مطابق رای جلسه ۵۵۵ شورای رقابت، شرکت اسنپ به رویه ضد رقابتی محکوم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسنپ به جای ایجاد راهکارهای هوشمندانه و تشویقی برای ترغیب راننده به قبول درخواست، به راهکارهای تنبیهی برای رانندگان روی آورده و عملا بعضی رانندگان همکار خود را تهدید می‌کند که اگر از حق انتخاب خود برای قبول یا رد درخواست سفر استفاده کنید، درخواست کمتری دریافت می کنید
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
اسنپ از پرداخت خسارت معاف شد
بنا به اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال بورس، هیات تجدید نظر در رای قطعی خود، رویه ضدرقابتی اسنپ را تائید کرد.
این شرایط به افزایش موج مهاجرت‌ها دامن خواهد زد و نوعی ناامیدی در فعالان اقتصادی ایجاد می‌کند. تشدید فشار‌ها بر افرادی که در حوزه فناوری‌های نوظهور به خصوص کسب و کار‌های آنلاین کار می‌کنند، برای آینده کشور مخرب است. با این رفتار‌ها و طرز تفکر که به دنبال تصفیه سازمان‌ها و مشاغل است، بسیاری از جوانان از کشور متواری می‌شوند و فعالیت‌های اقتصادی خود را نیز به خارج از کشور منتقل می‌کنند. این اظهارنظرها، نشانگر شکست سیاست‌های مقابله با مطالبات نسل جوان است.
اگر وجود پلتفرم‌های خدمت‌رسان ضروری است، که هست، چرا از سکو‌های قانون‌گریز سلب صلاحیت نمی‌شود و مدیریت آن‌ها به افراد صاحب صلاحیت و تحت نظارت مستقیم مراکز ذی‌ربط واگذار نمی‌شود؟! مگر امکانات و ظرفیت‌های مورد استفاده آن‌ها متعلق به نظام نیست؟! بنابراین چرا مالکیت و مدیریت آن‌ها در اختیار نظام نباشد؟! می‌فرمایند به نیروی کارآزموده نیاز است. بسم‌الله! مگر مدیران کنونی این پلتفرم‌ها شق‌القمر می‌کنند؟!
آذری جهرمی در پاسخ به یک توییت نوشت: دنیای بدون دیجی‌کالا و اسنپ و ازکی و طاقچه؛ می‌شود دنیای آمازون و اوبر و گودریدز و ….
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره کسب سه جام قهرمانی با این تیم صحبت کرد.
فرشاد فرجی می‌گوید شیرینی قهرمانی در جام حذفی بیشتر از دربی بود.
نرم افزار اسنپ و تپسی با اختلال عمده مواجه شده و خدمات نمی‌دهد.
وزنه‌بردار تیم ملی؛ کار در اسنپ و ناهار با فلافل
جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با وجود اسنپ و تپسی دیگر کسی در کشور ما نمی‌تواند بگوید من بیکار هستم، هر کس کار ندارد، می‌تواند با یک ماشین کار کند!
آنطور که عباس عبادی، معاون وزارت بهداشت گفته، قرار است امسال ۱۲ هزار پرستار استخدام شود. اما این تعداد استخدام چقدر از تعداد کمبود نیروی انسانی مورد نیاز را برطرف می‌کند؟
چرا رفتار اسنپ مخل رقابت بوده است؟ عواقب انحصار برای مصرف‌کننده
شورای رقابت، شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ را به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم کرد.
شورای رقابت با بررسی شکایت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی) رأی بر توقف رویه ضد رقابتی از سوی شرکت ایده‌گزین ارتباطات روماک دارنده (اسنپ) داد.
ولکر هید باستان شناس دانشگاه هلسینکی که عضو تیم این پژوهش بوده، می گوید:« به نظر می رسد اسب سواری اندکی پس از اهلی شدن اسب ها در استپ های اوراسیا غربی در هزاره چهارم پیش از میلاد تکامل یافته است. این رفتار بر اساس اسناد به جای مانده، بین اعضای فرهنگ یامنایا بین ۳۰۰۰ تا ۲۵۰۰ قبل از میلاد رایج بوده است.»
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
مدیرعامل اسنپ خبر از سهم ۹۰ درصدی این شرکت از بازار تاکسی‌های اینترنتی در کشور داد.
در حالی که بازی‌های آسیایی پیش روست و ورزشکاران باید خود را برای این رویداد مهم آماده کنند، اما رکورددار پرتاب نیزه ایران مجبور است برای تامین هزینه‌های ورزشی خودر در اسنپ کار کند و وقت کمتری را به تمریناتش اختصاص بدهد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امروز شاهد فعالیت اسنپ در حوزه دارو هستیم و اگر دارویی پیدا نشود، برای متقاضیان ارائه می‌کنند و چند برابر قیمت ناصر خسرو به فروش می‌رسانند.
شرکت اسنپ تصمیم دارد حدود ۲۰ درصد از کارمندان خود را اخراج کند. این شرکت که ۶۴۰۰ کارمند دارد، از امروز صبح فرایند اخراج کارمندان را آغاز می کند.
اسنپ چت به تازگی ویژگی دوربین دوگانه را راه اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر دو دوربین جلو و پشتی دستگاه خود به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. این شرکت می‌گوید دوربین اسنپ چت یکی از پرکاربردترین دوربین‌های جهان است.
شرکت اسنپ، مالک اپلیکیشن پیام‌رسان اسنپ‌چت، روز سه‌شنبه اولین ابزار کنترل والدین خود را راه‌اندازی کرد. این ابزار تنها به والدین اجازه می‌دهد ببینند نوجوانانشان با چه کسی صحبت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ