زندگی پر از رازهای عجیب است که شاید هیچ‌گاه اسرار آن فاش نشود. اما به جرات می‌توان گفت که والتر سامرفولد که سه بار در طول زندگی و یک بار پس از مرگ مورد اصابت صاعقه قرار گرفت یکی از بدشانس‌ترین مردم تاریخ بوده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمپانی نتفلیکس داستان زندگی وینیسیوس جونیور را در قالب مستند عرضه خواهد کرد.
کوه لی زمین عمومی که حروف نماد هالیوود روی آن قرار دارند و به سختی می‌توان به آن رسید به طرز بدنامی به مکانی برای دفن قربانیان قتل تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۲ میلادی سر "هروی مدلین" کارمند سابق خطوط هوایی که در آن منطقه زندگی می‌کرد در نزدیکی تابلو جدا شده از سایر اجزای بدن اش کشف شد.
سید حسن خمینی گفت: اگر قدرت همکاری مردم نباشد توان سازمان محیط زیست محدود است. این مسأله باید به یک حرکت عمومی مردمی تبدیل شود؛ که اگر آن‌ها همراهی کنند خود آن‌ها بزرگترین عامل جلوگیری از تخریب می‌شوند.
وجود سوراخ در درپوش برخی خودکار‌ها از جمله خودکار بیک نه تنها با محافظت از جوهر، بلکه با نجات جان کاربر پیوند خورده است.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، به قهرمان این تیم در این فصل تبدیل شده و روزهای عجیبی را هم در زندگی پشت سر گذاشته است.
داستان الا برای بسیاری الهام بخش است. این یک یادآوری است که مهم نیست در زندگی با چه چالش هایی روبرو می شوید یا با چه شرایط جسمی یا روحی ممکن است مواجه شوید، همچنان می توانید رویاهای خود را دنبال کنید. در حالی که اکثر بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند و زندگی روزمره خود را داشته‌اند، الا به دلیل شرایطش مجبور شد در خانه بماند، اما این مانع از آن نشد که رویاهای بزرگ ببیند و کسی که هست را بپذیرد.
وحید مرادی تبهکار مشهور تهران بود که در فضای مجازی به شهرت رسید، او در اثر درگیری با یک زندانی در زندان یه قتل رسید.
وحید مرادی تبهکار مشهور تهران بود که در فضای مجازی به شهرت رسید، او در اثر درگیری با یک زندانی در زندان یه قتل رسید.
جناب علم‌الهدی در زمان دولت گذشته به خوبی به مشکلات زندگی مردم آگاه بودند و هر هفته در نماز جمعه به آن اشاره می‌کردند، اما حالا گویا داستان فرق کرده است.
نامزد نخست کفش طلای لیگ برتر، بازیکنی است که داستان پرفراز و نشیبی را در زندگی فوتبالی خود تجربه کرده و حالا به صدر جدول گلزنان تکیه زده است.
داستان زندگی امیر عباس هویدا که با ۱۳ سال سابقه نخست‌وزیری و یک سال وزارت دربار در رژیم پهلوی به زندان افتاده بود در ۱۸ فروردین ۱۳۵۸ خورشیدی در ششمین روز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی با اعدام تمام شد.
ماجرای کالین زمانی وایرال شد که او در ویدئویی در حساب تیک تاکش به شرح ماجرای خود پرداخت. داستان این زن ۳۰ ساله‌ی آمریکایی خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و او با ابراز حمایت و همدردی همه‌ی کسانی مواجه شد که از ماجرای او باخبر شدند.
پس از پایان زندگی مشترک، پیکه و شکیرا هر چند وقت یکبار داستان جالبی را برای رسانه‌ها ایجاد می‌کنند.
رافائل و بخش‌هایی از داستان زندگی او به طور گسترده‌ای شناخته شده است، اما کار او به عنوان یک عکاس مطبوعاتی، مستندی از دسترسی منحصر به فرد او در کشور‌هایی است که خارجی‌ها معمولاً از آن‌ها استقبال نمی‌کردند. در اردوگاه‌های آموزشی مخفی مورد استفاده مبارزان فلسطینی و همچنین اقامتگاه رهبران عرب.
در سال ۲۰۰۲، لتیزیا کماکان در یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسپانیا مشغول کار بود و حتی تصورش را هم نمی‌کرد که زندگی اش چگونه دگرگون خواهد شد. پرنس فلیپ بعضی از گزارش‌های لتیزیا را در تلویزیون دیده و به او علاقمند شده بود. گفته می‌شود او بعد‌ها از یکی از دوستان خبرنگارش خواست تا آن‌ها را به همدیگر معرفی کند و از اینجا بود که داستان عشق پریان گونه‌ی آن‌ها آغاز شد.
میرزا آقاخان نوری ملقب به اعتمادالدوله، وزیر جاه‌طلبی بود که به ایران خیانت کرد و از سوی ناصرالدین شاه عزل شد. تلاش برای خلع ید امیرکبیر و قتل او در حمام فین کافی است تا هیچ‌گاه از میرزا آقاخان نوری در تاریخ ایران به نیکی یاد نشود.
شمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه به بیش از 11 هزار نفر رسیده است. انتشار عکس‌ و فیلم‌های مربوط به این زلزله، خبر از یک فاجعه انسانی می‌دهد. در این میان انتشار عکس پدری که دست دختر زیرآوارمانده‌اش را گرفته، جامعه جهانی را متاثر کرده است.
در کنار تمام هیاهوهای رسانه‌ای پیرامون جدایی جرارد پیکه و شکیرا، کلارا چیا یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بوده است.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… این فیلم که در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۷ شهریور) در بخش اصلی جشنواره ونیز رونمایی می‌شود، برای دریافت شیر طلای بهترین فیلم رقابت خواهد کرد. کمپانی مچ فکتوری پخش جهانی فیلم را برعهده دارد. نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه، و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر.
زندگی علیرضا کردبچه یک داستان طولانی از درد است. حتی تعریف کردن و شنیدنش هم سخت است. در این گفتگو مختصرا درباره کسی صحبت کردیم که بعد از ۲۸ سال مصرف مواد ترک می‌کند.
سلمان رشدی نه تنها برای نجات جان خود همواره خانه به خانه می‌شد بلکه حتی زمانی که منزل نیاز به تعمیرات داشت، مجبور بود خود را از لوله‌کش یا برقکار مخفی و در حمام حبس کند!
این اثر روایتی از زندگی زن آواره آمریکایی است که پس از بسته‌ شدن معدن‌های گچ کنگلومرا و مرگ همسرش، اوضاعش عوض می‌شود و شیوهٔ زندگی‌اش هم شکل دیگری به خود می‌گیرد؛ فیلمی قابل تامل که البته بهترین فیلم سال نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ