فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رویکرد پلیس نسبت به اشخاص بدححاب گفت: قلیل افراد بدپوشش زنان و دختران میهن ما هستند که ممکن است غفلت کرده باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
سازمان امور مالیاتی کشور از الزام اشخاص حقوقی در پیوستن به سامانه مودیان برای ارسال صورت حساب الکترونیکی خبر داد.
بانک ملی ایران اعلام کرد از ابتدای سال آینده، ارایه خدمات بانکی به اشخاص حقوقی منوط به اخذ کد شهاب است.
طبق مصوبه مجلس، هزینه‌کرد اشخاص حقوقی در خصوص تولید و انتشار محتوای فرهنگی و آموزشی جهت پخش در شبکه‌های صدا و سیما به صورت صد درصد هزینه قابل قبول مالیاتی قلمداد می‌شود.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۱۳ نهاد و ۱۵ شخص در اتحادیه اروپا و هشت مقام انگلیسی را تحریم کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را بررسی کرده و ماده ۸ این طرح را به تصویب رساندند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیه اشخاص تجاری را مکلف کردند تا صورتحساب الکترونیکی کلیه وجوه پرداختی خود را صادر کنند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: از ۱۰۱ ملک شهرداری که باز پس گرفته‌ایم، ۴۳ ملک در منطقه یک اس که از املاک افراد مطرح بود.
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه ای با اعمال تحریم ها علیه برخی اشخاص و نهادهای بریتانیایی، ۴ نهاد و ۱۳ شخص حقیقی بریتانیایی را در فهرست تحریم های ایران قرار داد.
کشنده FAW CA4180 روز دوشنبه 14 آذر 1401 با قیمت پایه 2 میلیارد و 370 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده تولید سیبا موتور در گروه بهمن، 17 /11/ 1401 است.
کشنده FAW CA۴۱۸۰ دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.
هیأت وزیران آیین‌نامه اجرایی جزء (۱) بند (ز) تبصره ۱۹ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۱ را که مربوط به فروش نفت از سوی اشخاص مورد تأیید دستگاه‌های اجرایی می‌شود، ابلاغ کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای کانادایی را به دلیل حمایت از تروریسم و گروهک تروریستی منافقین تحریم کرد.
رئیس جمهور «قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس» را برای اجرا به قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابلاغ کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران به زودی اشخاص و نهادهای آمریکایی و کانادایی را به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی تحت تحریم قرار خواهد داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای تعدادی از اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا را به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت از تروریسم تحریم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: در پاسخ به اقدام امروز شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا، بزودی تحریم‌های متقابل علیه اشخاص و نهادهای ذیربط اروپایی اعمال و اعلام خواهد شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصادیق تخلف اشخاص تحت نظارت بانک مرکزی را مشخص کردند.
سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای از بخشودگی جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی به مناسبت هفته دولت خبر داد.
بر اساس این پیش‌نویس جدید استفاده از اشخاص کمتر از ۱۸سال در تبلیغات فضای مجازی و همچنین تأیید کالا‌های مورد مصرف کودکان ممنوع است و هرگونه تأیید دارو، فرآورده‌های شیر نوزاد، نوشیدنی‌ها و سایر مواد غذایی که به‌عنوان جایگزین کامل‌کننده یا مکمل شیر مادرند ممنوع می‌شود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ