزها مورد هجمه براندازان و وطن‌فروشان قرارگرفته است.
مربی مس کرمان از اهداف این تیم برای لیگ بیست و دوم صحبت می کند و می گوید هدفشان این است بستری مناسب برای فصل بعد فراهم کنند.
باز هم سکوت، در جایی که باید صحبت می کردی. همین نشان می دهد شاید برخی انتقادات در موردت حقیقت داشت.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه حضور در تورنمنت تایلند کمک زیادی به او در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا کرده است، گفت: چهار بازیکن ما دچار آسیب دیدگی بودند.
وقایع نگاری روزی که ستاره کشتی آزاد ایران مقابل حرف سرسخت کم آورد.روزی که انگار همه ما باختیم .
شاید اگر ست اول را می‌بردیم بازی خیلی قشنگ‌تر می‌شد. از آنجایی که با اختلاف زیاد ست اول را باختیم و آن‌ها هم خیلی خوب کار کردند، اجازه ندادند ما سوار بازی شویم.
سرمربی تیم فوتسال قند کاترین آمل گفت: در بازی مقابل مس ما به تجربه بازیکنان مس و خامی بازیکنانم باختیم
سرمربی تیم فوتسال قند کاترین آمل گفت: در بازی مقابل مس ما به تجربه بازیکنان مس و خامی بازیکنانم باختیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ