کشنده FAW CA۴۱۸۰ دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان مؤسسه بوتانتان در سائوپائولو، برزیل می گویند مولکولی که در زهر نوعی ماهی به نام Thalassophryne nattereri یافت شده است، توانایی بسیاری را در کنترل التهاب ریه نشان داده و می تواند به عنوان پایه ای برای یک داروی موثرتر آسم عمل کند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف ال نود در خیابان افسریه و واژگونی کشنده تانکر در مرزداران خبر داد.
کشنده امپاور BD۵۰۰ و فورس ۶ تن روز یکشنبه ۲۸ خرداد با قیمت پایه ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.
کشنده FAW CA۴۱۸۰ روز سه شنبه ۲۳ خرداد با قیمت پایه ۳ میلیارد و۴۸ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ است.
کشنده امپاور BD500 و فورس ۶تن روز یکشنبه ۲۸خرداد با قیمت پایه ۴میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۳۷میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.
کشنده FAW CA4180 روز سه شنبه ۲۳خرداد با قیمت پایه ۳میلیارد و ۴۸۰میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده ۲۳مرداد ۱۴۰۲ است.
سیبا موتور سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری کامیون کشنده FAW CA۴۲۵۰ و کامیون کمپرسی FAW CA۳۲۵۰  را در بورس کالا عرضه می‌کند.
سیبا موتور روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری کامیون کشنده FAW CA4250 و کامیون کمپرسی FAW CA3250  را در بورس کالا عرضه می‌کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:فرق استقلال و پرسپولیس در نیمه دوم اشتباه کشنده «سیلوا» بود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی تانکر کشنده با ۲۵ تن مازوت در بزرگراه فتح خبر داد.
بهزاد توضیح داد: قارچ‌های سمی از نظر خصوصیات ظاهری مانند شکل، رنگ، بو، قوام و مزه شباهت بسیاری به قارچ‌های خوراکی دارند و این موضوع بسیار خطرناک است. تمیز دادن و تشخیص انواع خوراکی قارچ از انواع سمی مشکل است و تنها توسط متخصصان و کارشناسان مجرب قارچ‌شناسی و گیاه‌شناسی امکان‌پذیر است و بی‌توجهی به این مسئله موجب اتفاقات ناگوار برای خانواده‌ها و ضایعه در جامعه خواهد شد.
طبق برآوردها، حجم آوار‌های زلزله ترکیه و سوریه به بیش از ۲۱۰ میلیون تن می‌رسد که برای پوشاندن شهری مثل واشنگتن به عمق حدودا ۱۲۰ سانتی‌متر کافی خواهد بود و یا با آن می‌توان کوهی به بلندی کوه ارجیس در ترکیه (به ارتفاع ۳۹۱۷ متر) ساخت.
ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش دو محصول کامیون کشنده فوتون H4 و کامیون کشنده فوتون اتوماتیک H5 از چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می‌داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
شرکت سیبا موتور از عرضه کشنده تک محور FAW 4180 در روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه در بورس کالا خبر داد.
شرکت سیبا موتور از عرضه کشنده تک محور FAW 4180 در روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه در بورس کالا خبر داد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی اولین کشنده فوق سنگین بومی نزاجا در آینده نزدیک خبر داد.
در زیرسویه BQ۱ نوع جهش آمینواسید‌ها را تغییر داده است به همین سبب این زیرسویه نسبت به BF۷ که هر دو از BA۵ نشات گرفتند، خطرناک‌تر است. سرایت‌پذیری آن بسیار بالاتر و واکسن‌گریزی آن بیشتر است.
بهمن دیزل کشنده امپاور BD500 را روز یکشنبه ۲۷ آذر با قیمت پایه سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌کند.
بهمن دیزل کشنده امپاور BD500 را روز یکشنبه 27 آذر با قیمت پایه سه میلیارد و 130 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌کند. خریداران برای انجام این معاملات باید کد سجام داشته باشند. سررسید قرارداد سلف این خرید 30 بهمن 1401 اعلام شده است. این عرضه سومین تجربه فروش امپاور BD500  در بورس کالا خواهد بود.
کشنده FAW CA4180 روز دوشنبه 14 آذر 1401 با قیمت پایه 2 میلیارد و 370 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده تولید سیبا موتور در گروه بهمن، 17 /11/ 1401 است.
وزارت دفاع روسیه از تلاش آمریکا برای ایجاد گونه های خطرناکی از ویروس کرونا خبر داد.
در معاملات امروز سه شنبه بورس کالا ۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW CA ۴۱۸۰ سیبا موتور معامله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ