معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جزیره تایوان پس از رزمایش نظامی چین حوالی این جزیره، مدعی شد که انتخابات سال آینده تایوان، انتخاب بین دموکراسی و خودکامگی است.
معاون سابق استقلال نسبت به اظهارات سرمربی جوان استقلال پاسخ داد.
معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرمانده انتظامی مازندران درباره شکستن گردن هنجارشکنان گفت: ادبیات خوبی نبوده است. این طور نیست که او گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می‌شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه باافراد شرور و کسانی که امنیت برهم می‌زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. فیلم پخش شده هم تقطیع شده است.
معاون حقوقی سابق باشگاه استقلال در یک استوری اینستاگرامی نسبت به اظهارات کاظم اولیایی واکنش نشان داد.
وکیل اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در دولت حسن روحانی در واکنش به اظهارات اخیر دستیار رئیس مجلس گفت: بهتر نبود اقای قالیباف به جاى شکایت، به ابهامات افکار عمومى جواب مى داد؟
معاون اجرایی اسبق باشگاه استقلال در اظهارات تندی، به انتقاد از آجورلو، فتح‌الله‌زاده، مومنی، مظلومی و وزیر ورزش پرداخت!
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سخنان وزیر خارجه ایران گفت: برجام در دستور کار نیست.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: از قوه قضائیه و مجلس در هیات مولدسازی حضور دارند تمام جزئیات کار بیان می‌شود، مردم در جریان قرار می‌گیرند و جای هیچ نگرانی نیست.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش درباره تاسیس «هنرستان‌های طب ایرانی»، گفت: اظهارنظر‌های این‌چنینی و تربیت نیرو‌هایی که بدون داشتن پشتوانه و زمینه علمی لازم از راه میان‌بر وارد حوزه خدمات سلامت شده و به خیل مداخله گران غیرمجاز در امر سلامت اضافه می‌شوند، به مشکلات حوزه پزشکی دامن می‌زند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد که روند گفت‌وگوها برای رفع تحریم‌ها یک مسیر پیوسته است و در تعامل بین دو طرف پیگیری می‌شود و نیازی نیست برای آن فضاسازی رسانه‌ای شود.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به انتقادات هادی ساعی، علیرضا دبیر و مصطفی آجورلو واکنش نشان داد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اظهارات رضا کیانیان نسبت به شهردار تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد: آقای کیانیان اگر اهل انصاف بودید نگاهی به سابقه فداکاری‌های علی زاکانی می‌کردید.
صحبت‌های آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در دیدار فرستاده نخست وزیر چین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون سیاسی رئیسی: همکاران چینی به یاد داشته باشند که این ایران بود که با تروریست‌ها جنگید
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.
نمی‌توان پذیرفت وقتی حتی اجازه بردن یک بطری آب‌معدنی ساده به داخل ورزشگاه داده نمی‌شود، چطور باید نگران سناریوی خطرناک‌تر بود؟ آیا از چنین اظهاراتی تعبیر به وجود مشکل در برقراری تأمین امنیت برای رقابت‌های ورزشی نخواهد شد؟ اصولا بیان این جملات با اینکه عده‌ای از مسئولان دلخوش به میزبانی از تماشاگران جام جهانی فوتبال در ایران هستند، در تضاد نیست؟
معاون رئیس جمهور ترکیه گفت که اظهارات نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در قبال اختلاف ارمنستان و آذربایجان غیرقابل قبول بوده و موجب خراب کردن رابطه دیپلماتیک این دو کشور خواهد شد.
معاون سابق وزیر ارتباطات نوشت: یکی از اهداف انقلاب رسیدگی بیشتر به مستضعفان بود، نه سخن گفتن از جایگاه متمولین.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ممکن است زمانی فردی در یک جاده تصادف کرده و به یک بیمارستان محلی که مثلا ۳۲ تختی است، مراجعه کند و طبق استاندارد‌ها سی‌تی‌اسکن به آن تعلق نمی‌گیرد، اما آن بیمارستان‌ها به صورت شبکه‌ای هستند و به محض اینکه وضعیت بیمار پایدار شد، بلافاصله او را به یک مرکز مجهز منتقل می‌کنند.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
میرتاج الدینی گفت: از کالابرگ الکترونیک در شرایطی باید استفاده کرد که با کمبود کالا مواجه باشیم؛ اما اکنون کمبود نداریم و به نظر من ضرورتی ندارد از کالابرگ استفاده کنیم. باید یارانه در اختیار مردم قرار بگیرد و آن‌ها انتخاب کنند که چه کالایی را بخرند.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: یکی از تأکیدات دولت مردمی و رئیس جمهور توسعه فراگیر زیرساخت فنی و بومی کشور در حوزه فضای مجازی و دیجیتال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ