آذری جهرمی در پاسخ به یک توییت نوشت: دنیای بدون دیجی‌کالا و اسنپ و ازکی و طاقچه؛ می‌شود دنیای آمازون و اوبر و گودریدز و ….
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات از مصوبه شورای امنیت کشور درباره «جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها» خبر داد.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به یادداشت مدیرمسئول کیهان نوشت: مالکیت بخش قابل توجه سهام برخی از سکو‌هایی که ایشان نامبرده‌اند، با نهاد‌های انقلابی است!
آیا می‌توان گفت با آزادسازی ۶ میلیارد دلار، معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در واکنش به ریزش چند ساختمان در منطقه ۱۹ تهران در کانال تلگرام خود نوشت: خطر «مدیر پر روی کارنابلد» برای یک شهر به مراتب بیشتر از «ساختمان‌های ناایمن» است.
محمدجواد آذری جهرمی به خبر منتشر شده مبنی بر دعوت علی لاریجانی از وی برای انتخابات مجلس واکنش نشان داد.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در توئیتی در واکنش به تقلب بیش هزار نفر در کنکور سال پیش نوشت: وزارت علوم پاسخ دهد چطور با وجود قطع اینترنت در کنکور تقلب گسترده شد؟
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفته بود: توقف مسمومیت‌ها به صورت جالبی و با کنترل اخبار در رسانه‌ها انجام شد.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم با کنایه به فیلتر شدن تردز خطاب به مخاطبان نوشت: «دو سالی هست که دولت روحانی پایان یافته ... خداییش دیگه برای فیلتر تردز به ما خیرات نرسونید»
محمدجواد آذری جهرمی با کنایه به فیلتر شدن تردز خطاب به مخاطبان نوشت: «دو سالی هست که دولت روحانی پایان یافته ... خداییش دیگه برای فیلتر تردز به ما خیرات نرسونید»
آذری جهرمی در واکنش به مالیات ستانی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی نوشت: نکته قابل توجه این بود که چگونه یک دولت از فعالیت در یک شبکه اجتماعی که خودش آن‌را بدون طی شدن رویه معمول قانونی مسدود کرده است، مالیات‌ستانی می‌کند؟
آذری جهرمی نوشت: حالا که شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد تعیین تکلیف تلویزیون‌های اینترنتی مصوبه داده است (مطابق سوابق قبلی، این مساله از طرف رهبر انقلاب بر عهده شورای عالی فضای مجازی گذاشته شده بود)، مناسب است شورای عالی اقتصاد هم در مورد حجاب و شورای عالی فضای مجازی هم در مورد سیاست‌های انتخابات مصوبه‌ای داشته باشند تا از قافله ابداعات دولت سیزدهم عقب نمانند.
وزیر پیشین ارتباطات نوشت: چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
امیدوارم تو سال جدید به آرزوهاتون برسید یا لااقل یه قدم بهشون نزدیک‌تر بشید.
محمد جواد آذری جهرمی به علی عسگری رییس وقت رسانه ملی گفت: شما که خودتان بزرگ‌ترین انحصارگر دنیا هستید، اصلاً نباید حرف از چند ذی‌نفعی بزنید! مکرون سمت کاربر می‌ایستد و می‌گوید من باید از حقوق کاربران در اروپا در برابر انحصار چینی و آمریکایی دفاع کنم و، چون سمت مردم ایستاده حمایت هم می‌شود.
وزیر سابق ارتباطات به مسمومیت دانش آموزان واکنش نشان داد و نوشت: اکنون که وزارت بهداشت اعلام نموده است که این حوادث عمدی است و دستگاه قضایی هم برای رسیدگی وارد عمل شده است؛ به نظر می رسد پیگیری و اطلاع رسانی در مورد آن بایستی در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
وزیر سابق ارتباطات به مسمومیت دانش آموزان واکنش نشان داد و نوشت: اکنون که وزارت بهداشت اعلام نموده است که این حوادث عمدی است و دستگاه قضایی هم برای رسیدگی وارد عمل شده است؛ به نظر می رسد پیگیری و اطلاع رسانی در مورد آن بایستی در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
آذری جهرمی نوشت: بیماری و بیکاری دو عارضه حاکم بر برخی افراد است. با ایراد تهمت بر دیگران، به دنبال تسکین بیماری و رفع بیکاری خود هستند. خداوند همه بیماران را شفا دهد و ان‌شاءالله در شغل مناسب هم مشغول به کار شوند.
محمدجواد آذری جهرمی نوشت: با وجود اعمال محدودیت‌های شدید، حداکثر صرفا ده درصد تبادل اطلاعات کاربران ایرانی به سوی پلتفرم‌های داخلی سرازیر شده است.
«از دید حقیر، آنانی که با دندانهای به هم فشرده، با تمام وجود به ترویج و آموزش و تجویز خشونت می‌پردازند، خیرخواه مردم نیستند.»
مواضع آنها در شرایط فعلی بیشتر به یک «نمایش» شبیه است. اگر عزمی بر رفع مشکلات مردم ایران دارند، بهتر است بجای این اقدامات نمایشی، تحریم IPهای ایران در بسیاری از سرویس دهندگان را رفع کنند.
آذری جهرمی نوشت: اگر عزمی بر رفع مشکلات مردم ایران دارند، بهتر است بجای این اقدامات نمایشی، تحریم IP‌های ایران در بسیاری از سرویس دهندگان را رفع کنند. تحریم‌هایی که حتی مانع درج نام ایران در یکسری از پلتفرم‌ها شده است.
آذری جهرمی نوشت: برای حضور در شبکه فیلتر‌گریز نیازی به نصب آنتن‌های استارلینک در «همه» جا نیست، گوشی هر فرد احتمالا میکروبی‌تی‌اس یک شبکه فیلترگریز خواهد بود؛ بنابراین اصولا چالش هزینه یا ظرفیت در این میان جدی نیست.
آذری جهرمی نوشت: ممکن است این پرسش مطرح شود که پهنای باند چه ارتباطی با فیلترینگ و یوتیوب دارد؟ وقتی یوتیوب، فیلتر می‌شود، کاربر از دسترسی به یک محتوای ارزشمند محروم می‌شود. وقتی این روند محدود می‌شود، تعداد ایرانیانی که از یوتیوب استفاده می‌کنند از یک زنجیره محروم می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ