معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: معتقدیم تنها راهی که می‌توان کشور را اصلاح کرد، ارتقا داد و ایران را بالنده کرد، این است که از نخبگان در حکمرانی و مدیریت استفاده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
محققان نشان دادند که آنتی‌بادی‌های موجود در بدن آلپاکا (یک نوع لاما) می‌تواند برای مقابله با سرطان استفاده شود.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه اربعین، مسائل ما را حل می‌کند، گفت: در این ایام از نرم افزارهای فناورانه در حوزه حمل ونقل استفاده خواهد شد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد، کاهش استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسانی که بیش‌از حد به آن وابسته هستند می‌تواند به بهبود سلامت روان افراد مبتلا به افسردگی کمک کند.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
ذرت‌های دامی ارز یارانه‌ای دارند و سایر ذرت‌ها از جمله ذرت‌های مصرفی صنایع غذایی از این موهبت محروم هستند از این رو ذرت‌های دامی در شبکه توزیع دارای نشتی بوده و سر از صنایع غذایی درمی‌آورند.
دادستان کل کشور گفت: از همه اختیارات دادستان‌های کل سراسر کشور جهت تأمین آزادی‌های مشروع جامعه استفاده خواهم کرد.
یک کارشناس مسکن در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی در صنعت ساختمان سازی گفت: باید در بحث صرفه جویی در مصرف انرژی ۵۰ درصد صرفه جویی از طریق استفاده از تأسیسات ساختمانی جدید را به کار بگیریم.
وزارت دادگستری آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا با هدف جلوگیری از افشای جزئیات «حساس» جلسات دادرسی رئیس جمهور سابق این کشور، علیه او دستور محدودیت استفاده از فضای مجازی صادر کند.
ستاد حقوق بشر طی اعلامیه ای اعلام کرد: استفاده ابزاری از حقوق بشر به منظور افزایش فشار بر مللِ مستقل، از تبعات نگاه فردگرایانه به انسان و از چالش‌های مهم جهان امروز است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برای خدمت رسانی به هموطنان در مراسم اربعین تصمیم بر آن شد برای پوشش کمبودهای حمل و نقل از ظرفیت تاکسی اینترنتی هم استفاده شود.
سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا درباره پتانسیل استفاده مخرب از هوش مصنوعی با تمرکز روی امکان به کارگیری فناوری در حملات بیولوژیکی هشدار دادند.
سرکنسول ایران در کراچی پاکستان گفت از طریق توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف، پاکستان و ایران پتانسیل بالایی در تقویت مناسبات دارند.
در حالی که مجامع بین المللی پتانسیل ارتقای همکاری بین کشور‌ها را دارند، به طور فزاینده‌ای از آن‌ها برای رویارویی استفاده می‌شود. در این زمینه، نظم جهانی به رهبری چین و روسیه جایگزینی دموکراتیک و صلح‌آمیزتر برای هژمونی تحت سلطه ایالات متحده ارائه می‌کند و ممکن است گزینه بهتری برای ارتقای همکاری‌های جهانی باشد.
نخ‌های ریشه‌مانندی که توسط بسیاری از قارچ‌ها تولید می‌شوند، این پتانسیل را دارند تا به‌عنوان ماده‌ای زیست تجزیه‌پذیر و پوشیدنی استفاده شوند؛ همچنین آن‌ها این قابلیت را دارند که خود را ترمیم و بازسازی کنند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشستی خبری در ایروان ضمن تاکید بر سیاست توسعه روابط با همسایگان، گفت ایران از همه ظرفیت و پتانسیل خود برای حل مسائل منطقه از طریق گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز استفاده خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نظم و انضباط در اولویت قرار دارد و سعی می‌کنیم از تمام پتانسیل وزنه‌برداری استفاده کنیم.
در حالی که عناوین اخیر خبری، پتانسیل تانک‌های جنگی غربی و سیستم‌های دفاع هوایی پاتریوت را برای تأثیرگذاری بر نتیجه جنگ برجسته کرده‌اند، این تسلیحات هنوز در جنگ در اوکراین مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. اما سلاح‌های دیگری وجود دارند که تا همین حالا به تغییر مسیر جنگ کمک کرده‌اند.
پنل خورشیدی شفاف یک فناوری پیشرفته است که انرژی نور را از پنجره‌ها یا هر سطح شیشه‌ای بدون توجه به زاویه جمع آوری و استفاده می‌کند. این پتانسیل را دارد که از نظر گسترش دامنه انرژی خورشیدی، بازی را تغییر دهد.
اگر می‌خواهید از پتانسیل گوشی هوشمند خود نهایت استفاده را ببرید و به آن آسیب نرسانید، هنگام شارژ باید نکات مهمی را رعایت کنید.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:حالا چه آقای خاتمی باشد چه هر شخصیت دیگری، این‌ها همه پتانسیل هستند. اشتباه ما این است که به‌جای اینکه از این پتانسیل به نفع وحدت کشور و انسجام استفاده کنیم، هر روز داریم شکاف را عمیق‌تر می‌کنیم.
مدیرکل دفتر حفاظت و احیا تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جامعه‌ای که خواهان دست‌یابی به توسعه پایدار است باید برای بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل زنان برنامه داشته باشد.
بسیاری از شرایط بهداشتی دیگر ازجمله تومورهای سرطانی وجود دارد که زیره پتانسیل کمک به درمان آنها را دارد. دانشمندان مطالعاتی را با استفاده از زیره بر روی حیوانات انجام داده‌اند و دریافته‌اند که این ادویه می‌تواند از رشد تومورها جلوگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ