وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انگلیس روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کرد که در آخرین دور تحریم‌های خود با هدف «ضربه زدن به سیستم‌های دفاعی روسیه از طریق قطع دسترسی به تجهیزات نظامی خارجی، افراد و نهاد‌هایی را در ایران، ترکیه، دبی، اسلواکی و سوئیس هدف قرار داده است».
برخی منابع غربی مدعی شده‌اند که اروپایی ها قصد دارند تحریم‌های موشکی بالستیک علیه ایران را همچنان حفظ کنند.
وزارت خارجه کانادا اعلام کرد مع برخی از قضات دادگاه‌های انقلاب اسلامی ایران را در فهرست تحریم جدید خود قرار داده است.
محسن رضایی گفت: گسل دوم تحریک برخی کشور‌ها علیه ایران بود؛ مثلاً تحریک جمهوری آذربایجان و بستن قرارداد‌های تسلیحاتی اسرائیل با جمهوری آذربایجان تا در شمال ایران غائله‌هایی به وجود بیاید و فکر و تمرکز ارتش و سپاه و دولت ایران را به‌سمت شمال ببرد تا اسرائیل بتواند مراکز هسته‌ای ایران را بمباران کند.
وزیر خزانه داری آمریکا به بی تأثیر بودن تحریم‌های اعمال شده از سوی این کشور بر ایران اذعان کرد.
استرالیا در اقدامی خصمانه به بهانه ادعاهای واهی چند فرد را تحت تحریم های خود قرار داد.
بنا به بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، در ادامه اقداما ضد ایرانی واشنگتن چند شرکت و کشتی هدف تحریم قرار گرفتند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
کنعانی گفت: اقدامات تحریمی اخیر اروپا و انگلیس علیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان قضایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نشان از استیصال، سرخوردگی و عصبانیت آنان از شکست فضاحت‌بار اخیر در ایجاد بی ثباتی در ایران برغم تلاش‌ها و هزینه‌های سنگین است.
دولت انگلیس در موضع گیری ضد ایرانی تازه خود به وضع تحریم علیه چند فرد و نهاد ایرانی متوسل شد.
عباس عبدی نوشت: مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران از این حیث قابل فهم‌تر است. در این مورد توییتی نوشتم که برخی افراد عامدانه یا ناآگاهانه آن را تحریف کردند. در آنجا توضیح دادم که سپاه در سال‌های اخیر عملیات یا رفتار ویژه‌ای متفاوت از آنچه در گذشته انجام داده، نداشته است، پس اگر قرار بر اعلام تروریست بودن آن باشد، باید پیش‌تر انجام می‌شد، نه الان و اگر حالا چنین کرده‌اند، نشان می‌دهد که مساله مربوط به چیز دیگری است. آن چیز هم تغییر مهمی است که در ایران رخ داده و اتفاقا در حوزه سیاست داخلی است. دولت جدید که محصول مشارکت پایین است، نقطه عطف این فرآیند بود، البته این روند پیش‌تر و از ۱۳۹۸ شروع شده بود.
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه ای با اعمال تحریم ها علیه برخی اشخاص و نهادهای بریتانیایی، ۴ نهاد و ۱۳ شخص حقیقی بریتانیایی را در فهرست تحریم های ایران قرار داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهاد‌ها در قلمرو اتحادیه اروپا و نهاد‌های بریتانیایی بیانیه داد.
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه این کشور در قبال ایران، از اعمال تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه این کشور در قبال ایران، از اعمال تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برخی افراد و نهادهای ایرانی وضع کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای کانادایی را به دلیل حمایت از تروریسم و گروهک تروریستی منافقین تحریم کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی بیانیه‌ای را منتشر کرد.
وزیر نفت گفت: تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه وضع‌شده علیه ایران به‌عنوان دارنده رتبه نخست مجموع ذخایر نفت و گاز و تولیدکننده مهم انرژی جهان، امنیت انرژی جهان و منطقه را به خطر انداخته است.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری علیه آمریکا را محکوم کرد.
گزارشگر ویژه سازمان ملل از دولت آمریکا خواست تا تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ