مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی و امور بین‌الملل اعلام کرد: کل بودجه فرهنگی کشور درصد کمی از بودجه عمومی است و میزان رشد آن هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کمتر از ۴۰ درصد است. مثلاً برخی نهاد‌ها دو ردیف بودجه داشته‌اند؛ اما امسال با حذف برخی ردیف‌ها این منابع تجمیع شده که از این موارد می‌توان به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اشاره کرد که برخلاف ادعا‌ها رشد منابعش تنها ۳۵ درصد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دغدغه‌های رسمی این است که اگر در برابر حجابِ سر یا بی‌حجابی متعارف کوتاه بیایند یک منکر و ناهنجاری ادامه خواهد یافت و به این موضوع ختم نمی‌شود. این دغدغه را نمی‌توان نادیده گرفت، اما راه‌حل آن اصرار بر حجاب اجباری نیست.
احسان ارکانی، نماینده نیشابور در مجلس، می‌گوید: می‌خواهند واقعیت‌ها را زیر حرف‌های قشنگ و شعار‌های زیبا قایم کنند. در نگاه به شاخص‌ها، می‌بینیم بسیاری از آن‌ها رشد منفی دارند و اینکه ما گفتاردرمانی و شعاردرمانی کنیم، واقعا نمی‌دانم چقدر مطلوب باشد، اما باید قبول کنیم مردم این‌ها را از ما نمی‌پذیرند.
احسان ارکانی نماینده نیشابور می‌گوید: می‌خواهند واقعیت‌ها را زیر حرف‌های قشنگ و شعار‌های زیبا قایم کنند. در نگاه به شاخص‌ها، می‌بینیم بسیاری از آن‌ها رشد منفی دارند و اینکه ما گفتاردرمانی و شعاردرمانی کنیم، واقعاً نمی‌دانم چقدر مطلوب باشد، اما باید قبول کنیم مردم این‌ها را از ما نمی‌پذیرند.
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دولت مظلومانه مورد نقد قرار می‌گیرد گفت: دولت مظلوم واقع شده است، هر کس واقعیت‌های این دولت را نبیند، دچار خطا خواهد شد.
جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی درباره آمار‌های متناقض در ایران، تاکید کرد: آمار دقیق و وجود سازمان‌های آماری در هر کشوری پایه و مبنای برنامه‌ریزی‌های مختلف است. زمانی می‌توانیم برنامه‌ریزی، اعتبار و زمان مشخصی برای حوزه‌های مختلف تعیین کنیم که آمار دقیق و مورد تایید نهاد‌های رسمی در اختیارمان قرار گیرد. در حال حاضر به هر دستگاه بروید آمار‌هایی دارند که مشابه کشور سوئیس است. ولی وقتی در میدان عمل بسیاری از واقعیت‌ها با آمار‌ها سازگار نیست، آمار‌های نادرست، مبنای نادرستی برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران از واقعیت‌ها و نیازهای امروز آفریقا به عنوان قاره‌ای مستعد و پویا با آینده‌ای درخشان، درک واقع بینانه و به روز دارد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیروز جنگ روایت‌ها می‌تواند واقعیت‌ها را آن طور که می‌خواهد جلوه دهد لذا هیچ جهادی در عرصه نظامی و سایر بخش‌ها بدون پشتیبانی جهاد رسانه‌ای پیروز نخواهد شد.
شمال اروپا یکی از این مناطق است؛ تاریخ این ناحیه پر از رازها، وقایع جالب توجه و چیز‌های غیرمنتظره است. شاید وقتی اسم «ایرلند» را می‌شنوید اصلا ذهنتان به سمت آثار باستانی و تاریخ نرود، اما شاید با خواندن این مطلب دیدگاهتان کمی تغییر کند. در اینجا چند مورد از جالب‌ترین واقعیت‌های تاریخی و باستان‌شناسی مربوط به کشور ایرلند را معرفی کرده‌ایم.
زاکانی در دانشگاه شریف: شماها گروه فشارید / بشین بابا مرد حسابی! / آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ / خائن کسی‌ست که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد / من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد
شهردار تهران گفت: بخش حداقلی جامعه ما دچار اخلال دریافت پیام و درک واقعیت‌ها شده است.
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
مدافع چپ تیم ملی فوتبال می‌گوید برای بازی کردن در جام جهانی با سایر بازیکنان در دفاع چپ رقابت خواهد کرد.
هنوز هم برای تغییر سیاست در قبال جنگ اوکراین فرصت دارید. اینکه از انکار تحویل دادن پهپاد به روسیه به پذیرفتن اینکه قبل از جنگ اوکراین به روسیه پهپاد داده‌ایم، تغییر موضع داده‌اید را باید به فال نیک گرفت. با همین فرمان اگر درباره سایر مطالب نیز به طرف پذیرش واقعیت‌ها به پیش بروید، بسیاری از مسائل تغییر می‌کنند.
رئیسی گفت: جاهلیت مدرن که مسلح به انواع سلاح‌ها و ابزار‌های نوین است، می‌خواهد ملت‌ها واقعیت‌ها را ندانند و مانع شناخت حقیقت در جامعه می‌شود.
رئیس جمهور با تقبیح رفتار رسانه‌های غربی در تحریف و جعل واقعیت‌ها، خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه به اعتبار امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تعریف تروریسم را تغییر دهد و خودش را قهرمان مبارزه با تروریسم معرفی کند، لذا وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما است که اجازه ندهیم این تلاش دشمن به نتیجه برسد.
«نخبگان سیاسی در ایران باید ذهنیت خود را در رابطه با منطقه آسیای مرکزی تا حد زیادی تغییر دهند و واقعیت‌های عینی و امروزیِ این منطقه را ملاک قرار دهند. جدای از این‌ها باید در نظر داشت که عمده تحلیل‌ها در مورد عضویت ایران در سازمان شانگ‌های معطوف به موضوعات سیاسی و مخصوصا اقتصادی است. این در حالی است که اساسا سازمان شانگهای، سازمانی است که فلسفه وجودی و اولیه تاسیس آن، امنیتی و دفاعی است.»
به‌روشنی مشاهده می‌کنیم که اینک بر اثر سلطه قهری انبوه رسانه‌ها، «قدرت روایت» بر «قدرت واقعیت»، غلبه یافته است و انسان‌ها بر اساس روایت‌ها زندگی می‌کنند و نه واقعیت‌ها.
اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با بررسی دقیق شرایط نامزدهای انتخابات این فدراسیون رای خواهند داد اما آنها باید عملکرد نامزدها در گذشته را به طور دقیق بررسی کنند.
باورهای غلط زیادی در مورد ریزش مو وجود دارد. شاید شنیده باشید که کوتاه کردن مو‌ها باعث ضخیم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. یا اینکه طاسی را فقط مردان تجربه می‌کنند. زمان آن رسیده تمام این باورهای اشتباه را فراموش کنید.
موسوی در پاسخ به این سوال که اگر تغییر و تحولی در شرایط تیم ملی شود، در اردو می‌ماند، گفت: الان وقت تغییر و تحول نیست و باید با همین شرایط برویم. برخی تیم های درجه چند آسیا شرایط‌شان از ما بهتر است. شرایط ما از چند سال قبل بد بود، اما امسال فاجعه است.
آیت الله سیدحسن عاملی: خبرنگاران چشمان بیدار ملت‌ها و بزرگ امانت داران واقعیت‌ها و نترس‌ترین دیده بانان جامعه هستند.
هم زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودروی شهر‌آفتاب، حرکات نمایشی قهرمان رالی با محصولات دنا، دنا پلاس اسپرت، پژو ۲۰۶ و ۲۰۸ توسط قهرمان رالی کشور انجام شد.
فرمانده سپاه با بیان اینکه پیشوای ایران اسلامی مورد حملات مستقیم دشمن است، گفت: بنده نمی‌توانم بسیاری از واقعیت‌های شیرین را بگویم و ان شالله بعدا باز گو خواهیم کرد اما از ما قبول کنید که یک روحانی با دستان جانباز در میانه یک میدان جهانی جهاد ،سال‌ها شبانه‌روز ایستاده است و دشمن را بی‌عمل گذاشته است، دشمن مجهز است اما نمی‌تواند عمل کند.
رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت : اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم ، تحریم‌ها را اسفند ۹۹ پایان می دادیم ... آماده همکاری با دولت برای رفع مشکلات مردم هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ