حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
تیم‌های ملی والیبال جوانان ایران و ایتالیا امشب در فینال قهرمانی جهان به مصاف هم می‌روند.
امام جمعه موقت تهران گفت: اجازه ندهید گرگ ها خانواده ها را بدرند.دشمن در حال  هجمه به عفاف و حجاب و مقام والای زن است.
رئیس جمهور روز چهارشنبه در پیامی به کنگره گرامیداشت ۱۵ خرداد، نوشت:دولت مردمی با اتکا به آرمان‌های ۱۵ خرداد تمام توان خود را برای ارتقای جایگاه کشور بکار گرفته است.
اجازه ندهید که با منع انتشار گزارش‌های معتبر درباره تورم، اشتغال، تولید، هزینه و درآمد و جمعیت و... گزارش‌ها و اخبار غیرواقعی جایگزین آمار معتبر شود. بیش از آنکه مردم گمراه شوند، مدیران کشور دچار انحراف تحلیلی خواهند شد. امید است که خیلی سریع دستور داده شود که گزارش‌های اصلی تورم و سایر امور مطابق قاعده قبلی منتشر شود. لطفا خود و جامعه را از نعمت آمار صحیح و به موقع محروم نکنید.
سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح گفت: هواپیمای اقتصاد تازه تیک آف کرده و از زمین بلند شده اجازه ندهید دوباره به زمین بنشیند.
هاشمی تشکری عضو شورای شهر تهران گفت: اجازه ندهید برخی افراد که حکمشان باطل شده در کار‌های شهرداری دخالت کنند.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
اجازه ندهید افکار منفی درونی شما زندگی شما را خراب کند و به بار سنگینی تبدیل شود. اجازه دهید خودگویی مثبت با نگفتن این چیز‌های مسموم به خودتان تسلط یابد.
اجازه ندهید در کریسمس امسال بیمار شوید. مراحل پیشگیرانه آسانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود دارند.
معاون اول رئیس جمهور امنیت ایران و عراق را جدایی ناپذیر ارزیابی کرد و گفت: انتظار داریم دولت عراق اجازه ندهد که از خاک این کشور تهدیدی برای امنیت ایران ایجاد شود.
رئیس جمهور گفت: به هیچ وجه اجازه ندهید هیچ جریان یا مسأله‌ای تمرکز شما را برهم بریزد و همه عزم و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشورتان کنید.
صداها و فریادهای بلند در خیابان‌ها و دانشگاه‌ها و بوق‌های اعتراضی ماشین‌ها ‌ترسی ندارد. من از صداگذاری‌ها، خشونت‌افزایی، کوکتل مولوتوف به دست دادن‌ها و تئوری‌سازی‌ها با نام «دفاع مشروع» نگرانم.
یوسف نوری با تأکید بر اینکه اگر به سؤالات دانش آموزان پاسخ داده نشود، تبدیل به اغتشاش خواهد شد، گفت: در برخورد با معلمان و دانش آموزان‏، روش‌های بازدارنده، کارساز نیست.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: زمانی که بعد از ده‌ها سال نهادهای مختلف امر حجاب نتوانستند این امر فطری را شکوفا کنند باید از زور و تهدید پرهیز کنیم و در روش‌ها و برخوردهای خود تجدید نظری صورت پذیرد، حجاب امری فطری است که با زور و تهدید راه به جایی نخواهیم برد.
ساپینتو سرمربی استقلال پیش از شروع مسابقه و هنگام ورود به زمین با امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر خوش و بش کرد و به قلعه‌نویی گفت اجازه ندهید در کنار زمین و نیمکت دو تیم ایجاد شود.
نماینده پاکستان در سازمان ملل امروز اعلام کرد: طالبان اجازه ندهند گروه‌ های تروریستی از خاک افغانستان علیه اسلام آباد استفاده کنند.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: انتظار داریم که آژانس برای حفظ اعتبار و انسجام خود اجازه ندهد برخی از عناصر اتهامات کهنه‌ای را که در سال ۲۰۱۵ بسته شده‌اند و دوباره تاکید می‌کنم اتهامات کهنه‌ای را که در طول سالیان مطرح شده و در سال ۲۰۱۵ بسته شده است را به بهانه‌های مختلف بازخوانی و مطرح کنند.
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق از دولت محلی استان کربلای معلی خواست تا مأموریت تأمین امنیت اربعین حسینی را به نیرو‌های امنیتی محدود کند و به حشد الشعبی و سرایا السلام (شاخه نظامی جریان صدر) اجازه ندهد امنیت این مراسم را تأمین کنند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی ایران در مذاکرات، نوشت: تیم هسته‌ای کشورمان با هوشمندی و اقتدار منافع ملی ایران اسلامی را پی می‌گیرند و چنان‌که پاسخ آمریکا تامین‌کننده نظرات و خواسته قانونی کشورمان نباشد به آن تن نخواهند داد و بی‌تردید و برخلاف قبلی‌ها به آمریکا اجازه نمی‌دهند خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد!
ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، تاکید کرد این تیم هرگز نباید به کریستیانو رونالدو اجازه جدایی بدهد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۸۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۲۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
روز گذشته رئیس‌جمهور با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو و تاکید کرد: تا من زنده باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند.
فاطمه راکعی خطاب به قالیباف گفت: اجازه ندهید بعضی نمایندگان مجلس «حرف‌های صد من یک غاز» بزنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ