شورای رقابت با بررسی شکایت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی) رأی بر توقف رویه ضد رقابتی از سوی شرکت ایده‌گزین ارتباطات روماک دارنده (اسنپ) داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از متهمان پرونده قتل‌های سریالی تهران و کردستان می‌گوید از دزدی‌های مرگبار پول زیادی به دست نیاوردند.
۴۰ هزار یورو باقیمانده پرسپولیس هنوز به حساب رادو ننشسته است.
در حالی که پرونده رانت چند میلیارد یورویی وزارت جهاد کشاورزی به یک شرکت خاص برای واردات چای هنوز بسته نشده، به نظر می‌رسد شرکت مذکور مدیریت بازار چای کشور را در اختیار گرفته است.
پرونده سعید حسین‌پور و باشگاه پرسپولیس به شکلی عجیب خاتمه یافت.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، که یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود 10 روز بعد صادر می‌کند.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، را یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود را 10 روز بعد صادر می کند.
باشگاه بارسلونا قصد داشت به عنوان یک شاکی خصوصی در پرونده نگریرا عمل کند اما دادگاه آن را رد کرد.
به دلیل عدم پرداخت هزینه دادرسی، هنوز شکایت سیاوش یزدانی از استقلال به جریان نیفتاده است.
موضوع عجیب اینکه وزارت ورزش در روز شنبه ۳۰ فروردین ماه در تهران طی مراسمی نشان تختی ره به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعطا کرد!
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
سال ۱۴۰۱ هم با تمام فرازوفرودهایش بالاخره به هفته‌ها و روز‌های پایانی خود رسیده و حالا آنچه در این پرونده پیش روی شما قرار داده‌ایم یک گزینش است از میان چهره‌هایی که در این سال عجیب و غریب، بازار خبر‌های حاشیه‌ای در سینما و تلویزیون را داغ نگه داشته‌اند.
رئال مادرید تنها باشگاه لالیگاست که هنوز علیه پرونده بارساگیت واکنشی رسمی نشان نداده است. مارکا امروز در مورد دلایل این سکوت نوشت.
باشگاه سایپا به صادر نشدن رأی کمیته انضباطی در پرونده دیدار خیبر خرم‌آباد و شهرداری آستارا واکنش نشان داد.
پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات اردوی تیم ملی در کشور اتریش در کمیته اخلاق در حال بررسی است و فشار‌ها برای مختومه شدن این پرونده فعلا بی نتیجه مانده است!
با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد!
اکثر شاکیان این پرونده در فضای مجازی با دکتر قلابی آشنا شده بودند. آن‌ها برای انجام عمل زیبایی مثلا دندان یا زیبایی‌های دیگر راهی کلینیک این مجرم می‌شدند. با این حال هیچکدام از آن‌ها موفق به ورود به داخل کلینیک نمی‌شدند و دکتر قلابی هرکدام را به بهانه‌ای از این کلینیک دور می‌کرد. بعد از آن‌هم با وعده ازدواج و سرمایه‌گذاری در زمینه تجهیزات پزشکی از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
به برخی بازیکنان متهم شده در پرونده تبانی فوتبال ایران اعلام شده که بعد از پرداخت مبلغی قادر خواهند بود، بار دیگر به فوتبال بازگردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
بار دیگر مسابقات لیگ برتر در یک روز برگزار می‌شود و پرونده یک هفته از مسابقات با حواشی و اخبار پرشمار فقط طی چند ساعت بسته خواهد شد.
کاترین مایورگا در تلاش است تا پرونده درخواست غرامت ۵۴ میلیون پوندی خود را دوباره به جریان بیاندازد.
بخشش محکوم به قصاص به حرمت امام رضا(ع)
معمولا در سیلاب‌های این فصل بیشتر شاهد آسیب‌های انسانی هستیم که اغلب به دلیل توجه کافی نداشتن به هشدار‌ها است. باید تمرکز لازم بر اطلاع رسانی در این خصوص باشد و رسانه‌ها در این خصوص اطلاع رسانی کنند؛ مردم نباید در استان‌هایی که برای آن‌ها هشدار صادر شده است در مسیر رودخانه‌ها حضور پیدا کنند. همچنین با خودرو نیز از این نقاط عبور نکنند و در صورتی که با بارش شدید رو به رو شدند و آب روان مشاهده کردند بی گدار به آب نزنند.
ماجرای عجیب وکیل ایتالیایی ایران در پرونده ویلموتس
کسرایی پس از اتفاقات عجیبی که در جریان یک پرونده جنجالی رخ داد، مدتی از سوی کمیته اخلاق فوتبال ایران محروم شده بود و حالا انتصابش به این سمت حساس بسیار عجیب است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ