حزب ندای ایرانیان از دولت می‌خواهد شنونده حرف اعتراضی مردم باشد. نمی‌شود از مردم انتظار داشت تصمیمات سخت مسئولان دولتی را تحمل کنند اما این تصمیمات سخت هیچ‌گاه شامل دستگاه‌های دولتی و بودجه‌های فرهنگی نهادهای غیر پاسخگو نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضابیگی تاکید کرد: مردم به درستی می‌توانند منفعت را تشخیص دهند و دولت قائل به این واقعیت نیست که باید برای مردم منفعت نشان دهد و همین هم سبب خروج سرمایه از کشور می‌شود این سیکل باطلی است که به واسطه نوع نگاه دولت به اقتصاد پیش آمده است و در این حوزه ما جایی برای مردم قائل نیستیم و تنها حرفی که می‌توانیم بزنیم این است که، چون مردم زیاد مصرف می‌کنند لاجرم ما از عهده تامین نیازمندی‌های مردم برنمی‌آبیم.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز ضمن هشدار درباره استفاده اوکراین از اورانیوم ضعیف شده گفت: حضور نمایندگان ۱۳۰ کشور در مجمع اقتصادی سن پترزبورگ نشان داد که نمی‌توان روسیه را منزوی کرد.
آیت الله جوادی آملی عنوان داشتند: کشور ما همه چیز دارد، امام معصوم هم فرمود: «مَنْ وَجَدَ مَاءً وَ تُرَاباً ثُمَّ افْتَقَرَ فَأَبْعَدَهُ اللَّه‏»؛ ملتی که زمین دارد آب دارد خاک کافی دارد، اقتصادش درست نباشد از رحمت خدا دور است، این نفرین امام معصوم علیه السلام است، لذا اگر ما درست عمل کنیم، نجومی نباشد، اختلاسی نباشد، گرانی نباشد، مردم مودب هستند و به قانون احترام می‌گذارند.
مقامات سعودی گفته‌اند که نمی‌توانند روابط عادی با اسرائیل ایجاد کنند؛ گامی که شامل تعاملات رسمی دیپلماتیک و احتمالا توافق‌نامه‌های تجاری و سفر نیز می‌شود. آن‌ها می‌گویند تنها در شرایطی این روابط عادی می‌شود که از قبل کشور فلسطین ایجاد شده باشد.
می‌توان احمد شاه را تنها پادشاه واقعا مشروطه ایران دانست. با این حال، عصر او پر از آشوب و بی ثباتی و فساد است. علت چیست؟ چرا ایران نتوانست مشروطه واقعی را تجربه کند؟ بخشی از مشکل به شخص احمد شاه و بخشی دیگر به شرایط کشور، دخالت کشور‌های خارجی و وضعیت اجتماعی مردم باز می‌گردد.
در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
نماینده مردم مهاباد در مجلس تاکید کرد: متاسفانه در بدنه دولت و مجلس برخی فکر می کنند با پاک کردن صورت مسئله بر آبروی و حیثیت دولت اضافه می شود ولی کاملا در اشتباه هستند و باید گفت با انشالله و ماشالله و مشکلات بر گردن این و آن انداختن نمی توان کشور را اداره کرد.
نماینده مردم مهاباد در مجلس تاکید کرد: متاسفانه در بدنه دولت و مجلس برخی فکر می کنند با پاک کردن صورت مسئله بر آبروی و حیثیت دولت اضافه می شود ولی کاملا در اشتباه هستند و باید گفت با انشالله و ماشالله و مشکلات بر گردن این و آن انداختن نمی توان کشور را اداره کرد.
محمودزاده نماینده مهاباد گفت: آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین این وعده ها عبارت بودند از ساخت ۴ میلیون مسکن در چهارسال، رفع فقر و کاهش ۵۰ درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردند و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان، کنترل قیمت ارز، آزادی بیان، عادلانه کردن قیمت خودرو، گسترش و توسعه اینترنت و ایجاد یک میلیون شغل در سال اما چه بر سر سرنوشت این وعده ها در یک سال و نیم عمر دولت سیزدهم آمد؟
بر اساس حکم یک دادگاه در آلمان فدراسیون فوتبال این کشور از این پس نمی‌تواند داوران را تنها به خاطر سن‌شان از فهرست داوران شاغل خط بزند.
مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی و امور بین‌الملل اعلام کرد: کل بودجه فرهنگی کشور درصد کمی از بودجه عمومی است و میزان رشد آن هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کمتر از ۴۰ درصد است. مثلاً برخی نهاد‌ها دو ردیف بودجه داشته‌اند؛ اما امسال با حذف برخی ردیف‌ها این منابع تجمیع شده که از این موارد می‌توان به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اشاره کرد که برخلاف ادعا‌ها رشد منابعش تنها ۳۵ درصد است.
فرشید صدیقی، فعال حوزه‌ی گردشگری و هتل‌داری می‌گوید: ما در ماه‌های اخیر بسیار با این مشکل مسافران مواجه شده‌ایم که می‌خواهند از طریق اینترنت تماس بگیرند، اما نمی‌توانند و ما تنها کمکی که می‌توانیم بکنیم سرویس بین‌المللی در اتاق‌ها است که بتوانند با کشور مد نظر ارتباط برقرار کنند و تماس تلفنی بگیرند.
رئیس سابق دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: در سال ۱۳۷۵ به ازای هر ۱۰۰زن سالمند حدود ۱۱۶ سالمند مرد داشتیم. اما در سال گذشته یعنی۱۴۰۰ به ازای هر ۱۰۰ زن سالمند، ۹۲ مرد سالمند وجود داشته است که به عبارتی می‌توان گفت جنس سالمندی در ایران زنانه شده است.
در مرحله اجرا بسیاری از این حقوق نقض می‌شوند. اتفاقا خیلی از افراد مکررا اعلام نقض می‌کنند، ولی هیچ مرجعی حتی حاضر نیست آن‌ها را به صورت موردی تکذیب یا راهی برای رسیدگی آن‌ها پیشنهاد کند. جالب اینکه همه یا اغلب افرادی که مدعی این نقض‌های حقوقی هستند در زندان و دراختیار دستگاه قضایی هستند، به راحتی می‌توان یک شعبه با چند قاضی معتبر و مورداعتماد مردم برای رسیدگی به شکایات و ادعا‌های آنان در زندان ایجاد کرد. تنها در این صورت است که سند امنیت قضایی کشور معنادار و معتبر می‌شود. مردم چیزی جز اجرای درست اسناد را از حکومت نمی‌خواهند
مهم‌تر از همه آن که ایران می‌تواند توقف مذاکرات به موازات اعتراضات در آن کشور را به مثابه توطئه‌ای خارجی قلمداد کند. در این میان، مقامات ایرانی این گونه تصور خواهند کرد که قدرت‌های خارجی می‌خواهند با استفاده از اعتراضات موضع آن کشور را تضعیف کرده و ایران را مجبور به ارائه امتیازات بیش‌تر پای مذاکره کنند. این امر می‌تواند پیامد‌های شدیدی داشته باشد که از کنترل خارج خواهد بود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: معتقدیم تنها راهی که می‌توان کشور را اصلاح کرد، ارتقا داد و ایران را بالنده کرد، این است که از نخبگان در حکمرانی و مدیریت استفاده شود.
به دلیل فضای رسانه ای، افکار عمومی فکر می‌کند هرکس بعد از انقلاب یک دوره نماینده، وزیر، استاندار یا امام جمعه بوده بار و بنه خود را بسته و رفته‌اند؛ متاسفانه افکار عمومی به قدری تخریب شده که می‌گویند هر کس بعد از انقلاب مسئول بوده اینگونه است و ما باید ثابت کنیم که جزو دزد‌ها نیستیم.
شعارنویسی‌های این روز‌ها تنها نتیجه یک انحراف یا تهییج هیجان نیست، بلکه می‌توان از آن به عنوان آینه تمام نمای احوالات این روز‌های کشور یاد کرد. این روز‌ها هیچ چیز عادی نیست؛ حتی دیوارها! دیوار‌های این شهر، پر از دیوارنگاره‌هایی نامعمول هستند که به جای خلق یک تصویر هنری و زیبا، یکی بر آن شعار نوشته و یکی آن را مخدوش کرده است. آشفتگی بر دیوار‌های این شهر جولان می‌دهد؛ همانند آن‌چه در جامعه در جریان است
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در دیدار با رئیس هیئت دیوان محاسبات فرانسه، گفت: با ملت بزرگ ایران جز با زبان احترام نمی توان سخن گفت.
تنها کافیست این روز‌ها به اطراف خود بنگریم و ببینیم تا چه اندازه جامعه به شنیدن اخبار منفی و خشونت‌آمیز میل دارد. یا اگر مشهودتر بگوییم کافیست به فیلم‌های منتشر شده به فیلم‌های منتشر شده از شعار‌های دانشجویان در دانشگاه‌های درجه یک کشور همچون شریف، بهشتی، خواجه نصیر و... بنگریم تا عمیق فاجعه خشونت و گذار از مرز‌های اخلاق سنتی را ببینیم. گویی گستره‌ای از مرز‌های اجتماعی پیشین از میان رفته‌اند و تنها خشونت است که اکنونیت سوژه‌هایش را معنا می‌بخشد. حال می‌توان از این مجمل، حدیث مفصل انسداد سیاسی در کشور را بازخوانی نماییم.
سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در نشست دانشگاه تهران با موضوع بررسی ناآرامی‌ها و تجمع‌های اخیر در کشور گفت: از مسلمات قطعی است که ایمان را نمی‌توان تحمیل کرد. ایمان باور و اعتقاد قلبی است.
حالا با گذشت بیش از ۱ هفته از انتشار گزارش، بهتر می‌توان نتایج آن را بر افکار عمومی بررسی کرد. این داده‌ها به خوبی نشان می‌دهند که اگر هدف از انتشار این گزارش، حمله به دولت سابق بوده، نه تنها این هدف محقق نشده بلکه فضا برای حمله به نهادها و گروه‌های نزدیک به حاکمیت فراهم شده است و از این فرصت، رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور نیز نهایت بهره را برده‌اند.
زیر ۴۰ فرد یوزپلنگ در کل کشور داریم. نوع آسیایی تنها در ایران وجود دارد و در صورتی که فکری اساسی برای آن نشود، نمی‌توان امید به حفظ این گونه داشت.
افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج در خلیج فارس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ