این شرایط به افزایش موج مهاجرت‌ها دامن خواهد زد و نوعی ناامیدی در فعالان اقتصادی ایجاد می‌کند. تشدید فشار‌ها بر افرادی که در حوزه فناوری‌های نوظهور به خصوص کسب و کار‌های آنلاین کار می‌کنند، برای آینده کشور مخرب است. با این رفتار‌ها و طرز تفکر که به دنبال تصفیه سازمان‌ها و مشاغل است، بسیاری از جوانان از کشور متواری می‌شوند و فعالیت‌های اقتصادی خود را نیز به خارج از کشور منتقل می‌کنند. این اظهارنظرها، نشانگر شکست سیاست‌های مقابله با مطالبات نسل جوان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
اظهارنظرهای اخیر درباره اکوسیستم استارتاپی کشور از تغییر نگاه حاکمیت به این حوزه خبر می‌دهد. ظاهراً حاکمیت در پی انحصار بیشتر است.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی اموال متعلق به فلسطینیان در روستای مسافر یطا واقع در جنوب الخلیل را مصادره کردند.
دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها طی دو هفته ۳۸ ساختمان متعلق به فلسطینیان را تخریب و مصادره کرده است.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد بروکسل برنامه‌ای برای مصادره دارایی‌های خارجی روسیه به نفع اوکراین، در دستور کار دارد.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد، اوچا، اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست تنها در دوهفته، ۴۲ ساختمان فلسطینیان را تخریب و مصادره نموده‌اند.
محمد خوش‌چهره، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس گفت: در دوران آقای روحانی نیز، فقط در سال های پایانی دیدیم که یک درکی از جنگ اقتصادی پیدا کردند. در مورد دولت آقای رییسی نیز به صراحت می گویم علی رغم اینکه از ابتدا به جنگ اقتصادی اشاره کردند، تاکنون درک درستی از مساله نداشته اند.
منابع فلسطینی امروز شنبه اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی یک لودر را در کرانه باختری مصادره کردند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صحبت‌های تیمارگر پیروز در مورد میزان حقوقش را تکذیب می‌کنیم و از این به بعد هر کسی که دستاوردهای محیط زیست را مصادره کند با آن برخورد می‌کنیم.
کمیسیون اروپا اعلام کرد اقدامات این کمیسیون برای مصادره دارایی های خارجی روسیه برای بازسازی اوکراین ادامه دارد.
سفیر روسیه در انگلیس از برنامه ریزی لندن برای مصادره اموال و دارایی های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین خبر داد.
ایده مصادره دارایی‌های روسیه به شکلی فریبنده ساده است: غرب باید بیش از میلیاردها دلار اموال مصادره شده روسیه را به عنوان بودجه بازسازی به اوکراین بدهد اما این ایده گره‌های حقوقی بزرگی دارد!
اعضای اتحادیه اروپا اقدامات ضد روسی خود را به مصادره دارایی خارجی این کشور به نفع اوکراین، بسط داد.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که برنامه آلمان برای مصادره دارایی‌های روسیه و انتقال آن به اوکراین، ممکن است سایر کشورها را هم در دام نقض قوانین بین‌المللی بیندازد.
آلمان بدنبال آن است که میلیاردها یورو از دارایی های مسدودشده وابسته به روسیه را برای بازسازی اوکراین اختصاص دهد.
دولت آمریکا در تلاش است تا با فشار بر سوئیس دارایی های روسیه در این کشور را مصادره کند.
دادستان های آمریکایی با صدور احضاریه هایی سعی دارند راه را برای تصاحب اموال خارجی روسیه هموار کنند.
رژیم صهیونیستی درصدد مصادره ۳۲۰ دونم( معادل ۳۲ هکتار) از اراضی شهروندان فلسطینی در بیت لحم است.
رژیم صهیونیستی درصدد مصادره ۳۲۰ دونم( معادل ۳۲ هکتار) از اراضی شهروندان فلسطینی در بیت لحم است.
حکم تخریب خانه مجریان عملیات ضدصهیونیستی در جنین از سوی نظامیان صهیونیستی صادر شد.
سوریه‌سازی در اتاق فکر‌های تحریم و جنگ و در رسانه‌ها و دولت‌های پرکینه‌ای که مصادره اعتراض‌های مردم به سود جنگ و تحریم بیشتر را در دستور کار خود قرار داده‌اند، است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اروپایی‌ها مجازند همه اموال و دارایی‌های من را مصادره و صرف خرید ذغال سنگ برای شهروندان اروپایی کنند؛ زمستان سختی در پیش است.
فارس نوشت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه خود خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی‌های خودفروخته» شد.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی‌های خودفروخته» شد و نوشت: جهت جبران خساراتی که به مردم وارد شده، اموال آنها مصادره و صرف جبران خسارات شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ