رئیس فدراسیون اسکی و رئیس انجمن هاکی روی یخ به تشریح وضعیت تیم های هاکی روی یخ و شرایط این رشته در ایران پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این تصویر جالب و احتمالا عبرت‌آموز از دو چهره ورزشی است که روی پست وزارت ورزش جابه‌جا شدند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با انتقاد از مسئولان ستاد عالی بازیهای آسیایی هانگژو، گفت: برای اعزام به بازی‌های آسیایی عملکرد وزنه‌برداران در مسابقات جهانی در نظر گرفته شده که اصلا منطقی نیست.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر سازمان امور اداری و استخدامی این مجوز را به ما بدهد از طریق ماده ۲۸ نیروی مورد نظرمان را جذب خواهیم کرد.
به تازگی عیسی زارع پور، با بیان اینکه درباره بعضی سایت‌ها نظرشان این است که باید در مورد رفع فیلتر آن‌ها تجدید نظر شود تصریح کرد: در جلسه اخیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، ما و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درخواست بازگشایی گوگل پلی را دادیم که متاسفانه موافقت نکردند.
رضا مومنی، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران از سختی حضور پسرش در تیم و نحوه انتخاب او و دیگر بازیکنان صحبت کرد.
وی درخواست عفو عمومی رئیس قوه قضائیه از رهبر انقلاب در خصوص محکومان حوادث سال گذشته را نشان از پختگی اژه‌ای خواند و گفت: واقعاً نمی‌شد که از دم اعدام کنند. خیلی‌ها همان طور که ایشان تشخیص داده بود، مفسد نبودند؛ درست است که فساد انجام داده بودند اما مفسد نبودند و لازم بود که انعطاف قوة قضائیه بر مردم روشن شود؛ این خود نشان‌دهنده پختگی است.
جلال نصریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
استاد جلال نصریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
ناظریان گفت: با نزدیک شدن دمای هوای پایتخت به عدد ۴۰ درجه سانتیگراد، طی دو روز نخست هفته؛ برق ۷۰ دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی توجه بوده اند قطع شد.
رشیدی کوچی درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: اگر ایراد یا انتقادی است به دولت بر می‌گردد نه مجلس، شاید بهتر است آقای رئیسی لایحه را جهت تامین نظر ایشان، پس بگیرند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
مهدی نظریان گفت: با توجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشوربه عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از از خاور دور به منطقه اورآسیا، تا پایان بهار ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی کشور افتتاح می‌شود.
سرمربی تیم ملی تنیس دختران کمتر از ۱۶ سال ایران با تاکید بر فشردگی مسابقات و سطح بالای مرحله فینال مقدماتی مسابقات بیلی جین کینگ کاپ گفت: برای اولین بار است که در این سطح از رقابت ها حاضر می شویم و امیدواریم بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.
پس از آشنایی با بلوبانک بود که متوجه شدم در اپلیکیشن این نئوبانک، قابلیتی به نام بلوباکس وجود دارد. این سرویس در واقع همان کاربرد قلکی را دارد که در زمان کودکی و نوجوانی بسیاری از ما در خانه داشتیم. بلوباکس، یک قلک هوشمند است که در خود اپلکیشن بلوبانک تعریف شده و بخش جدایی از حساب اصلی است. شما می‌توانید مبلغ دلخواه مد نظرتان را از حساب اصلی به بلوبانک منتقل کنید تا در آنجا نگهداری شود. این مبالغ در کارت شما خرج نمی‌شود و چنانچه بخواهید می‌توانید آن را در هر زمانی برداشت کنید.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: ملی‌پوشان ایران بدون وایلدکارت و امتیاز هدیه‌ای که فدراسیون جهانی می‌دهد، به فینال مسابقات جهانی راه یافتند که این بسیار ارزشمند است.
در صنعت ساخت و ساز، قالب بتن یک سازه موقتی است که جهت شکل دادن به ساختمان مورد نظر به کار برده می‌شود.  وقتی بتن در حالت مایع قرار دارد، آن را درون قالب ریخته تا به شکلی که مد نظرشان است در آید. قالب بندی به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود که در این مقاله درباره انواع آن برای بتن صحبت می‌کنیم .
چه هوادار فولاد باشید و چه نه تصمیم جواد نکونام مبنی بر ترک اردو این تیم پیش از بازی با الهلال بحث بر انگیز ترین خبر امروز فوتبال ایران است.
ترزیچ بعد از پیروزی 4-1 مقابل هرتابرلین و رسیدن به بایرن مونیخ صدرنشین تاکید کرد که تیمش هنوز به اهدافی مورد نظر نرسیده است.
اگر دولت و وزرا و تصمیم‌سازان بتوانند تورم را روی ده درصد بیاورند و روی همین نرخ نگه دارند، افزایش حقوق را هم ده درصد بدهند؛ آن زمان هیچکس اعتراضی ندارد؛ اما، چون نمی‌توانند تورم را کنترل کنند، باید براساس تورم مزد را افزایش دهند. ما بازنشستگان حمایت قاطع خود را از نمایندگان کارگری شورایعالی کار که قرار است برای دستمزد چانه‌زنی کنند، اعلام می‌کنیم و همه‌جانبه پشت آن‌ها ایستاده‌ایم تا بتوانند در جایگاهی که دارند براساس قانون، نظریات خود را به کرسی بنشانند.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی عباس نظریان را به عنوان رئیس کمیته والیبال برفی منصوب کرد.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی عباس نظریان را به عنوان رئیس کمیته والیبال برفی منصوب کرد.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی شنیدن نقطه‌نظرات و پیشنهادها و انتقادات آن‌ها از طریق گفت‌وگو را دارم.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ