اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
زندگی پر از رازهای عجیب است که شاید هیچ‌گاه اسرار آن فاش نشود. اما به جرات می‌توان گفت که والتر سامرفولد که سه بار در طول زندگی و یک بار پس از مرگ مورد اصابت صاعقه قرار گرفت یکی از بدشانس‌ترین مردم تاریخ بوده است!
جوکار خاطرنشان کرد: وزیر کشور عنوان کرد که بعد از تذکر پیامکی، در صورت اصرار فرد بر عدم رعایت حجاب در مراکز خدمات عمومی، به این قبیل افراد خدمتی ارائه داده نمی‌شود و در صورت اصرار افراد به عدم رعایت حجاب پس از این مرحله موضوع برای بررسی بیشتر به قوه‌قضائیه ارسال خواهد شد.
با توجه به اینکه به نظر می‌رسید پسرعموی بی‌رحم این جنایت هولناک را با همدستی افراد دیگر انجام داده باشد، اما وی در بازجویی‌های فنی اصرار داشت که این قتل را به تنهایی انجام داده و پس از تحقیقات پلیس نیز مشخص شد قاتل در این جنایت همدستی نداشته است.
پزشکان اغلب تومور‌های مغزی را تنها پس از شروع علائم عصبی مانند از دست دادن حرکت یا گفتار کشف می‌کنند که در این زمان تومور به اندازه قابل توجهی رسیده است. تشخیص تومور هنگامی که هنوز کوچک است و شروع به درمان در اسرع وقت باید به نجات جان کمک کند.
این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که پس از جلب اعتماد فروشنده با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات، یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان داده و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل دور شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
در آستانه نشست اتحادیه اروپا و فشار اپوزیسیون و لابی‌های ضدایرانی برای قطع ارتباط ایران-اروپا و اصرار برای ورود سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، اقداماتی همچون فحاشی روی دیوار سفارت بریتانیا و تهدید جانی اعضای تحریریه هتاک شارلی ابدو و .. مصداق فراهم‌سازی اسناد کافی برای پیش‌برد اهداف جریان‌های ضد ایرانی است. بریتانیا چندین بار از همین دیوار نوشته‌هایش بهترین بهره‌برداری را به نفع خود انجام داد. پس چرا این روند ادامه دارد؟ سوال مهمی است.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است. قانون برنامه پس از پایان این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار بوده و این سند بالادستی است. به دولت تاکید می‌کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را و مجلس را در رسانه‌ها تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد، به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه، دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
مقام نظامی کره جنوبی اعتراف کرد که یکی از پهپادهای پرتابی کره شمالی تا فاصله ۳.۷ کیلومتری منطقه پرواز ممنوع کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی نفوذ کرده بود.
یوونتوس پس از درخشش آنخل دی‌ماریا در جام جهانی حالا اصرار دارد تا قرارداد او را تا 2024 تمدید کند.
از سوی دیگر برخی پس از اطلاع از اظهارات روزگذشته میرسلیم به یاد پرونده پسر او افتادند. پرونده «مهدی میرسلیم» بدون سرو صدا رسیدگی شد و پدرش اصرار بر گول‌خوردن پسر داشت؛ اما برای مهدی‏‌های دیگر طلب اعدام دارد.
مکرون روز پنجشنبه گفته بود که کاندوم از اول ماه ژآنویه به رایگان در اختیار هر فرد ۱۸ تا ۲۵ سال قرار می‌گیرد. اما پس از آنکه یک مجری تلویزیون فرانسه و دیگران روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی او را درباره علت در اختیار قرار ندادن کاندوم برای اقراد زیر ۱۸ سال، مکرون موافقت کرد این برنامه به سنین پایین‌تر هم گسترش پیدا کند.
متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.
نمازگزاران و اقشار مختلف مردم تهران پس از برگزاری راهپیمایی گسترده در محکومیت اهانت به مقدسات و اغتشاشات اخیر، با حضور طولانی مدت در مقابل نیروی انتظامی از خدمات و زحمات آنها قدردانی کردند.
نمازگزاران و اقشار مختلف مردمی تهران همزمان با دیگر شهرهای کشور امروز پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند.
ساعاتی پس از دبل روبرت لواندوفسکی برای بارسا، کریم بنزما هم برای رئال دبل کرد. گل دوم بنزما روی یک ضربه کاشته به دست آمد و او اصرار خاصی برای زدن این ضربه داشت.
رضا مهماندوست مدتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی آذربایجان و به دلیل عدم پیشنهاد از سوی هادی ساعی، بار دیگر با اصرار رییس فدراسیون تکواندوی آذربایجان، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
همسر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از اقرار به رانندگی در حالت نامتعادل، به حبس محکوم شد.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ