رضا مهماندوست مدتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی آذربایجان و به دلیل عدم پیشنهاد از سوی هادی ساعی، بار دیگر با اصرار رییس فدراسیون تکواندوی آذربایجان، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان به صورت رسمی با فدراسیون این کشور قطع همکاری کرد.
در حاشیه رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی باکو، حکم کمربند مشکی دان ۸ رضا مهماندوست توسط هادی ساعی به وی اهدا شد.
در حاشیه رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی باکو، حکم کمربند مشکی دان ۸ رضا مهماندوست توسط هادی ساعی به وی اهدا شد.
آن زمان پولادگر پول کمیته المپیک را روی پولی که فدراسیون قرار بود به مهماندوست به عنوان سرمربی پرداخت کند؛ گذاشت و با همین کار‌ها او را از ایران فراری داد
رامین مهمانپرست می‌گوید که من فکر نمی‌کنم مرگ برجام شدنی باشد تا موقعی که دو طرف نسبت به نیت‌های خود جدی و واقع بین باشند، فضا برای یک توافق همیشه وجود دارد.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: داوران سطح پائین به مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده بودند و خیلی از کشورها از جمله آذربایجان از این موضوع لطمه دیدند.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان، گفت: همه باید به ساعی کمک کنیم تا تکواندوی ایران به روزهای خوب خود بازگردد.
رییس فدراسیون تکواندو گفت: قطعا از انتقادات سازنده و فنی استقبال می کنم چرا که افراد از بیرون بهتر می توانند ایرادات ما را ببینند.
در شرایطی که مهماندوست پس از استعفا از هدایت تیم ملی آذربایجان  آمادگی خود را برای هدایت تیم ملی ایران اعلام کرده بود، اما این اتفاق با فرصت سوزی رییس فدراسیون تکواندو رخ نداد تا در نهایت مهماندوست بار دیگر به تیم ملی آذربایجان بازگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ