سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در نشست دانشگاه تهران با موضوع بررسی ناآرامی‌ها و تجمع‌های اخیر در کشور گفت: از مسلمات قطعی است که ایمان را نمی‌توان تحمیل کرد. ایمان باور و اعتقاد قلبی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنوز کسی متوجه نشده که چرا محسن مسلمان به یکباره تصمیم به پایان دادن به مسیر فوتبالی‌اش گرفت.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجیگفت: کجای عالم یک دولت این رفتار را با شهروند خودش انجام می‌دهد که با ما انجام می‌دهند؟ آن هم هنگامی که شرایط خاصی وجود ندارد. یک زمانی است کودتایی در کشور رخ داده، یک زلزله‌ای آمده و نیرو‌های امدادی به خیابان آمده‌اند، یا جنگی روی می‌دهد و پلیس برای دفاع از ما آمده است، ولی مردم عادی به خرید می‌روند شما ۲۰ تا پلیس و غیرپلیس را می‌گذارید، این کار جز این که روی اعصاب مردم راه برود و روی روان مردم اثر بگذارد، چیز دیگری ندارد!
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد گفت: ملت‌های مسلمان باید دولت سوئد را پشیمان کنند.
از امروز اردوی سه روز پرسپولیس استارت خواهد خورد و مسلما در پایان آن با تصمیم‌گیری مهمی از سوی یحیی گل محمدی همراه خواهد بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت:امروز که دشمنان این ملت عفاف و حجاب زن ایرانی و زنان مسلمان را هدف قرار داده‌اند، ما نیز وظیفه‌ای بیش از گذشته در راستای پاسداشت این واجب قطعی شرعی بر عهده داریم.
حزب اعتماد ملی درپی اقدام توهین‌آمیز سوزاندن قرآن در سوئد، ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه، بیانیه‌ای صادر کرد.
فرمانده کل سپاه گفت: راهبرد محدودسازی جمعیت به‌خصوص برای امت‌های مسلمان و به‌ویژه ایران، راهبرد امنیتی خطرناکی بوده که از سوی کشورهای غربی به‌ویژه آمریکایی‌ها ترویج شده است.
کاپیتان رئال مادرید به پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه از حیث جام تبدیل شد.
فرمانده کل سپاه گفت گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام ما در واقع برای همسایگان این است که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم.
بخش قابل توجهی از مردم عراق و ۱۲ کشور مسلمان، نسبت به تعهد آمریکا برای برقراری دموکراسی بدبین هستند.
دقایقی از دیدار دیروز چلسی و لیورپول که با اعلام داور متوقف شد تا بازیکنان مسلمان دو تیم افطار کنند.
رئیس‌جمهور گفت: رهبران کشورهای اسلامی باید در این ماه مبارک با تکیه بر تعالیم قرآن و پایبندی به معنویت‌های این ماه پر خیر و برکت، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را محقق کنند.
گروهی از هندوهای افراطی با متهم کردن دو جوان مسلمان به قاچاق گاو، آنها را زنده زنده در یک خودرو آتش زدند.
جان وارد که به نشانه چابکی ملقب به اسپارو شد، کار خود را در قرن ۱۶ به عنوان دزد دریایی آغاز کرد. تاج (امپراطوری) بریتانیا در آن زمان نبوغ او را به رسمیت شناخت و از وارد خواست به کشتی‌های دشمن در دریا حمله کند. دوره‌ای که عصر طلایی دزدی دریایی نامیده می‌شد و از سال ۱۶۵۰ تا ۱۷۲۰ میلادی ادامه داشت.
در پی هتک حرمت به مصحف شریف در استکهلم پایتخت سوئد، مردم کشورهای اسلامی در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمده و علیه این اقدام موهن اعتراض کردند.
شماری از مسلمانان ترکیه در اعتراض به هتاکی نشریه شارلی ابدو به ارزش ها و مقدسات اسلامی، به شدت این اقدام را مورد انزجار قرار دادند.
دبیرکل جنبش انصار الله با اشاره به اینکه لابی جهانی صهیونیستی در پی ضربه زدن به جوامع اسلامی از طریق زنان است، تأکید کرد که زنان مسلمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اقتدا به حضرت زهرا هستند.
دادگاه اجرایی ورزش فرجام‌خواهی بارسلونا درباره محرومیت روبرت لواندوفسکی را رد کرد و به این ترتیب او مسلما در دیدار روز یکشنبه بارسا مقابل اتلتیکو مادرید حضور نخواهد داشت.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مسلما از فتنه و جنگ رخ داده به برکت وعده خداوند حتما پیروز بیرون می‌آییم.
رئیس آتی مجلس نمایندگان آمریکا با وعده‌ای خصمانه، متعهد شد تا نماینده دموکرات ایالت مینه‌سوتا و منتقد رژیم صهیونیستی را از کمیته روابط خارجی کنگره اخراج کند!
یک مسئول قطری با اشاره به هجمه ها علیه دوحه در زمینه برگزاری جام جهانی، تاکید کرد که قطر به خاطر اینکه عرب و مسلمان است در معرض حملات نژادپرستانه قرار دارد.
رئیس شورای دیانت یهود در اقلیم کردستان عراق در نشستی خبری از گرویدن خود به دین اسلام خود خبر داد.
رئیس جمهور کشورمان گفت: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه‌ریزی کرده‌اند.
رئیس‌جمهور گفت: امروز ملت‌های مسلمان منطقه عمیقاً از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند و خط اصلی و اساسی در مواجهه با این رژیم را مقاومت می‌دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ