شرکت اسنپ تصمیم دارد حدود ۲۰ درصد از کارمندان خود را اخراج کند. این شرکت که ۶۴۰۰ کارمند دارد، از امروز صبح فرایند اخراج کارمندان را آغاز می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
اسنپ از پرداخت خسارت معاف شد
بنا به اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال بورس، هیات تجدید نظر در رای قطعی خود، رویه ضدرقابتی اسنپ را تائید کرد.
راشل راکوسن، سخنگوی اسنپ‌چت، یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که ماکرون آن را به دست داشتن در این آشوب متهم می‌کند، می‌گوید که این شرکت بر اقدامات خود جهت شناسایی و نیز موارد مرتبط با شورش‌ها در فرانسه افزوده است.
دولت دانمارک تصمیم دارد سن جمع آوری اطلاعات از کودکان را افزایش دهد تا شرکت های بزرگ مانند گوگل، اسنپ چت و متا نتوانند مقدار زیادی از داده های افراد جوان را جمع آوری کنند.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره کسب سه جام قهرمانی با این تیم صحبت کرد.
فرشاد فرجی می‌گوید شیرینی قهرمانی در جام حذفی بیشتر از دربی بود.
نرم افزار اسنپ و تپسی با اختلال عمده مواجه شده و خدمات نمی‌دهد.
وزنه‌بردار تیم ملی؛ کار در اسنپ و ناهار با فلافل
آنطور که عباس عبادی، معاون وزارت بهداشت گفته، قرار است امسال ۱۲ هزار پرستار استخدام شود. اما این تعداد استخدام چقدر از تعداد کمبود نیروی انسانی مورد نیاز را برطرف می‌کند؟
اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی شش مورد از ۲۰ اپلیکیشن رکورددار مصرف باتری گوشی را به خود اختصاص دادند. به طور میانگین، ۱۱ منبع اضافی از جمله عکسها، وای فای، موقعیت مکانی و میکروفون را استفاده می‌کنند. فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، یوتیوب، واتس‌اپ و لینکدین می‌توانند در پس زمینه کار کنند. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها، انرژی بیشتری برای کار کردن مصرف می‌کند که فشار بیشتری به باتری گوشی وارد می‌کند.
چرا رفتار اسنپ مخل رقابت بوده است؟ عواقب انحصار برای مصرف‌کننده
مطابق رای جلسه ۵۵۵ شورای رقابت، شرکت اسنپ به رویه ضد رقابتی محکوم شده است.
شورای رقابت، شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ را به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم کرد.
شورای رقابت با بررسی شکایت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی) رأی بر توقف رویه ضد رقابتی از سوی شرکت ایده‌گزین ارتباطات روماک دارنده (اسنپ) داد.
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
مدیرعامل اسنپ خبر از سهم ۹۰ درصدی این شرکت از بازار تاکسی‌های اینترنتی در کشور داد.
در حالی که بازی‌های آسیایی پیش روست و ورزشکاران باید خود را برای این رویداد مهم آماده کنند، اما رکورددار پرتاب نیزه ایران مجبور است برای تامین هزینه‌های ورزشی خودر در اسنپ کار کند و وقت کمتری را به تمریناتش اختصاص بدهد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امروز شاهد فعالیت اسنپ در حوزه دارو هستیم و اگر دارویی پیدا نشود، برای متقاضیان ارائه می‌کنند و چند برابر قیمت ناصر خسرو به فروش می‌رسانند.
در نظرسنجی از نوجوانان آمریکایی پرسیده شد که از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؛ یوتیوب با ۹۵ درصد در صدر برنامه بازدید این نوجوانان بود و بعد از آن، تیک‌تاک با ۶۷ درصد، اینستاگرام با ۶۲ درصد و اسنپ چت با ۵۹ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند، اما سهم نوجوانانی که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به شدت سقوط و از ۷۱ درصد به ۳۲ درصد کاهش یافته البته استفاده از توییتر نیز کاهش داشته است.
اسنپ چت به تازگی ویژگی دوربین دوگانه را راه اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر دو دوربین جلو و پشتی دستگاه خود به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. این شرکت می‌گوید دوربین اسنپ چت یکی از پرکاربردترین دوربین‌های جهان است.
شرکت اسنپ، مالک اپلیکیشن پیام‌رسان اسنپ‌چت، روز سه‌شنبه اولین ابزار کنترل والدین خود را راه‌اندازی کرد. این ابزار تنها به والدین اجازه می‌دهد ببینند نوجوانانشان با چه کسی صحبت می‌کنند.
یوتیوب امیدوار است که بتواند با ارائه ویدئوهای کوتاه با ویدئو‌های کوتاهی که در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تیک تاک، اسنپ چت و استوری‌های فیس بوک و اینستاگرام منتشر می‌شوند، رقابت کند.
یوتیوب امیدوار است که بتواند با ارائه ویدئوهای کوتاه با ویدئو‌های کوتاهی که در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تیک تاک، اسنپ چت و استوری‌های فیس بوک و اینستاگرام منتشر می‌شوند، رقابت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ